Naisen kuuluu totella ja olla hiljaa.
Kokeile vaikka, toimii ihan taatusti.
Mitä naisen täytyy tehdä että saa miehen
23
167
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ihan taatusti tuolla tavalla saa mulqvistin miehen. 😂 Vastaanottakoon, ken sellaisen tahtoo.
🦄- Anonyymi00024
Niin ja sinä se vaan haluaisit jatkaa sitä leveilyä, jota olet tälläkin palstalla jo monen vuoden ajan tehnyt.
Todellavaikeeta - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin ja sinä se vaan haluaisit jatkaa sitä leveilyä, jota olet tälläkin palstalla jo monen vuoden ajan tehnyt.
TodellavaikeetaSopii kyllä yrittää estää minua jatkamasta sitä, jos haluaa. 😄
Minulla on mies, jota ei haittaa, että olen joissain asioissa häntä parempi. 👌✨
Hän myös kannustaa minua aina liikkumaan, ja on huomannut, miten paljon nautin salilla käymisestä. Hän näkee että lihakseni kasvavat helpommin kuin naisilla keskimäärin, eikä se ole hänelle ongelma.
Sitten taas toisissa asioissa hän on minua parempi, kuten ihmisten tunteiden ymmärtämisessä.
Pian aloitan niin ison projektin, että se olisi sinun mielestäsi varmaan oikein superleveilyä. 😄 Yksityisyyssyistä en kerro täällä, mikä se on. Mieheni on siinäkin ihanan kannustava, koska hän näkee, mikä tekee minut onnelliseksi. (Ja että olen ehkä vähän dopamiiniriippuvainen ja kaipaan saavutuksia. 🤭)
🦄
- Anonyymi00002
Ei toimi. Jätettiin kun olin liian tylsä. Piti saada jännänainen.
- Anonyymi00003
No mitä se jännänainen osasi mitä sinä et?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mitä se jännänainen osasi mitä sinä et?
Vaihtelua. Ei se ollut se pointti vaan se, ettei mies ollut mihinkään eikä kehenkään koskaan tyytyväinen vaikka luuli, että muuttamalla toista se onni löytyy.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaihtelua. Ei se ollut se pointti vaan se, ettei mies ollut mihinkään eikä kehenkään koskaan tyytyväinen vaikka luuli, että muuttamalla toista se onni löytyy.
Tylsyys on tietty vakava asia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tylsyys on tietty vakava asia.
Sehän on väistämättä tylsää jos alistetaan hiljaiseksi. Tarinan opetus onkin, että älä muuta ja kontrolloi toista mieleiseksesi vaan opettele valitsemaan sopiva ja olemaan kiitollinen myös pienistä asioista. Kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi00006
Ainakaan miehet eivät tykkää jos on paljon erilaisia harrastuksia. Ihan kuin olisivat mustasukkaisia, jos naisella on jossain toisessa yhteisössä tai harrastuksessa kivaa.
Jos hyväksyy, se mies on poikkeus. Sellainen poikkeus että tulee jopa mukaan edes joihinkin. Siitä tykkään. Vaikka uimahallille, luonnonveteen tai lenkille. Jos sitten matkalle lähtee niin se on jo yli-suoritus monelle miehelle. - Anonyymi00007
Niinkö pankkineuvojas ohjeisti?
- Anonyymi00008
Juupa juu. Samaa paskaa kuinväite, että naisten tulisi ystävystyä naisten kanssa ja miesten miesten kanssa. Haiskahtaa vanhoillisilta uskonnollisista näkemyksiltä
- Anonyymi00010
Ihan yksinkertaisia ohjeita, helppo noudattaa kun vaan muistat että kun mies puhuu niin pidät suusi kiinni ja kuuntelet. Et tajua puoliakaan siitä mitä mies sanoo, mutta olet sentään kunnioittava.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan yksinkertaisia ohjeita, helppo noudattaa kun vaan muistat että kun mies puhuu niin pidät suusi kiinni ja kuuntelet. Et tajua puoliakaan siitä mitä mies sanoo, mutta olet sentään kunnioittava.
Mikä nzzi sää oot?
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä nzzi sää oot?
Sitä hän juuri on ja on yksi syy muiden lisäksi etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00012
Ei tuollaisesta tykkäävää miestä kannata "saada". Sellaisen joutuisi huolimaan ja siitten siitä ei meinaisi millään päästä eroon. Ei kiitos.
- Anonyymi00019
En ole koskaan halunnutkaan! Olen kertonut täällä jo aikaisemmin, etten voi sietää sellaisia miehiä jotka määräilevät minua1
- Anonyymi00014
Tarpeeksi nuori, kaunis, hyvävartaloinen, estoton, mukautuva, hellä, pehmeä ja lämpöinen. Aloitteellinen . Tietysti puuhanainen, reipas, kotihengetärkin, äidillinen. Unohtui varmasti jotakin 😉.
- Anonyymi00020
Saattaa olla todella vaikeaa löytää noihin kuvauksiin liittyviä naisia!
- Anonyymi00022
Tiedän naisen jossa on nuo kaikki tuossa mainitut ominaisuudet.
Osaa tarvittaessa olla myös sopivasti kovakin.
Osaa olla hiljaa jos niin tarvii tai pyydetään.
Juuri sopivan ikäinenkin, josta joku mies
saisi luotettavan, rakastavan, kiltin ja hyvän kumppanin.
Vaikeinakin aikoina varmasti miehensä vierellä pysyvän, joka ei anna kenenkään mitenkään satuttaa eikä loukata miestään ilman että........
Joka pysyy silloinkin vierellä jos miehellä on vaikeeta, ei luovuta tai poistu silloinkaan.
Vaan on ja pysyy vierellä, on tukena aina.
Huolehtii varmasti kaikesta mitä mies tarvii.
On tiukka ja "komentaakin" tarvittaessa ;)
Ainoastaan hyvällä tarkoituksella.
Ei ikinä olisi sellainen että miehen tarvitsisi tuntea olevansa kahlittu, tai että mies tuntisi suhteen olevan vankila.
On sillä "huonojakin" ominaisuuksia tietty,
ei se mikään satuprinsessa kuitenkaan ole. Osoittaa mieltään joskus ja mökötteleekin.
Kiihtyy "nollasta sataan" hetkessä,
mutta leppyykin myös todella helpolla.
Molempien pitää ainoastaan osata käsitellä toisiaan oikein niin se on siinä 🙃❤️🙂 - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tiedän naisen jossa on nuo kaikki tuossa mainitut ominaisuudet.
Osaa tarvittaessa olla myös sopivasti kovakin.
Osaa olla hiljaa jos niin tarvii tai pyydetään.
Juuri sopivan ikäinenkin, josta joku mies
saisi luotettavan, rakastavan, kiltin ja hyvän kumppanin.
Vaikeinakin aikoina varmasti miehensä vierellä pysyvän, joka ei anna kenenkään mitenkään satuttaa eikä loukata miestään ilman että........
Joka pysyy silloinkin vierellä jos miehellä on vaikeeta, ei luovuta tai poistu silloinkaan.
Vaan on ja pysyy vierellä, on tukena aina.
Huolehtii varmasti kaikesta mitä mies tarvii.
On tiukka ja "komentaakin" tarvittaessa ;)
Ainoastaan hyvällä tarkoituksella.
Ei ikinä olisi sellainen että miehen tarvitsisi tuntea olevansa kahlittu, tai että mies tuntisi suhteen olevan vankila.
On sillä "huonojakin" ominaisuuksia tietty,
ei se mikään satuprinsessa kuitenkaan ole. Osoittaa mieltään joskus ja mökötteleekin.
Kiihtyy "nollasta sataan" hetkessä,
mutta leppyykin myös todella helpolla.
Molempien pitää ainoastaan osata käsitellä toisiaan oikein niin se on siinä 🙃❤️🙂https://youtu.be/dDpmEWNgZaU?si=_EH6fIx3Cv1IrRCt
Tämä sopii häneen kuin nenä päähän.
🙂❤️🙃
- Anonyymi00016
Ehkä miehen olisi pitänyt uskaltaa sanoa jotakin että nainen olisi voinut totella miestä.
Kannattaa varmaan miehen kokeilla,
niin voisi olla kaikkea mukavaa naisen kanssa. - Anonyymi00017
Ei toimi ainakaan minun kohdalla! Jos minua ruvetaan määräilemään, niin se on sitten siinä ja sanon että tervemenoa!
- Anonyymi00021
Rantaraitit ja viivat vaikuttaa niillä kaikilla olevan samansuuntaiset kaiketi. Jos __ ja _ näyttävät mielestäsi samalta, sinäkin olisit passittanut syyttömän miehen vankilaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476