Miksi käyt täällä!
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Tää on kätevä joutunut kaikki pelkoni käsittelemään ja tunteitani. Mistä ne kertoo. Paljon oppinut itsestäni.
- Anonyymi00002
Siksi, että olen todella utelias ihminen. Täällä pääsee kurkistamaan ihmisten salattuihin ajatuksiin ja tunteisiin.
- Anonyymi00003
KUN EN KÄY! mieheltä
- Anonyymi00005
Niinhän sä aina sanot kunhan olet ensin puhunut palstan aiheista tunnin. En tosin ole aloittaja.
- Anonyymi00004
Oon pipipää
- Anonyymi00006
Yksinäisyyden takia aivan varmasti. Täällä saa myös"keskustella omilla ehdoillaan" 😁 Joskus löytää jonkun, joka ajattelee ja kokee vähän samoin. Pienen hetken tulee nähdyksi, kuulluksi ja ymmärretyksi. Aina ei voi vaatia elämältä sen kummempaa. Varsinkaan kun vaatimalla ei mitään todellista saa. Ehkä liittyy myös addiktiosairauteen.
- Anonyymi00007
Miksi ap itse käyt täällä?
- Anonyymi00008
Tääl voi kirjottaa asiat niiku ne on, loukkaamatta ketään! ;D
- Anonyymi00009
Minulla ihan sama tapa ajatella! Mutta odotan elämäni muuttuvan hyvään suuntaan, jos miehestä josta olen todella kiinnostunut ja minusta tulee pari! En olisi uskonut että niin voi käydä, että löytäisin miehen joka herättäisi minut uuteen elämään!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulla ihan sama tapa ajatella! Mutta odotan elämäni muuttuvan hyvään suuntaan, jos miehestä josta olen todella kiinnostunut ja minusta tulee pari! En olisi uskonut että niin voi käydä, että löytäisin miehen joka herättäisi minut uuteen elämään!
Sä oot varmaan sitte toi sinkkulan keinovaginamies? ;)
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sä oot varmaan sitte toi sinkkulan keinovaginamies? ;)
Tuohan on se projekti"daami". Vai olisiko ihan yksi ja sama hlö?
- Anonyymi00011
En tosiaankaan tiedä. Turhaa, turhaa ja turhaa. Toisaalta jokseenkin karmiviahan nämä lähiseutujen tyypit ovat.
Missähän kohtaa elämääni saapuu heitä, jotka eivät ole niin helvetin manipuloivia? Ja ei- tämä ei ole projiisointia.
Sama manipulaation sävy, joka kilahtaa korvaani esim. tarottulkisijoiden puheessa- Anonyymi00013
Taidan tietää mistä puhut. Olen tässä viime aikoina miettinyt, että kuinka paljon olen itse valmis muuttamaan elämäntapojani ja miten paljon se vaatii toimia, että hermosto rauhottuisi kaikesta. Ei onnistu tällaiset suorittamalla, pitäisi motivoitua siihen että tämä on se mikä kannattaa.
- Anonyymi00014
Opiskelen ihmisten käyttäytymistä itsenäisesti, tämä on oiva alusta nähdä koko kirjo.
Järkevistä ihmisistä, noh vähemmän järkeviin.. - Anonyymi00015
Käyn täällä huvin ja hupailun merkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431850
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2891269Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173929Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.263674- 33601
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12601- 251596
- 191553
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20492- 42482