Toivoisin että ymmärtäisitte että vahva ihminen voi olla seksuaalisesti hauras
Hajotatte minut ihan muulla tavoin. :( ette käsitä miten keksityt seksijutut ja insestisyytökset minuun vaikuttavat
Olen seksuaalisesti hauraampi mitä ajattelette
7
100
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Aloittaja jatkaa: En edes tiedä ketkä kaikki ammattilaiset niihin uskoo. En halua lukea potilastietoja kun niissä on kirjoitettu niin rumasti aiemmin. En ole keskustellut oma-aloitteisesti tästä aiheesta koska olen ajatellut sen olevan turhaa. Ei noilla papereilla kukaan minua usko. Ja sitten olen ihan paskana jos minua ei uskota ja aletaan syytellä ja ties mitä. Keskustelu menisi muutenkin väkisin muuhun historiaaki mistä en pysty puhumaan (ei seksuaalinen historia vaan se millainen minä olen ollut teininä. En halua puhua siitä koska se pahentaa syyllisyydentunteitani. Ja sitten taas mennään siihen miten minua on ammattilaiset kohdelleet, kukaan ei sitä uskoisi ja sitten voin saada jonkun kohtauksen jonka aikana juoksen junan alle koska tulee itseinho, kun luullaan että olen ollut sellainen kun papereissa sanotaan
- Anonyymi00002
Aloittaja jatkaa: meinaan saada paniikkikohtauksen aina kun on joku psykiatrian kontakti koska minulla on traumat saamastani ”hoidosta”. Vaikka esim. lääkäri olisi mukava niin alan reagoida kuin olisin menossa menneisyyteni hirveän lääkärin huoneeseen. Osaan peittää tämän aika hyvin.
- Anonyymi00003
Se on seksiä kun katsoo silmiin.
Eiköhän siinä ole jo riittävästi.- Anonyymi00006
En tarkoita hauraudella tuota. Vaan sitä etten todellakaan ole ihminen joka olisi insestin yms historialla tässäkään kunnossa emotionaalisesti. En kestäisi muutakaan seksuaalista väkivaltaa. Tunnen itseni sen verran hyvin. Ja joku mies gynekologi olisi kauhistus
- Anonyymi00008
Oletkohan sinä nyt se terapeutti? Et vain kiinnosta minua joten en luonnollisestikaan halua kanssasi mitään romanttista/seksuaalista. Minun tekee pahaa ajatuskin jostain seksuaalisesta ihmisten kanssa joita kohtaan en koe romanttisia tunteita. Erityisesti jos kyseessä on joku liian vanha tai jonka ulkonäkö ei miellytä
- Anonyymi00005
Olet oikeassa.
- Anonyymi00007
🙂🙁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371433- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69916- 68723
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi231655- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521