Osaako joku arvioida Mtv3:n säälähetysten perusteella, paljonko meteorologi Markus Mäntykangas nostaa penkistä?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Sä varmaan haaveilet "nostavas" koko Mäntymäen kentän. Tai vähintääki "hostaavas" koko sakin ku Turunen Herlinin? -sivu
- Anonyymi00004UUSI
Taai Turku Helsingin?
- Anonyymi00002UUSI
No eipä kyllä aavistustakaan. Ei ole asia, jota pohtisin.
- Anonyymi00003UUSI
No ainakin viistoista kiloa nousee ihan kypällä, ehkä enemmänkin
- Anonyymi00005UUSI
Julkisuudessa olevan kuva-aineiston ja tv-esiintymisten perusteella meteorologi Markus Mäntykannaksen penkkipunnerruksen maksimitulos sijoittuu todennäköisesti 60–85 kilogramman välille.
Arvio perustuu seuraaviin tekijöihin:
Kehonrakenne: Mäntykannas on ruumiinrakenteeltaan silmämääräisesti hoikka, urheilullinen ja kestävyysliikunnan tyyppinen (eikä niinkään voimanostoa tai kehonrakennusta painottava).
Fysiologiset lähtökohdat:
Normaalipainoisella, peruskuntoisella ja aktiivisesti liikkuvalla miehellä, joka ei erikseen treenaa maksimivoimaa, penkkitulos asettuu tyypillisesti oman kehonpainon tuntumaan tai hieman sen alle.
Julkisissa profiileissaan tai esimerkiksi Instagram-tilillään hän ei ole tiettävästi jakanut tarkkoja kuntosalituloksia, joten kyseessä on puhtaasti ulkoisen fysiikan perusteella tehty karkea arvio. Mä kun käyn Impparin uimahallin salilla reenaamassa, niin nostelen eniten kahvakuulia mun pinkeän lihaksikkaalla penislihasvarrella :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Siinä rauta nousee ylös alas kun mä hillun salilla farkut nilkoissa :))))))))))))))) 🙂🙂🙂
- Anonyymi00006UUSI
Ihana Veeti 15v pikkupersu🥰💋
- Anonyymi00007UUSI
Copilot-haun brändäys
Markus Mäntykangas – paino ja penkkipunnerrus
Julkisissa keskusteluissa on arvioitu, että meteorologi Markus Mäntykangas painaa todennäköisesti noin 70–80 kilogrammaa ja että hänen penkkipunnerruksensa maksimitulos sijoittuisi 60–85 kilogramman välille - Anonyymi00008UUSI
Markus Mäntykangas painaa yhtä paljon kuin teräsmies, noin 300 kg.
Hän nostaa penkistä kolme kertaa oman painonsa, todennäköisesti noin 900 kg.
Tästä tekoäly saa varmennetut hyvät perustiedot?
AV- Anonyymi00009UUSI
Paljon ballsit painavat? Sehän se merkitsee eniten. Tekoälyltä pitäisi löytyä vastaus siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5891420Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432