Jeesus pelastaa!
”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”
Jeesus Kristus
Sielunvihollinen huijaa ja tuhoaa.
50
53
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Siksi haluan turvata Jeesukseen. Hän on hyvä Vapahtaja. 😊
- Anonyymi00002
Antikristukset ottivat Jeesus-nimen käyttöönsä eksytystarkoituksessa.
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaissa.
Ei itseään.
Samoin hän käski oikeita apostoleita kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Matt.28:16-20- Anonyymi00003
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi00010
Voi Teuvo! Miten perusteellisesti oletkaan itsesi eksyttänyt!
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi Teuvo! Miten perusteellisesti oletkaan itsesi eksyttänyt!
Ei Teuvo ole eksyksissä, vaan perillä Jeesuksensa hoivissa taivaankodissa. Jälkeen jääneiden on se vain hyväksyttävä, vaikka hampaita kiristellen.😇
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"
- Anonyymi00004
Jatkuva Jeesustelu ei takaa mitään oikeata uskoa, päinvastoin.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00066
Jos sinä jatkat Teuvo valheessa elämistä, sinä voit jatkaa, mutta jos haluat päästä Jeesuksen luo, sinun pitää tehdä parannus valheistasi ja herjoistasi.
- Anonyymi00005
Jeesustelijat viittaa kintaalla Jumalan lakien noudattamiselle. Hurmostelut ja sekoilut on heille merkki oikeasta uskosta. 2. Tim. 4:4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä SYNTI MERKITSEE JUMALAN LAIN RIKKOMISTA.- Anonyymi00006
Moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Raamatun alkukielen mukaan uskolla on tarkoitetaan Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä mahdollisimman hyvin. Uskon kuuliaisuutta Jumalan tahdolle.
- Anonyymi00067
LOPETA SIIS VALEHTELU.
- Anonyymi00008
OIkea menestysteologia ei ole mitään hurmospäissään hillumista ja meuhkaamista.
Joos. 1:8
Älköön tämä lain kirja sinun suustasi poistuko, vaan tutkiskele sitä päivät ja yöt, että tarkoin noudattaisit kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu, sillä silloin sinä onnistut teilläsi ja silloin sinä menestyt. - Anonyymi00009
Luehan tarkasti, mitä Raamattu sanoo pitkä iän salaisuudesta.
1. Kun. 3:14
"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän." - Anonyymi00011
Sananl. 28:9
Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus. - Anonyymi00012
Ja Kristuskin on kreikkaa ja tarkoittaa 'balsamoitua muumiota', joka on kirous, ja tulee kaikesta päätellen Tutakhamonista, faarao Akhenatonin isästä kiroukseksi kirottuna, kun Aton-kulttilaiset Ra-kultin voittamina vaeltavat valtaamaan muiden maita, ja on uusi nimi pakanahallitsija Sol Invictukselle, Auringonjumalalle (piispa Huovinen, Auringonpalvontaa).
- Anonyymi00013
Aton kultti oli yksjumalainen auringon kehällä, kun taas Ra-auringon palvonta monijumalainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aton kultti oli yksjumalainen auringon kehällä, kun taas Ra-auringon palvonta monijumalainen.
Näitä auringon kuvia kehällä on kirkot täynnä.
- Anonyymi00015
Kreikankielellä moni kikkailee ja eksyttää ihmisiä.
Jeesus ei puhunut kreikkaa, vaan arameankielen galilean murretta, äidinkieltään, mitä Jumala käski puhumaan kun kaatoi Baabelin tornin. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jeesus ei puhunut kreikkaa, vaan arameankielen galilean murretta, äidinkieltään, mitä Jumala käski puhumaan kun kaatoi Baabelin tornin.No, ei tämä ole mitään kikkailua - tulee 2.Mooseksen kirjasta, kun Jumala sanoo tappaneensa esikoiset Egyptissä, ja tarinan tiedetään kertovan, että se oli faarao.
Mooseksen suulla siis todistettavasti puhuu faarao Akhenaton, joka pakenee vallanvaihtoa hovinsa kanssa - ja oli myös faaraoista ainoa, joka julisti itsensä Jumalaksi. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jeesus ei puhunut kreikkaa, vaan arameankielen galilean murretta, äidinkieltään, mitä Jumala käski puhumaan kun kaatoi Baabelin tornin.Ei Jeesus ollutkaan juutalainen, vaan israelilainen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jeesus ei puhunut kreikkaa, vaan arameankielen galilean murretta, äidinkieltään, mitä Jumala käski puhumaan kun kaatoi Baabelin tornin.En tiedä miuta kuin, että EU:n Strasbourgin rakennus on mukailtu Baabelin tornista. Vertaa kuvia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jeesus ei puhunut kreikkaa, vaan arameankielen galilean murretta, äidinkieltään, mitä Jumala käski puhumaan kun kaatoi Baabelin tornin.Missä tuollainen Baabelin tornin kaataminen on?
- Pystyssä on Ranskan Strasbourgissa ja vankasti, mihin olemme myös Suomen perustuslailla sidottu diktatuurina. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Missä tuollainen Baabelin tornin kaataminen on?
- Pystyssä on Ranskan Strasbourgissa ja vankasti, mihin olemme myös Suomen perustuslailla sidottu diktatuurina.Ja Baabelin tornin Jumala on kristinuskon Baal-jumala juutalaisuuteen perustuen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja Baabelin tornin Jumala on kristinuskon Baal-jumala juutalaisuuteen perustuen.
Ja Baal-jumala tulee 5000 vuoden takaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja Baabelin tornin Jumala on kristinuskon Baal-jumala juutalaisuuteen perustuen.
Sotket tahallasi asioita.
Baal oli epäjumala, jota palvottiin Iisebelin aikana. Täysin eri kohde kuin Israelin Jumala Jahve, Herra Sebaot, kaikan Luoja ja ylläpitäjä. - Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Missä tuollainen Baabelin tornin kaataminen on?
- Pystyssä on Ranskan Strasbourgissa ja vankasti, mihin olemme myös Suomen perustuslailla sidottu diktatuurina.Ei siihen aikaan ollut mitään Ranskaa olemassakaan, kun Baabelin torni hajotettiin ja pahuuden kielen "glossolalian" puhuminen kiellettiin.
Tosin se pahuuden kieli "glossolalia" nytkin nostaa päätään hurmoslahkoissa kun ne sitä rallattavat silmät kiiluen.
Paavaliltakin se onnistui, mutta sitten kuitenkin kielsi sitä Korintossa käyttämästä.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi00023
Jeesus ei enää käytä samaa tavallista miehen nimeä, koska antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä,
JA OMAN UUDEN NIMENI.- Anonyymi00024
Nyt Jeesusta puhutellaan pelkäksi "Herraksi", ei enää Jesukseksi Kristukseksi.
Fil. 2:11
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi,
että Jeesus Kristus.... ON HERRA ! - Anonyymi00027
Sitä tarvitaan totuuden Hengeksi hänen puolustajakseen uusi nimi, jolle hän antaa valkoisen kiven (valtakirja), löytyy ilm.2:17. Se tarkoittaa toimijaa hänen hyväksi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sitä tarvitaan totuuden Hengeksi hänen puolustajakseen uusi nimi, jolle hän antaa valkoisen kiven (valtakirja), löytyy ilm.2:17. Se tarkoittaa toimijaa hänen hyväksi.
Ai niin, ja löytyy raamattuhaulla 'totuuden Henki'.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jeesus käytti itsestään myös nimeä Totuus, Jeesuksn omaa Totuuden Henkeä,
sitä hän puhalsi suustaan oikeille apostoleille (ei Paavalille). - Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Valkoinen kivi voi myös viitata Uurim ja Tummin jalokiviin, millä tehtii arvontoja.
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Valkoinen kivi voi myös viitata Uurim ja Tummin jalokiviin, millä tehtii arvontoja.
Toinen kivistä oli tumma ja toinen valkea.
Ps. 16:6
Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani. - Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
2. Moos. 28:30
Ja pane jumalanvastausten rintakilpeen uurim ja tummim, niin että ne ovat Aaronin sydämen päällä, hänen astuessaan Herran eteen. Ja niin kantakoon Aaron Jumalan vastaukset israelilaisille sydämensä päällä aina Herran edessä ollessaan. - Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
2. Moos. 28:30
Ja pane jumalanvastausten rintakilpeen uurim ja tummim, niin että ne ovat Aaronin sydämen päällä, hänen astuessaan Herran eteen. Ja niin kantakoon Aaron Jumalan vastaukset israelilaisille sydämensä päällä aina Herran edessä ollessaan.Aaronin rintakilpi ja uurim ja tummin tuodaan Liitonarkussa uuteen Jerusalemin temppeliin ja ne otetaan alkuperäiseen käyttöönsä tuhatvuotiseen valtakuntaan.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. - Anonyymi00050
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jeesus käytti itsestään myös nimeä Totuus, Jeesuksn omaa Totuuden Henkeä,
sitä hän puhalsi suustaan oikeille apostoleille (ei Paavalille).Tätä Jeesus tarkoitti omien apostoliensa kastamisella Hengellä eli omalla Totuuden Hengellä. Heille Jeesus antoi erityisiä henkilahjoja. Paavali ei siihen joukkoon kuulunut.
Joh. 20:22-23
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."
- Anonyymi00028
Jeesus-nimeä käyttävät antikristukset olivat yleisiä jo alkukirkon aikana, saatikka nykyisin. Siksi alkukirkko hajosi omaan mahdottomuuteensa samoihin aikoihin kun temppeli hajotettiin noin 70 jKr.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.- Anonyymi00031
Antikristus on Jeesuksen uusi tuleminen, kun teiltä lähtee uhrinne. Sorry.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Antikristukset on lahkolaisten Jeesuksia. Ja nitä on paljon.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia. - Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jeesus tulee ihmisen hahmossa näkyvällä tavalla Galilean vuorelle.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän. - Anonyymi00051
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jeesus tulee ihmisen hahmossa näkyvällä tavalla Galilean vuorelle.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.Jeesus on fyysinen ihminen koko ajan. Oikea usko on uskomista, että Jeesus on ihminen. Ei Jeesus muutu miksikään henkiolennoksi tai haamuksi, joita monet väittävät nähneensä.
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta,
1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.
- Anonyymi00030
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00032
No, uskoa JEESUKSEEN Paavalin opilla se juuri on sitä NIMEEN tekemistä, voi helvetti, tahkoamattakin näitä kopiointeja ne tietävät jotka haluavat tietää!!! Löytyy Ap.19.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
No, uskoa JEESUKSEEN Paavalin opilla se juuri on sitä NIMEEN tekemistä, voi helvetti, tahkoamattakin näitä kopiointeja ne tietävät jotka haluavat tietää!!! Löytyy Ap.19.
Jos Saatanan omat eivät halua ymmärtää tai eivät kykene, niin se ei toistoista parane.
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Henkimaailmassa pelkällä Jeesus-nimen hokemisella saadaan erilaisia vaikutuksia aikaiseksi, vaikka oikea Jeesus ei ole siinä mukana ollenkaan.
- Anonyymi00039
Karmeeta eksytystä puhua vain joskus tulevaisuudessa ilmestyvästä yhdestä antikristuksesta.
Jeesuksena esiintyviä antikristuksia eli valejeesuksia ilmestyi heti monta kun Jeesus nousi taivaaseen.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. - Anonyymi00049
Jos Jeesus sanaa hokee, ei siinä mitään tapahdu.
Eri asia jos hokee samaa herjaa koko ajan tai yhdistää sen hokemalla samaan Raamatun jakeeseen, niin siinä on selkeä pyrkimys eksyttää. Ei Jeesus sana ketään eksytä. Tai jos eksyttää, niin ei kukaan ole mitään muuta kuin eksyksissä. - Anonyymi00056
Amen. Perusterveys ei tarkoita perusteellisesti velkaantumista. Elämässä on kolme merkittävää ”uudelleensyntymää”, sanoo psykologi – Näin tunnistat, onko se jo lähellä???
Dont stand by me. - Anonyymi00057
Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin, joka olisi koska vain voinut lakkauttaa Saatanan olemassaolon.
- Anonyymi00065
Jobin kirjan mukaan Saatana on Jumalan poika, siksi se saa mellastaa aika vapaasti.
Job 2:1
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen.
Myös Saatana oli heidän joukossaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639