Persu Peltokankaalta tuli rasistinen möläys. Mitä tekee Orpo? PM Lapanen meni piiloon.
Vastaukset 55
- Anonyymi00001
Perus suomalaiset ovat rasistinen puolue. Silmien vääntelylläkin oli kiva heidän mielestä ivata. Ja ovat kansanedustajia . Haukkumalla ja ivaamalla toisia itse olet se tyhmin .eikö niin.
- Anonyymi00035
PS on suomalaisten onhokkipuolue.
- Anonyymi00002
Puoluekannasta riippumatta Peltokankaan kanssa samaa mieltä on suurin osa suomalaisista.
- Anonyymi00003
Onhan teitä sitten kaksi !
Ei nyt sentään SUURIN osa. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei nyt sentään SUURIN osa.Persuloisen laskutaidon huomioon ottaen on lausuntonsa ymmärrettävä. Valtiovarainministeristä alkaen eivät persuloisten kyvyt riitä laskemaan kahta pidemmälle.
- Anonyymi00022
Ja jos noin tyhmää komppaa niin vihaa demokratiaa...
Se on ministeri joka saa ääniä, niin sen purran kanssa kävi, ja duunareita vituttaa.... - Anonyymi00030
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei nyt sentään SUURIN osa.Peltokangas on paras sukunimi sen pitäisi Raision SDP ymmärtää!
- Anonyymi00057
Anonyymi00007 kirjoitti:
Persuloisen laskutaidon huomioon ottaen on lausuntonsa ymmärrettävä. Valtiovarainministeristä alkaen eivät persuloisten kyvyt riitä laskemaan kahta pidemmälle.
EN VOI KAIKKIA VAHTIA.
- Anonyymi00004
Persut on rasisteja ja Peltokangas näytti typeryytensä.Tosin rasismilla ja valheilla persut pääsi viimeeksi valtaan.Kokoomus on aina osannut peittää rasismin ja köyhien halveksimisen.Tosin persujen kanssa veljeily on tuonut totuuden ilmi.Eduskuntaan pääsee vaikka ei olisi erityisen fiksu.Suomi on maa ilman tulevaisuutta,Ei pidä pelätä msmuja koska suomalaiset ovat toistensa pahimpia vihollisia.
- Anonyymi00032
Peltokangas on paras - vaihda sukunimi!
- Anonyymi00005
Petteri Orpo muistele, mikä oli Rasisminvastainen tiedonanto?
Olet petturi kuten persutkin ovat. Suoraan sanottuna mitättömyys.- Anonyymi00053
PETTERI TARKASTAA MAANALAISTA JUOKSUHAUTAA PYSSY POLOVILLAAN POIKITTAIN.
- Anonyymi00006
Lapanen piiloutuu jälleen perunakuoppaan viinipullo seuranaan, ja hikoilee naama punaisena kuten tapaus Gardenissa.
- Anonyymi00013
Orpo meni perunakuoppaan seuraamaan perseidiöitä kun ovat itse perseideet jo tarpeeksi kansakunnan suureksi harmiksi
- Anonyymi00008
Orpo toimii viisaasti ja antaa persujen hölmöillä.
Orpolla ei todellakaan ole mitään järkeä kiinnittää huomiota omaan hölmöilyynsä.- Anonyymi00009
Sellaine hallitus millainen kansa :(
- Anonyymi00036
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sellaine hallitus millainen kansa :(
Ei ole totta. Vain hallituspuolueitten äänestäjät ovat samanlaisia kuin hallitus
ja hallituksenkin kannatus on surkea. Onko se enää edes 30 %.
- Anonyymi00010
Rasismin nimissäkö Suomesta halutaan tehdä muslimivaltio??
- Anonyymi00023
Kuka niin tekee ja miten voi joku ajatella niin... tänne Puska Suomeen mahtuu aika monta muutakin kuin tangotimo ja humppa heikki
- Anonyymi00038
Persut on tehneet Suomesta rasistisen ääliövaltion.
Arvostaako kukaan Orpoa EU:ssa ?
- Anonyymi00011
Eikö Orpo saa halllitusta nurin?
- Anonyymi00012
Eihän ahne Orpo missään nimessä suostu luopumaan omasta hillotolpasta!
- Anonyymi00015
Miksi se sitä haluaisi ?
- Anonyymi00014
Persut pitää Orpoa pellenään ja näin tekevät Orpon ja kokoomuksen naurunalaiseksi.
- Anonyymi00016
Pääministeri ei sano mitään. Käsittämätöntä.
- Anonyymi00018
Kalliiksihan se köyhän kansan kyykkyyn laittaminen Orpolle tulee, mutta on se ilmeisesti sen arvoista, kun joutuu antamaan persujen heilua kuin humalainen heinämies.
Ei päivää etteivät persupoloiset ole tikun nokassa.- Anonyymi00028
Orpon on helppo kyykyttää köyhiä, kun tietää että köyhät joutuvat vielä maksamaan itse kokoomuksen kyykytyksen
- Anonyymi00019
Edustaja tuskin kuuluu jihahisti tiimiin.🤔
- Anonyymi00020
Antti Orpo laskee nyt alensa.
- Anonyymi00021
"Kalliiksihan se köyhän kansan kyykkyyn laittaminen Orpolle tulee "
Miten niin kalliiksi ?? Kyllä Lapanenkin on huiman kuukausipalkan + matkakorvaukset + asuntoedun + autoedun +ateriaedun +ilmaiset lomamatkat jne jne jne osannut kuitata, ja sen takia ei hallitusta vaalien välillä heilauta mikään kun on kunnon hillotolppaan kiinni päässyt ja siitä ei saa irti kuin kantamalla. - Anonyymi00024
Matupuolue S2DP :llä lähti kameli laukalle?
- Anonyymi00026
Miten sattuikaan Peltoknagasta on kutsuttu Kokkolassa Kameliksi.
- Anonyymi00025
Orpo on pelkkä raukka.
- Anonyymi00027
Sitä se kyllä on ollut hallituksen alusta asti.
- Anonyymi00029
Onneksi tätä ei sallita jatkossa paitsi, että asia toistuu..
- Anonyymi00033
Miten hallitusta johtava pääministeri vaikenee ?
Asia ei ole pikkuasia.
Myös KD vaikenee. Onko se KD:llekin ok ?- Anonyymi00034
On se KD on tunnettu rasistinen puolue.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
On se KD on tunnettu rasistinen puolue.
Purra on todennut, että KD:llä ja PS:llä on sama linja.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Purra on todennut, että KD:llä ja PS:llä on sama linja.
Eli rasistisia öyhöttäjiä.
- Anonyymi00040
segregation estämiseksi tulisi ensitilassa rakentaa perinteisille suomen ruotsalaisille asuin alueille kerrostaloja sompuill ja muslimeille..
Siinä sopeutuis hyvin äkkiä yhsteiskuntaan ruotsalaisten alentavan/halventavan katseen alla. Karhusaari,vaasa,westendit,turut kaikkiin joihin ruotsalaiset on pesiytyny.
Nehän ne tänne halpayövoimaa haluaa, majottakkoon omilla nurkillaan ja kouluissaan.
Ja tässä ei ole kyse rasismista vaan tasa-arvosta..samat okeudet kaikille, kyllä mamuille merenranta asunnot täytyy olla.- Anonyymi00041
Korkeasaareen persut muiden apinoiden jokkoon.
- Anonyymi00043
Halventavat katseet ovat omaa mielikuvistustasi. Sinähän itse katsot
halventavasti suomenruotsalaisia ja maahanmuuttajia, etkö huomaa ?
Jotenkin minusta tuntuu, että palstalla persuvihaansa kiljuvat ovat melkein kaikki feminiinejä. Voin olla väärässä, mutta siltä vain tuntuu. Se on ainakin tutkittu juttu, että SDP:n kannattajista enemmistö on naisia. Minulle on epäselvää, että mitä puolueeseen jääneet miehet oikein SDP:n nykytyylistä ajattelevat? Miten moraaliposeeraus, hienostelu ja Suomi-viha istuvat miesduunarien arvoihin? Ovatko hekin salonki-Sannan ja salonki-Nasiman faneja? Hm - vaikea uskoa.
- Anonyymi00044
Edustatko sinä persujen naisvihaa ?
Anonyymi00044 kirjoitti:
Edustatko sinä persujen naisvihaa ?
Arvasin, että tommonen tulee. Minä EN PIDÄ tyylistänne nykydemarit, olitte sitten naisia tai miehiä. Oli mikä tahansa asia kyseessä niin aina otatte leimakirveen esiin ja alatte huitoa sillä. Kun olette iskenyt leiman rasisti! fasisisti! naisvihaaja! niin se on sitten mielestänne sillä siisti ja asia loppuun käsitelty. Oletteko yhtään miettineet, mitä tommosesta seuraa?
Otetaan nyt tämä uusin rasismikohu. Jos vastakkain olisivat vain kansanedustaja Razmyar ja kansanedustaja Peltomäki niin saattaisin palstalla hyvinkin asettua Razmyarin puolelle. Kun nyt kuitenkin palstan täyttää vertahyytävä kuorokiljunta rasistit! fasistit! niin minun on pakko asettua Peltomäen puolelle.- Anonyymi00052
Oikonomi kirjoitti:
Arvasin, että tommonen tulee. Minä EN PIDÄ tyylistänne nykydemarit, olitte sitten naisia tai miehiä. Oli mikä tahansa asia kyseessä niin aina otatte leimakirveen esiin ja alatte huitoa sillä. Kun olette iskenyt leiman rasisti! fasisisti! naisvihaaja! niin se on sitten mielestänne sillä siisti ja asia loppuun käsitelty. Oletteko yhtään miettineet, mitä tommosesta seuraa?
Otetaan nyt tämä uusin rasismikohu. Jos vastakkain olisivat vain kansanedustaja Razmyar ja kansanedustaja Peltomäki niin saattaisin palstalla hyvinkin asettua Razmyarin puolelle. Kun nyt kuitenkin palstan täyttää vertahyytävä kuorokiljunta rasistit! fasistit! niin minun on pakko asettua Peltomäen puolelle.Se on meille muille ihan sama, mitä mieltä herkkähipiäinen persu on.
Persu rääväsuut saa sanoa mitä vain ala-arvoista, mutta persu itse
vetää heti herneet nenään ja heittäytyy marttyyriksi jos häntä kritisoi.
Persut on tunnetusti sovinisteja ja halveksivat naisia. Anonyymi00052 kirjoitti:
Se on meille muille ihan sama, mitä mieltä herkkähipiäinen persu on.
Persu rääväsuut saa sanoa mitä vain ala-arvoista, mutta persu itse
vetää heti herneet nenään ja heittäytyy marttyyriksi jos häntä kritisoi.
Persut on tunnetusti sovinisteja ja halveksivat naisia.Kommenttisi on hyvin paljastava. Se paljastaa, että Ano52 takana on nainen ja feministi. Muutakin se paljastaa, mutta sitä en ala tässä kommentissa setvimään.
Miehille opetetaan, että miestunteet ovat pahoja ja haitallisia. Miesten täytyy se ymmärtää ja pitää miestunteensa kurissa. Miehille siis opetetaan itsehillintää. Naisille puolestaan feministit opettavat, että naistunteet ovat aina oikeassa ja että ne ovat kaiken moraalin perusta ja mitta. Naisten ei tarvitse ymmärtää tunteitaan eikä analysoida ja hallita niitä vaan pikemminkin toimia niiden mukaan.
Tiedän reaktiosi kun luet edellisen ajatukseni. Torjut sen iskemällä siihen persuleiman ja sovinistileiman. Se on polarisaatiota, mikä mielestäni on erittäin haitallinen ilmiö. Polarisaatio kärjistää myös sovinismia feminismiä. Polarisaatio haittaa kommunikaatiota, joka on vapaan demokraattisen yhteiskunnan toimivuuden perusta. Polarisaatio muuttaa kommunikoinnin verbaaliseksi sisällissodaksi, missä pitää vain valita identiteetti ja joukko mihin kuuluu.
Hitto, nyt meinaa taas lähteä mopo käsistä. Minulla olisi vielä hemmetisti sanottavaa, mutta pitää panna kommentti poikki. Keskustelen mielelläni kenen kanssa vaan jos joku haluaa, mutta en halua tapella verbaalisilla astaloilla. Se ei ole mun juttu.
- Anonyymi00045
Orpo lähti hallitukseen persujen kanssa toteuttaakseen ek:n ohjelmaa. Tulikin paljon muuta ohjelmaa. Nyt Orpo näyttää jo luovuttaneen: turha on enää mitään pelisääntökokouksia järjestää. Ei ne kuitenkaan pitäisi, ja ek:kin on omansa saanut.
- Anonyymi00047
Orpo on Suomen ykkösrasisti.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Orpo on Suomen ykkösrasisti.
Orpo pistää hännän sivuun ja antaa persun raiskata vastaan pistämättä, kunhan saa itse palan paistista.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Orpo pistää hännän sivuun ja antaa persun raiskata vastaan pistämättä, kunhan saa itse palan paistista.
Juuri näin ja tämän voisin sanoa Orpolle päin naamaa on niin osuvasti sanottu.
Pitäisi ihan johonkin banderolliin kirjoittaa tuo.
- Anonyymi00050
Paras tapa kostaa poliitikoille on kostaa niiden lapsille, Orpollahan on kaksi lasta...
- Anonyymi00051
Orpo kyyristelee piilossa hipihiljaa ja myhäilee,
kun pershut vievät kaiken persuiluhuomion ;)) - Anonyymi00056
Orpo on kuten hiiri joka yrittää pitää rottalaumaa kurissa.
- Anonyymi00059
Orpo on säälittävä tapaus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639