Koko touhu on pelkkää eläinten rääkkäämistä nykyään.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
No sanoppa muuta, ajetaan ihan piippuun, eikä suoda tarpeellista lepoaikaa.
- Anonyymi00004UUSI
Vastaa vielä lisää itsellesi..
- Anonyymi00002UUSI
Ukko istuaretkottaa kärryillä ja piiskaa viatonta luontokappaletta. Kehtaavat vielä sanoa sellaista urheiluksi.
- Anonyymi00003UUSI
Mikä sairas kateus sinuakin vaivaa? Älä seuraa tuota hevosurheilua jos sinulle tulee paha mieli. Niin yksinkertaista se on parahin vasuri..
- Anonyymi00005UUSI
Ravi on hevosen kävelyä. Ne pakotetaan kävelemään luonnotonta vauhtia.
- Anonyymi00008UUSI
Ja taas tuota tietämättömän "askellustuubaa". Toisilta opeteltua hokemaa, itse ei pysty ymmärtämään...huoh.
Tuo pakotus-väite on tosi naurettavaa...näkee ettei lausuja ymmärrä hevosen juoksusta mitään.
Kateus tuottaa koomisia möläytyksiä. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja taas tuota tietämättömän "askellustuubaa". Toisilta opeteltua hokemaa, itse ei pysty ymmärtämään...huoh.
Tuo pakotus-väite on tosi naurettavaa...näkee ettei lausuja ymmärrä hevosen juoksusta mitään.
Kateus tuottaa koomisia möläytyksiä.Laukka on juoksemista ja ravi on kävelemistä.
- Anonyymi00006UUSI
niitä on aina kuollut yhtäkkiä kaatuvat radalle, suolet solmussa tai jotain, ne on eläimiä
ei ne elä kauan kuten ei koiratkaan- Anonyymi00007UUSI
pääosin eläimiä kaikki omistajat kohtelee aina hyvin, eihän siinä muuten järkeä ole OMISTAA
hevosten kohdalla taas tuottoa ei tule , jos ei kaikki palvelut eläimelle ja hoidot.
- Anonyymi00009UUSI
Avaajan logiikalla kaikki maantieliikennekin on tuomittavaa, koska joukossa on kaahareita ja huumekuskeja.....
- Anonyymi00014UUSI
kaikenlainen päihde ratti sekoilu on SUOMEN YLEISIN RIKOS. joka päivä lähes 24/7 vuoden ympäri.
- Anonyymi00010UUSI
Just oli lehdessä kun joku suomalainen valmentaja oli hakannut hevostaan Ruotsissa. Luvat lähti.
- Anonyymi00013UUSI
koirat menee täysin samoin kuin hevoset
askellus, ravi ja laukka vauhtia
samat 3 vaihdetta - Anonyymi00015UUSI
hyviä on ylivieskan vihjeet
bienvenue , selviän yhdellä merkillä vaikka muut paljon = laukkaa
seuraava stickman vihje = laukkaa..
vedättäjiä nämä "vihjaajat" - Anonyymi00016UUSI
Koronarokotushan se niitä tappaa, iahn samoin kuin urheilijoilla.
Eihän se nyt rasitus voi tappaa vaan sen on pakko olla koronarokote.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480