Kyllä on taas niin kylmä keli ja viima ulkona, että taidan lähteä etelään etsimään sitä kadonnutta kesää. Ei tästä kesästä enää kesää tule vaan jäi tänä vuonna tulematta. Olis edes talvi kunnollinen!
Kesä jäi tänä vuonna väliin
Anonyymi-ap
17138
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 17
Vanhimmat
Oli kuumaakin, liiankin. Nyt on aika kiva.
Juu, ihmiset ei vaan muista niitä kuumia jaksoja, niitäkin oli tänä kesänä.
Oli ihan niin kuumaa, että tuli taukoa pyöräilyssä, kun ei helteellä jaksa pyöräillä.
Heinäkuussa oli yli viikon hellettä, kun oli kansanmusiikki festivaalit, niin oli niin kuuma, ettei olis jaksanut lähteä kansanmusiikkijuhlille, kun autossa olis kainaloista tippunut hikipisaroita, vaikka autossa on ilmastointi, nin epämukavalle tuntuu, kun tippuvan hikipisaran tuntee kyljessä ja kainalot on litimärät hiestä.
Kyllä huomas, kun pihalla paljon kesäisin touhuan miten hemmetin kuumaa oli monta päivää. Piti odottaa iltaa, että viilenee vähän.
Pikemmin sellainen melko perus suomikesä. Lämpimämpää toki saisi olla. mutta eihän se kovin normaalia täällä ole.
Tulee aikainen syksy. Öisin ei koko kesänä ole ollut juurikaan yli viittätoista astetta lämmintä.
Aikaista syksyä seuraa yleensä pitkä talvi.
Naapurin pihlajan kaatoivat portin pielestä katutöitä tehdessään. Otin siitä puusta aina näihin aikoihin valokuvan kun marjat erottuivat lehvästä.
Hyvin se osasi tulevan talven lumimäärän ennustaa.
Nyt on täytynyt turvautua korvikepihlajiin.
Mutta tulee lumisempi talvi kuin viime vuodesta.
Ja marraskuu ja tammikuu tulevat olemaan kylmiä.
Mies 65
Mielestäni tänä kesänä on ollut ihan hyvät säät. Ei nyt mitään pitkiä hellejaksoja, mutta esim lenkkeilyyn ja muuhun ulkoiluun aivan loistavat. Olen syönyt ulkoterassilla useamman kerran ja aina on sattunut olemaan hyvä sää.
Joskus nyt tietysti on satanut ja vähän tuullut, mutta mitä sitten? Kesä on aina kesä 🌞
Aletheias
Ei ollut mitenkään lämmin kesä. Olin mökillä kuitenkin koko kesän ja viikko sitten tuli kaupunki asuntoon. Melko tylsä kesä loppujen lopuksi.
Nää on just kamalia kesiä nää tämmöset. Kun sitä odottaa, että koska se kesä alkas ja sitten lopulta se menikin jo. Ei yhtään kiva. Samanlainen painajainen oli 2017 ja 1998. Muutenkin kun vertaa 2000 luvun alun kesiin, niin olihan ne lämpimämpiä. 2010 ja siitä eteen päin melko viileetä pitäny, paitsi se 2018. Se oli upee kesä, mutta meterologit sano, että semmonen on vaan kerran sadassa vuodessa.
Muistan vuoden 2017 kun tein kattoremonttia. Ei semmoista päiväö ollut, ettei olisi tarvinnut pressujen ja suojapeitteiden kanssa pelata, kun joka päivä satoi
Se oli ihan sinun syytäsi! Ihmettelin että miksi ihmeessä sataa kokoajan! Jonkun idiootin kattorempan takia koko kesä pilalla! Tottakai se sataa joka päivä jos teet kattoremonttia, tietysti.
Mjaa, koko elämä tässä tuntuu jäävän väliin tänä kesänä...noh eipä ole ensimmäinen kerta. Nämä eestaas sahailevat kelit ovat kyllä ärsyttäviä
Ihan sama tunne. Keväällä kun oöi suuret odotukset ja toiveekkasna lähti torille syömää jäätelöö. Että josko sieltä joku nainen löytys. Mutta heti tuli kylmä puhuri ja joutu tunkee jätskin kurkkuun ja juosta kotiin.
Mutta toisaalta. Onhan se kiva tietää, ettei mussa mitään vikaa ollukaan, vaan vika on säässä.
Kaksi kertaa olen torilla käynyt, sitruuna lakritsia kokeilin viimeksi ja ei kyllä ollut paras yhdistelmä. Kummastakin mausta pidän, mutta ei kyllä pelittänyt yhdessä.
Toivotaan että ensi kesänä löytyisi sopiva makuyhdistelmä tai sitten jos uskaltautuisi kokeilunhaluisena vielä kerran sinne torille sadekuurojen välissä 😄
Aurinko ja lämpö on kanssa kiva juttu mutta tuppaavat tuomaan ukkosen mukanaan ja sadekuurot. Ja kyllä se on kelien vika jos suksi ei luista, ehdottomasti.
Pilvipouta sopii minulla täydellisesti. En kaipaa tappohelteitä. Osaan helposti heittäytyä lomalaiseksi.
Olen saanut myös muuta ajateltavaa, koska meidän äidin terveysongelmat ovat olleet päällimmäisinä, mutta niistäkin selvittiin. Toistaiseksi kaikki on hyvin. Olen osannut myös nauttia lomapäivistä.
Käänteinen on jo vaikeampaa. Loma loppuu ensi viikolla ja stressaan sitä jo etukäteen. Aina syksyisin työpaikalla on ollut muutoksia, mutta mitään suurempaa ei ole odotettavissa. No, se selviää, kun päivitän aikatauluja ja pääsen kiinni rutiineihin.
Nautin näistä viimeisistä lomapäivistä, auringosta ja kiireettömyydestä. Samaa toivotan kaikille, jotka viettävät rentoa viikonloppua. 😎☀️🏖️
Hyvää viikonloppua ja koita olla murehtimatta tulevia työkuvioita. ☺️
Samoin, hyvää viikonloppua myös sinne.
Kiitos rohkaisusta. ☺️🌸
Liiankin kuumaa pidellyt.