Miksi naiselle ei kelpaa

Anonyymi-ap

Ihmettelen miksi naiselle ei kelpaa eläkkeellä oleva mies jolla olisi hänelle aikaa?

21

189

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riippuu siitä eläkkeellä olevasta miehestä samoin kuin siitä mitä hän etsii. Kelpaako eläkkeellä olevalle miehelle eläkkeellä oleva nainen? Aika moni kiva eläkkeellä oleva mies on löytänyt seurustelukumppanin samanikäisestä naisesta.,

• Anonyymi00017
        UUSI

Ja miksei vanhemmastakin ja jopa nuoremmastakin? Elämä on valintoja täynnä. Esitin asian tarkoituksella noin päin kunnioittaakseni vanhemmuutta.

• Anonyymi00002

Eläkeläisilläkin on eroja; onko joku 100 v. taata, vaiko vielä itsenäiseen toimintaan kykenevä. -sivu

• Anonyymi00003

No jos itseäni ajattelen niin vanhuseläkeikäinen mies olisi todennäköisesti kovin erilaisessa elämäntilanteessa kuin itse olen. En usko, että toimisi. Sairaseläkeläinen tai jostain muusta syystä hyvin varhain eläköitynyt voisi mennäkin.

Millaisesta eläkeläisestä on siis kysymys ja millaista naista hän tavoittelee? Vastaus löytynee noista yksityiskohdista.

• Anonyymi00004

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva 50 + mies jolla ei ole mielenterveys ,päihde tai muitakaan ongelmia ainoa ongelma se että kroppa ei kestä paljon fyysistä rasitusta. Haen naisystävää ja elämänkumppania

• Anonyymi00005

Ja mistähän sitä haet? Suomi 24 sinkuista? Olisikohan väärä paikka🤷‍♀️

• Anonyymi00008

Kelpaako samanikäinen? Onko sinulla vaatimuksia ulkonäköön, harrastuksiin, tulotasoon ym. liittyen?

• Anonyymi00006

Hae Thaimaasta. Thaimaasta saat nuoren naisen joka rakastaa sinua täysin rinnoin, ehdoitta.

• Anonyymi00007

Niin ja palvelee kiltisti kunnes ymmärtää olevansa pelkkä palvelija. Se on lopun alkua sitten se. Voipi ottaa sellaisen tilalle jota ei tarvii palvella vaan joka palvelee.🤷‍♀️

• Anonyymi00009

Varmaan miehellä on liikaa aikaa naiselle. Tukahduttaa.

• Anonyymi00018
        UUSI

Minä haluan vain sellaisen miehen ystäväkseni, joka myös etsii vain sellaista ystävää, jonka kanssa voisin lenkkeillä ja käydä taidenäyttelyissä ja tehdä retkiä eri paikkoihin lähialueella ja mitä vain sellaista joista molemmat pitäisivät! Kumpikin asuisi omassa asunnossaan!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä haluan vain sellaisen miehen ystäväkseni, joka myös etsii vain sellaista ystävää, jonka kanssa voisin lenkkeillä ja käydä taidenäyttelyissä ja tehdä retkiä eri paikkoihin lähialueella ja mitä vain sellaista joista molemmat pitäisivät! Kumpikin asuisi omassa asunnossaan!

Ikäluokka suurin piirtein sama kuin minulla!

• Anonyymi00010

Thaimaa tai Philippiinit hakea.hyvä.nainen.Onnsuopea.ja.vähäänntyytyväinen

• Anonyymi00011

Miehellä olisi aikaa, mutta onko työssäkäyvällä naisella? Ehkä toinen eläkeläinen, jolla riittää aikaa, olisi parhaiten sopiva?

• Anonyymi00012
      UUSI

Ei naiselle kelpaa myöskään varakas mies. Sellaisellakin ois aikaa. Ehkä se nainen ei ymmärrä sitä että koko perheen kannalta ois hieno juttu kun raha-asiat on kunnossa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei todellakaan kelpaa jos mies haluaa minulta seksiä!

• Anonyymi00013
      UUSI

Jos "eläkeläinen" ei kelpaa naiselle, miehen on sitten pakko matkustella ja katsoa vähän maailmaa 😄

• Anonyymi00021
        UUSI

Siitä vaan, ei se ole minulta pois!

• Anonyymi00014
      UUSI

Kelpaa jos miehelle riittää pelkkä ystävyyssuhde! Ja asuu jossain lähellä minua!

• Anonyymi00016
        UUSI

Siinä tapauksessa, miehellä pitää olla myös intiimimpi suhde toisen naisen kanssa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siinä tapauksessa, miehellä pitää olla myös intiimimpi suhde toisen naisen kanssa.

Ihan vapaasti hänellä saa olla intiimi suhde toisen naisen kanssa, se ei ole mikään ongelma, koska en itse enää voi harrastaa seksiä! Ja miehen ikäluokka samaa kuin minulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe