Kun seksi loppuu

Anonyymi-ap

Avioliiton alkuaikoina harrastimme seksiä todella paljon ja se toi molemmille suuren nautinnon. Miksi sitten kävi niin, että vähitellen halut alkoivat hiipua? Olen hyvännäköinen ja olen aina pitänyt huolta ulkoisesta olemuksestani. Sisäistäkin kauneutta on ja olen hyvin empaattinen, toiset huomioiva. Ei siis luulisi olevan mitään syytä, että miestäni alkoi kiinnostamaan vieraat naiset eikä aina niin vieraatkaan, vaan ystävättäreni, sisarenikin. Kun huomasin tämän, tunsin itseni riittämättömäksi. Suurin virhe oli, etten ottanut asiaa esille mieheni kanssa. Ehkä hänelle sitten tuli tunne, etten välitä hänestä ja hänen tekemisistään. Ja niin siinä sitten kävikin, etten välittänytkään ja aloin myös hakeutumaan vieraiden miesten seuraan. Sain tuntea olevani haluttu, seurasta ei ollut pulaa. Nämä syrjähypyt tietenkin salasin mieheltäni. Mieheni kanssa meillä oli seksiä aina silloin tällöin, mutta lopulta se lopahti kokonaan. Ensinnäkin huomasin, ettei mieheni seksitaidot olleet läheskään sitä tasoa kuin näillä strjähypyillä olin saanut kokea. Hän ei enää kyennyt tyydyttämään minua. Seksimme tyydytti vain hänet. Tässä vaiheessa mieheni jäi kiinni harrastaessaan seksiä parhaan ystävättäreni kanssa. Mieheni kuittasi asian sanomalla olleensa humalassa eikä tienneensä mitä teki. Eikä siitä saanut enää keskustella. Kun mieheni myöhemmin ihmetteli haluttomuuttani, kerroin hänen loukanneen minua harrastamalla seksiä kaverini kanssa. Niin mitä hän teki? Hän ei muistanut koko asiaa ja väitti minun valehtelevan. Tämän jälkeen emme ole seksiä harrastaneet.

Ja miksi tähän ajauduttiin? Onnellinen ja riittävä seksielämä ei enää riittänyt miehelleni. Ilmeisesti seksistä tuli niin kiehtova asia, että sitä piti saada aina, kun tilaisuus tuli. Ja kun siihen liittyi ripaus jännitystä, avioliitto jäi toiselle sijalle. Näin siitä aviovaimosta saatiin pihtaaja. Toivottavasti seikkailut olivat sen arvoisia. Myöhemmin hän sitten "pääsikin" harrastamaan seksiä muiden naisten kanssa, kun avioliittomme päättyi. Kun nyt olen tavannut häntä vuosien jälkeen, hän haluaisi, että palaisimme yhteen. Ei se vapaa seksi sitten riitäkään, vaan tarvitaan elämään muutakin.

7

62

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kyllä on aika vielä kehittymätön persoona, jos alkaa muita katsomaan sillä silmällä, eikä enää oma puoliso kiinnosta. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia.

Ehkä se onkin myös ongelma, jos on liian vilkas seksielämä alussa. Eletään ikään kuin pelkän seksin kautta. Parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin ja seksi on vain yksi osa onnistunutta parisuhdetta.

Voimia.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ongelma ei ole seksi vaan tunneyhteyden uupuminen. Koititte korvata sen seksillä mutta jossain vaiheessa se ei enää riittänyt. Turhaan exääsi syytät petit itsekin.

• Anonyymi00004
        UUSI

Tunneyhteys mielestäni säilyikin, mutta se "kotiseksi" ei enää riittänytkään - ainakaan miehelle. Ei hän näitä syrjähyppyjä rakkaudesta tehnyt, vaan tyydyttääkseen jatkuvaa himoaan. Toisaalta, ehkä hän huomasi omat kehnot kykynsä, jotka eivät niin tulleet esiin näissä kertasuhteissa. Määrä ei korvaa laatua. Itse asiassa ilman hänen edesottamuksiaan, en tietäisi, miltä tuntuu hyvä seksi.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tunneyhteys mielestäni säilyikin, mutta se "kotiseksi" ei enää riittänytkään - ainakaan miehelle. Ei hän näitä syrjähyppyjä rakkaudesta tehnyt, vaan tyydyttääkseen jatkuvaa himoaan. Toisaalta, ehkä hän huomasi omat kehnot kykynsä, jotka eivät niin tulleet esiin näissä kertasuhteissa. Määrä ei korvaa laatua. Itse asiassa ilman hänen edesottamuksiaan, en tietäisi, miltä tuntuu hyvä seksi.

Miten se vpi säilyä jos molemmat pettää. Kerrot että itselläsi oli myös syrjähyppyjä. Eli yhtälailla sinä olet hakenut sitä muualta. Ethän sinä voi puhua toisen puolesta. Puhuin erään kanssa joka päätyi pettämään lopulta puolisoaan. Hän sanoi että seksi oli se ainut mistä hän haki kumppaniinsa jotain yhteyttä heillä ei ollut muuten lämpöä suhteessa.Vaikutat jotenki mieheltä joka provoaa.

• Anonyymi00003
      UUSI

If pregnancy is gods will so is limp d ick mate

• Anonyymi00006
      UUSI

syytät miestä, vaikka kirjoituksessa kerrot itse hakeutuneesi toisten miesten seuraan ja harrastamaan s*ksiä, ennen kuin miehesi oli osoittanut muuta kuin kiinnostusta toisiin naisiin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Hyi hel.vetti. Ällöttävä ukko, aviomies muka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      568
      1369
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      743
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      468
      677
    4. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      509
    5. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      4
      499
    6. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      470
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      27
      464
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      447
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      143
      423
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      402
    Aihe