Onko nyt tosiaan niin

Anonyymi-ap

Että on jotain feikkiprofiileja / profiili somessa jonka kautta esiinnytään minuna ja lähetellään jotain ilkeitä ja noloja viestejä joillekin? Olisi todella tärkeää oikeasti tietää onko näin, mutta kukaan ei kerro.
Elän tosiaan lähes erakkona ja olen täysin harmiton ihminen.

35

234

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedätkös että vaikutat kirjoituksesi perusteella itse siltä tyypiltä joka tuota tekee.

• Anonyymi00002

En ole. Olen saanut epäilyksen feikkiprofiilista kun tunnistin yhden miehen täältä kirjoittamasta minulle kuin meillä olisi ollut jotain.

• Anonyymi00007

Osuit naulan kantaan

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En ole. Olen saanut epäilyksen feikkiprofiilista kun tunnistin yhden miehen täältä kirjoittamasta minulle kuin meillä olisi ollut jotain.

Varmasti näin kun esiinnyt uhrina.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Täällä esiinnytään paljon uhrina, mutta minä olen sitä oikeasti. Toki uhreja on muitakin.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olet todennäköisesti täysin oikeassa, mies esiintyy naislaulajana.

• Anonyymi00003

Et tuntunut ollenkaan harmittomalta siiloin kun stalkkasit! Ja sitä kesti aivan liian monen vuoden ajan!

• Anonyymi00004

Älä suututa vääriä ihmisiä.

• Anonyymi00005

Ketkä minä olen sitten suututtanut?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joskus vastaus on lähempänä kuin luuletkaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

mahtailee vaan

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Äitini?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En jotenkaan usko että äitini suututtaminen tässä olisi takana. Muita en oikein edes tapaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Äitini?

En ole kenenkään äiti yhdenkään täällä kirjoittavan kanssa! Minulla on jo omia lapsia riittävästi, enkä halua olla yhdenkään toisen äidin aikuisen lapsen ystävä koskaan! !

• Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En jotenkaan usko että äitini suututtaminen tässä olisi takana. Muita en oikein edes tapaa.

Eikä minun äitini siis varmasti minulle pahaa silti aio. Mutta joku olisi voinut sen takia hyökätä kimppuuni.

• Anonyymi00012

Siinähän tekevät. Ei enää kauaa mikää kestä.

• Anonyymi00013

Miksei kestä enää kauaa?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksei kestä enää kauaa?

Älä huoli siitä asiasta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä huoli siitä asiasta.

Haluaisin vaan tietää onko toivoa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kannattaa lopettaa jo. Moni asia ratkeaa lähikuukausina.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä en tee mitään pahaa kenellekään! En käsitä miten voit olla noin varma että minä olen syyllinen johonkin

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä en tee mitään pahaa kenellekään! En käsitä miten voit olla noin varma että minä olen syyllinen johonkin

Nyt ei ole susta kyse vaan jostain muusta. Osa joutuu vastuuseen. Ei lisättävää

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nyt ei ole susta kyse vaan jostain muusta. Osa joutuu vastuuseen. Ei lisättävää

Ahaa, hyvä juttu. Ajattelin vaan että olisi voinut auttaa monia, koska laaja juttu kyseessä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ahaa, hyvä juttu. Ajattelin vaan että olisi voinut auttaa monia, koska laaja juttu kyseessä.

Älä jaksa. Olet varmasti tosi luotettava ystävä irl, maalitat ja silleen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Älä jaksa. Olet varmasti tosi luotettava ystävä irl, maalitat ja silleen.

Eli uskot jotain feikkiprofiileja? En maalita ketään! Olen lähes erakko.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jos olet minua paljon nuorempi, en halua olla kanssasi koskaan missään tekemisissä! En halua nähdä sinua koskaan missään!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitään ei tule tapahtumaan ennen kuin korvaukset on maksettu! Mutta se on jo täysin varmaa etten halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mitään ei tule tapahtumaan ennen kuin korvaukset on maksettu! Mutta se on jo täysin varmaa etten halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!

Vasta sitten, kun korvaukset on maksettu voin alkaa tutustumaan tummatukkaiseen mieheen! Olen kokenut projektin aina kiusaamisprojektiksi! Mikä siinä on niin vaikeaa ettei niitä korvauksia makseta! Vääryydellä ne minulta vietiin, kun ei kunnolla selitetty sitä mikä projektin tarkoitus oli! En olisi koskaan halunnut osallistua projektiin jos minulle olisi selitetty sen tarkoitus!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vasta sitten, kun korvaukset on maksettu voin alkaa tutustumaan tummatukkaiseen mieheen! Olen kokenut projektin aina kiusaamisprojektiksi! Mikä siinä on niin vaikeaa ettei niitä korvauksia makseta! Vääryydellä ne minulta vietiin, kun ei kunnolla selitetty sitä mikä projektin tarkoitus oli! En olisi koskaan halunnut osallistua projektiin jos minulle olisi selitetty sen tarkoitus!

Aloitus ei koske sinua.

• Anonyymi00016

Ypykät vauhdissa.

• Anonyymi00030

Olet harhainen. Kukaan ei välitä sinun olemassaolostasi tarpeeksi tehdäkseen jotain valeprofiileja nimiisi.

• Anonyymi00031

Valitettavasti välittää. Enkä sano että se johtuisi siitä että olisin jotenkin kiinnostava. Kaikki lähti ilmeisesti eräästä sairaasta naisesta jolla on muitakin kohteita. Jotkut vaan haluavat pilata toisten elämän, kohteeksi voi joutua kuka vaan. Ja kun kyseessä on korkeahkossa asemassa oleva henkilö niin keinot on sen mukaisia.

• Anonyymi00032

Harha sitä harha tätä. Mistäs sä tiedät mitä ihmiset puuhailevat kulissien takana.

• Anonyymi00034

Totaalisen naiivin ihmisen kommentti. Tietäisit millaisessa maassa mekin eletään!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Harha sitä harha tätä. Mistäs sä tiedät mitä ihmiset puuhailevat kulissien takana.

Harhaiset ihmiset eivät itse tajua olevansa harhaisia. Suvussani on vastaavaa. Heille kaikki pienet vihreät miehet ovat ihan totisinta totta, vaikka kaikki täyspäiset ihmiset heti ymmärtävät, etteivät heidän kuvitelmansa ole mahdollista. Ne sotii logiikkaa ja jopa fysiikan lakeja vastaan. Harhaiset ihmiset eivät ymmärrä järkipuhetta. Yleisin harha on se, että kuvitellaan, että joku vakoilee. Toinen on se, että joku tulee kotiin sisään ja siirtelee tavaroita tai tekee jotain muuta sabotaasia tai ilkivaltaa. Kolmas on se, että joku seurailee joka paikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1021
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      617
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      522
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      431
    Aihe