Hei Sinkut!
Jos lasten kanssa joskus askartelette (minä askartelen muutenkin) niin aivan ihania auringonkukkasia saa tehtyä aivan tavallisista kartonkimukeista. Kartonkimukin reunat leikataan saksilla ympäriinsä ja taitetaan sivuille ikään kuin terälehdiksi. Älä kuitenkaan leikkaa ihan mukin pohjaan saakka vaan jätä sen verran leikkaamatta, että saat liimatuksi keskelle aivan tavallisen tennispallon. Sen jälkeen maalaat taitetut "terälehdet" keltaisella maalilla ja sinulla on kukkaosa valmiina. Sitten teet kukalle varren aivan tavallisesta pajunoksasta. Poraat mukin pohjasta palloon oksanmentävän reiän ja kiinnität pajunoksan siihen. Wolaaaaa ja sinulla on ihan ehta aito oikea itse askarreltu auringonkukka. Kannattaa kokeilla, jos on tylsää :)
Tee se itse auringonkukka
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Aivan ihana ajatus 😍 mutta voiko tässä käyttää myös vanhoja vessapaperirullan hylsyjä vai onko pakko olla juuri noita kartonkimukeja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405