Jostain syystä viime yönä heräsin yöllä ja vilkaistessani kelloa, näin sen olevan 05.30 eli puolituntia vaille sen, kun herätyskelloni soi 06.00.
Ajattelin kuitenkin, että hetken lepuutan vielä silmiäni, mutta en saanut enää unta. Aloin ihmetellä, kun kello ei soikaan ja katsoin uudwstaan mitä kello on. Olin aikaisemmin katsonut väärin ja kello olikin 02.40
Jatkoin uniani kunnes yhtäkkiä kuulin, että kello alkoi soida. Nousin ylös ja ja vilkaisin taas kelloa ja se oli 04.50 eli ei mitenkään voinut oikeasti herätys vielä soida eli olin nähnyt unta siitä, että kello soi. Sen jälkeen en kuitenkaan enää saanut unta.
Muistan joskus muutama vuosi sitten kävi samalla tavalla, mutta sillä erotuksella, että lähdin jo autolla töihin ja pääsin puoleen väliin, kun aloin ihmetellä, miksi joka puolella on niin hiljaista ja miksi kaikki liikennevalot vilkuttaa keltaista, kun normaalisti on kauhea hälinä ja ruuhka. No katsoin kelloa ja olin lähtenyt töihin vaivaivaiset viisi tuntia etuajassa joskus 01.00 aikaan.
Midtäköhän tällaiset kohtaulset johtuu, että ikään kuin unissaan kuvittelee asioita ja tuntee jopa paniikkia siitä, että kohta myöhästyy ja on kauhea kiire vaikka oikeasti on herännyt olemattomaan kellonsoittoon tai kuvittelee, ettö kello on enemmän kuin oikeasti. Ihme juttuja. Toivottavasti ensi yö menisi taas kunnolla!
Ihme juttu tapahtui taas viime yönä
7
140
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Jaa. Minun kello(?) soi välillä vähän ennen herätyskelloa. Siis joku kello soi vaikkei herätyskello vielä soi. Ihan selkee oikea herätys silti. Minusta pidetään huolta.😊🤷♀️
- Anonyymi00002
Herätyskello..tarkoitus herätellä... mitähän sinun tarviisi hokata...?🤷♀️
- Anonyymi00003
Kerran on käynyt niin, että katsoin kellon väärin ja lähdin pari/kolme tuntia aikaisemmin töihin. Havahduin katujen hiljaisuuteen. Sattui kesäaikaan, jolloin valoisaa. Muistelen, että olisi ollut jotain stressiä elämässä Sinun elämässä meneillään tai sattunut jotain rasittavaa?
- Anonyymi00004
Ei mitään sellaista. Minulla on vaan rakastavia oppaita henkimaailmassa. Ne pitää huolen että saan rauhassa heräillä. Ilmottaa etukäteen😊 Jotain sinun tahdotaan hokaavan..onko elämäsi hektinen? Oletko kellon orja? En tiedä. Mutta jotain..se sinun täytyy itse selvittää.🤷♀️
- Anonyymi00005
Vaikuttaa siltä että olet tosi stressaantunut ja väsynyt. Ehkä uupunut töistä?
- Anonyymi00006
Paniikkihäiriö vääristää muistia, eli ns. "supistaa" muistiväylää. Näkö ja kuuloaisti sekä niistä nousevat tuntemukset rekisteröityvät epäsynkassa. Pitkään jatkuneena saattaa laukaista skitsofrenian.
Koko ilmiö taasen johtuu paineen alla elämisestä ja suomalaisgeeni biologiansa puolesta jatkuvan leivänsyrjästä ja ansainaoikeudesta taistelun olemassaolnsa puolesta.
Kun nuo kaksi yhdistyy se ei ole enää työkykyä.
Ota askel taakse. Järjestele lisää omaa aikaa. Petraa ruokaa laadukkaammaksi. Lisää siihen loput elementit mitkä mahdollisesti unohdit koulusta/armeija-ajasta. Täysipainoista.
Huolla mielenterveyttäsi ja kuluta ylimääräistä energiaa. Näin solut puhdistuvat dna-ketjustasi. Altistus lievenee automaattisesti. - Anonyymi00007
Fiksu teoria mulla olisi tähän, jos uni on huomiona. Armollinen kannattaa olla kuitenkin itselle, ettei tule harmi. Eli kannattaa hengähtää hetki ja jatkaa rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi267757- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7571Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 59548