Tässä sinulle selvyys asiaan. Kuuntele loppuun jos et ole tähän perehtynyt. Ateistinen typeryys ja valehtelevuus tulee esiin. Tietääksen Onni Rostila ei ole kristitty, siitä ei ole mulla mitään tietoa, mutta harvinaisen järkevä jumalattomaksi jos on jumalaton, samaa sarjaa kuin Niinistö,Halla-aho, järkimiehiä muuten, mmutta hengellisesti kyvyttömiä ymmärtämään ja toimimaan sen tietoon perustuvan ymmärryksen pohjalta, jota Raamattu tarjoaa.
https://www.youtube.com/watch?v=617-m_SpaVY
Ei jumalattomia eduskuntaan olisi Suomen kannalta paras ratkaisu, mutta kristityt äänestäneet ja varmaan äänestävät jatkossakin hölmöt epäluotettavat omanedun hakijat valehtelevat epäkristityt eduskuntaan Suomen tuhoksi, kiroukseksi.
typeryksiä ja valehtelijoita päättäjinä
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Stubb Suomen presidenttinä. Olen yllättynyt kun Venäjä ei ole vieläkään hyökännyt tuhoamaan Suomea, kun on syntihyväksyjä nro 1 nyt ihan Suomen ykkösmiehenäkin. Gaypriden suojelija ollut yhdessä Iisebelin, Jezebelinsä kanssa syntiinkannustamassa.
- Anonyymi00002
Äänestäisikö kukaan Paavalin herjaajan eduskuntaan?
Tai löytyykö sieltä yhtään yhtä pösilöä? - Anonyymi00003
>>>>valehtelevat epäkristityt eduskuntaan Suomen tuhoksi, kiroukseksi.<<<<
----------
Siunaus on Kristuksessa ei maallisen vallan eduskunnassa.
Joka ei ole Kristuksessa, eli elävässä uskossa ts. uudestisyntynyt on Jumalan vihan alla.
Ei Suomi ole joku siunattiu maa , tämä on pakana maa jonka keskuudessa on joitakin elävässsä uskossa olevia.
----------
Jeesuksuksen Kristuksen omat eivät ole tästä maailmasta vaikka ovatkin maailmassa.
---------
Jeesuksen Kristuksen omat eivät ole tästä maailmasta. He ovat syntyneet ( uudestisyntyneet )Jumalasta, Jumalan Sanan kautta ( 1.Piet.1:23-25.) Heidät on asetettu taivaallisiin ja siunattu taivaallisissa Kristuksessa Jeesuksessa ( Ef.1:3.,2:6.)
Heidät on Jumala kastanut Hengessä Kristuksen ruumiiseen so. universaalisen srk:n jäseniksi, heihin Jumala on antanut Henkensä asumaan.(1.Kor.12:12,13, Ef.1:14 ,14.)
Kristuksen ruumis so. srk. ei ole käsin tehty rakennus vaan Jumalan asumus Hengessä ( Joh.2:18-22.,Ef.2:22.)
Kristuksen ruumiin so. universaali srk:n näkyvä muoto on paikallis srk.( Ef.2:19-22.)
Paikallis srk:n jäsen elää Hengessä (Kristuksessa) ja rakentuu Hengessä yhdessä toisten kanssa Jumalan lahjoittamien srk. virkojen kautta (Ef.4:7-16.) ja palvelevat toisiaan Hengen jakamilla lahjoilla (1.Kor.12:4-11., 14:26.)
Kristittyjen yhteyttä eikä saada aikaiseksi ekumeenisilla neuvotluilla. Yhteys on jo olemassa jokaisen kohdalla joka on uudestisyntymän kautta Kristuksessa.Yhteys on Kristuksessa, ei kirkkokuntia yhdistelemällä.
Kristittyjen yhteys on yhteyttä Hengessä, koska he ovat uudestisyntymässsä liitetty Kristuksen ruumiiseen so. srk:aan joka on Jumalan asumus Hengessä.Uudestisyntynyt on Kristuksessa. Heitä kehotetaan säilyttämään Hengen yhteys , siis pysymään Kristuksessa.
Ef.4:1-6.
”Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii, kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa
ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä: yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte; yksi Herra, yksi usko, yksi kaste; yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.”
Uudestisyntynyt on ja elää Jumala yhteydessä Kristuksessa Jeesuksessa.Hänellä on rauha Jumalan kanssa (Room.5:1,2., Joh.24:27.)
Uskosta osattomalla ei ole Jumala yhteyttä eikä rauhaa Jumalan kanssa. Hänellä ei ole Kristuksen Henkeä. Synti erottaa Jumalasta.
Jes. 57:20-21.
”Mutta jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa. Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo minun Jumalani.”
Jes.59:1-3.
”Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan: vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule. Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, teidän kielenne latelee petosta.”
Room. 8:5-9.
”Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”- Anonyymi00004
>>>>>>Jeesuksen Kristuksen omat eivät ole tästä maailmasta vaikka ovatkin maailmassa<<<<<
-------------
(KR-38.) Joh. 17:6.
”Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.”
Joh. 17:14.
”Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.”
Joh.17:16.
”He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.”
Tietenkin Jeesuksen Kristuksen seuraajat ovat tässä maailmasa (ruumiillisesti) mutta uudestisyntyneinä he eivät ole tästä maailmasta.
Joh. 17:11.
”Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.”
Joh. 17:15.
”En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.”
----------
Kol. 2:20-23.
”Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä: "Älä tartu, älä maista, älä koske!" — sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta — ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561