On monta asiaa mihin perinteinen maksutapa käy.Vaihda siis pankkia.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Nainen istuu aina pankin päällä!
- Anonyymi00002
Totta tavallaan mutta ei sitä avata tartte kunhan antaa vain ymmärtää että sellainen on only for you tiäks? Et varmaankaan
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Totta tavallaan mutta ei sitä avata tartte kunhan antaa vain ymmärtää että sellainen on only for you tiäks? Et varmaankaan
tarkoitit siis että onlyfans?
- Anonyymi00003
Moni moni korkeastikoulutettu ja yhoot maksaa noin ja monelle korkeastikoulutetulle löytynyt työpaikka ja maksaa siitä luonnossa että saa pitää työpaikan tai työhön kuuluu firman saunaillan emäntänä olo ja kokouksien ym asiakkuuksien ylläpito eli hoitaa asiakkaita
- Anonyymi00004
Maksa munalla
jos osaat.
Vaihda pankkia. Älä istu pankin päällä. Ainakin meillä JyystaXi-taksivirmassa on käytössä varsin joustavat maksutavat 🙂🙂🙂 Kerran eräs blondi jäi intiimialueen karvoistaan kiinni kortinlukijaan :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi00005
pankilla on ennenkin luottoa haettu ja saatu
- Anonyymi00007
Niin saa itse ansaitun huoran maineen vaikka vaan käyttää sitä maksun välineenä "huorakin antaa maksusta ihan kenelle tahansa"
- Anonyymi00008
tehdäkö anna kontulat vai
- Anonyymi00009
Mistä tässä nyt oikein pitäisi maksaa ja kenelle?
- Anonyymi00010
Hmm🤔
Jos sanoisin asian kun aloittaja tosin miehelle. Tämä todennäköisesti vetäisi herneet nenäänsä ja päivä olisi pilalla hänellä🙄 - Anonyymi00011
K
I
I
T
O
S
KATSOS KUN ON ELÄMÄN ARVOT...
PERINTEINEN PAREMPI...👍 - Anonyymi00012
Turhan etovaa tuollainen. Tai vaihtoehtoisesti ihan hiton vaivalloista etsiä jokaiseen hommaan mies, johon voisi edes ajatella koskevansa.
- Anonyymi00013
Ei ihan laillista kirjoittaa tämmöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459