Tapsan Tahdit Nokialla

Kainokanen

Kuka vie/saa Iskelmä Finlandian?

15

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noista ehdokkaista sen PITÄIS saada Frederikik tai Vicky Rosti, mutta ei ne saa. Jari Sillanpää sen saa...valitettavsti.

• a.m

Joko sä taas oot täällä kiekumassa ensimmäisenä.

• a.m kirjoitti:

Kyllä mä saan vastata tähän kysymykseen. Ei se ole mitään kiekumista jos sanon oman mielipiteeni.

• rita

Tuossa pari riviä alempana oli kysytty samaa asiaa eli iskelmäfinlandian saajaa ja silloin olit sitä mieltä että Jari on noista kaikkein valovoimaisin artisti.Muutat ihmeellisen herkästi mielipiteitäsi.

• rita kirjoitti:

Tuossa pari riviä alempana oli kysytty samaa asiaa eli iskelmäfinlandian saajaa ja silloin olit sitä mieltä että Jari on noista kaikkein valovoimaisin artisti.Muutat ihmeellisen herkästi mielipiteitäsi.

No ehkä se noista valovoimaisin onkin ,mutta ennemmin mä soisin sen palkinnon Vicky Rostille tai Frederikille.
        Ei Marjatta Leppänen uskalla olla valitsematta Sillanpäätä, koska tietää minkä märinän Jarin fanit siitä nostaisivat, jos Jari ei saisi sitä.

• huomattu on
        a.m kirjoitti:

Eihän Justiina osaa pitää suutaan kiinni.
        Kiekuu joka asiasta ensimmäisenä joku huomionkipee taitaa olla tuo Justiina.

Voi voi kun Kansa ei päässyt sinne Tapsan Tahdeille voi harmi.
        No kukas sitä huoliskaan sinne kun on paljon parempia tarjolla.

• huomattu on kirjoitti:

Eihän Justiina osaa pitää suutaan kiinni.
        Kiekuu joka asiasta ensimmäisenä joku huomionkipee taitaa olla tuo Justiina.

Voi voi kun Kansa ei päässyt sinne Tapsan Tahdeille voi harmi.
        No kukas sitä huoliskaan sinne kun on paljon parempia tarjolla.

No voi voi ,kun sulla itelläs tuntuu olevan taas vaikeeta.
        En mä ole mikään huomionkipee, mutta täälä on aina jotkut märisemässä kirjoitanpa mä mitä hyvänsä.

Tapsa on ensivuonna Iskelmäfinlandia- ehdokkaana. Sen KUULUU olla, kuten myös mm. Reijo Taipaleen.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

En mä ole mikään huomionkipee, mutta täälä on aina jotkut märisemässä kirjoitanpa mä mitä hyvänsä.

Tapsa on ensivuonna Iskelmäfinlandia- ehdokkaana. Sen KUULUU olla, kuten myös mm. Reijo Taipaleen.

Ja jos ei ole niin syytätkö "iskelmämafiaa" :)

• rita kirjoitti:

Ja jos ei ole niin syytätkö "iskelmämafiaa" :)

Saatanpa syyttääkin... Mistäs sitä vielä tietää, mutta kyllä mä vahvasti epäilen, että sillä Iskelmäradiolla on sormensapelissä, kun noita ehdokkaita valitaan.

Ootko muuten Rita jo monta kertaa käynyt äänestämässä Jaria ,että varman voittaa ainakin sen yleisö Iskemäfinlandian ? Älä suotta stressaa siitä. Kyllä se sen voittaa.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Saatanpa syyttääkin... Mistäs sitä vielä tietää, mutta kyllä mä vahvasti epäilen, että sillä Iskelmäradiolla on sormensapelissä, kun noita ehdokkaita valitaan.

Ootko muuten Rita jo monta kertaa käynyt äänestämässä Jaria ,että varman voittaa ainakin sen yleisö Iskemäfinlandian ? Älä suotta stressaa siitä. Kyllä se sen voittaa.

Olen kyllä käynyt,kiitos kysymästä.Toivottavasti voittaakin ja vaikkei voittais niin Jari on mun suosikki siitä huolimatta,en todellakaan stressaa siitä.

• rita
        rita kirjoitti:

Olen kyllä käynyt,kiitos kysymästä.Toivottavasti voittaakin ja vaikkei voittais niin Jari on mun suosikki siitä huolimatta,en todellakaan stressaa siitä.

Jaa että Tamminen juontaa senkin ohjelman,että silleen...

• KYLLÄSTYNYT
        Justiinax kirjoitti:

NO VOI VOI SUA RAUKKAA LOPETA VALITTAMINEN TÄÄLLÄ
        TOHON JO KAIKKI KYLLÄSTYY KUN AINA VAAN VALITAT JA VALITAT KUN MIKÄKIN PIKKUKAKARA. MUT KAKARA SÄ OLETKIN.

• KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

NO VOI VOI SUA RAUKKAA LOPETA VALITTAMINEN TÄÄLLÄ
        TOHON JO KAIKKI KYLLÄSTYY KUN AINA VAAN VALITAT JA VALITAT KUN MIKÄKIN PIKKUKAKARA. MUT KAKARA SÄ OLETKIN.

Te täälä kakaroita olette! Kun mä ihan asiallisesti vastaan tuohon alkuperäisen aiheen kysymykseen, niin te alatte mollaamaan mua sen sijaan ,että itekkin vastaisitte tohon kysymykseen.

• Huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

No ehkä se noista valovoimaisin onkin ,mutta ennemmin mä soisin sen palkinnon Vicky Rostille tai Frederikille.
        Ei Marjatta Leppänen uskalla olla valitsematta Sillanpäätä, koska tietää minkä märinän Jarin fanit siitä nostaisivat, jos Jari ei saisi sitä.

Kukahan se täällä märisee ja natisee koko ajan.

Voi voi kun Kansa ei päässyt Iskelmä Finlandia kilpailuihin natiset koko ajan.

Jos sulla ei mitään järkevää mene märisemään muualle täältä kukaan ei kaipaa sua täällä märisijä.

• siilisalli

vaan js

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1753
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1156
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe