Tulin taas vaan kysäseen...

Anonyymi-ap

Hei!

Tulin vaan kysymään, että tiedättekö minkälainen markkinarako olisi suunnitella sellainen jäätelörasia, jossa voi sekä säilöä, että lämmittää mikrossa eväitä ilman, ettei joku asiantuntija ole mussutamassa siitä irtoavista muovin lisäaineista? Jos ajattelee vaikka Aino-jäätelörasioita niin nehän olisi muodoltaan mitä parhaimpia eväskippoja j ahelposti tekeekin mieli kierrättää tai jatkaa sen käyttöä senkin jälkeen kun jätski on syöty. Ihmettelenkin, miksi niistä muovikipoista ei voi tehdä sellaisia, että olisivat turvallisia myös uusiokäytössä? Ei se jätskifirma siinä mitään häviäisi.

15

113

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siks, että Marian Tiekarhut sais polkee lisää jalkarautaa? -pötyä

• Anonyymi00002

Voivoi. Voi niistä tehdä.
      Kääri eväät voipaperiin.
      Ja pakkaat ne sitten Ainoon.
      Vilma

• Anonyymi00004

Avainsana oliki mikro. -sivu

• Anonyymi00005

Eräät kääritään vaa silkkipaperiin. Kuulemma.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Avainsana oliki mikro. -sivu

Tekstissä oli sana eväsrasia.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tekstissä oli sana eväsrasia.

Lautakasa laulaa? Syödäänhän siitä jäätelöäkin ilman voipaperia välissä. Eväsrasia se olis silloinkin, jos siinä vois kuumentaa vaikka sen keittonsa, jonka siihen on kotona lapannu.

• Anonyymi00003

Samaa ihmetelly itekin. Pahimpia ne "kastikepurkit", ku muovia, pahvia ja folioo yhessä pikkupurkissa.

• Anonyymi00007

Voihan sitä soittaa muovitehtaalle koostumuksesta eli kestääkö mikrotusta, sillä muuton voi tulla muivikuorrutusta, ehkä.
      Vilma

• Anonyymi00009

mikro-sivu aka mikrosiru, ns IC-piiri, Integrated Circuit.

• Anonyymi00011

Tiputit hampaaski micro-Siruineen. Kenen suuhun sitä suunnittelit? Kutri-Helunan puolesta vaa kyselen.

• Anonyymi00010

Johan niitä mikronkestäviä muovirasioita on olemassa. Laita jätskitehtaille menemään vinkit, että ottaisivat niitä käyttöön.

• Anonyymi00012

No hinta tietenkin. Saat maksaa jätskistäsi extraa, jos haluat sen laadukkaammassa muovikipossa.

• Anonyymi00013

markkinarako on housuissasi

• Anonyymi00014

Mahtaisi tulla Aino jäätelölle hintaa, jos se pakattaisiin monikäyttörasiaan. Ja kukaan ei ostaisi niin kallista jäätelöä. Eli jätskifirma häviäisi.

- Sheena

• Anonyymi00015

Paitsi jos sitä juuri markkinoitaisiin ekologisena vaihtoehtona ja juuri sillä, että saa myös purkin uusiokäytettäväksi. Voisivathan he yhä myydä sitä myrkyllistä purkkiakin. Itse en edes viitsi nykyään ekologisista syistä ostaa näitä muovopurkkeja vaan otan sen pahviin pakatun. Tilanne olisi toinen, jos purkkeja voisi käyttää myls jäätelön loputtuakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe