Eikö kukaan muka tiedä sitä.

Anonyymi-ap

Poliisi Titta Rasmuksen oma mies on KUKKAMAAN RAULI!
Karigasniemellä on VAIN TULLI ja Ivalossa on aina ollut Poliisit ja Rajavartijat!

Minä en oikein hyväksy tuota, että Titta Rasmus omii IVALOLAISIA MIEHIÄ JA SYRJII VIELÄ MINUA IVALOLAISENA!

Kukkamaan Raulilla sentään Utsjoen kuntankin RIKASTUS, koska Kukkamaalla on AITO EHTA VENÄLÄINEN VAIMO joka käy tietenkin Titta Rasmuksen ja Utsjoen kuntalaisten KUNNIOIDEN PÄÄLLE!

8

70

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Otin kuvan tästä kirjoituksesta, koska taas syrjitään minua Kunniatonta Holoa!

• Anonyymi00003

Tuo on niin TÖRKEÄ JA ANTEEKSI ANTAMATON TEKO VIEKOTELLA MIESTÄNI JUSTUSTA!

Nuorten naisten pitäis YMMÄRTÄÄ, että mies on AINA HEIKKO LIHAN EDESSÄ JA VARSINKIN, kun oma vaimo päättää ENKELINÄ PUHDISTAA KARMANSA!

Karman puhdistus onnistuu helpoiten, kun saa KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION JA PAINELEE SAKKO VANKINA VANKILAAN!

OLET SIELLÄ ITSEÄSI SUUREMPIEN RIKOLLISTEN KANSSA JOTKA EIVÄT OLE LOUKANNEET KENENKÄÄN KUNNIOITA VAAN SAANEET TUOMIOT MUISTA RIKOKSISTA!

Rikolliset ja alkoholistit OVAT YRITTÄJIEN ASIAKKAITA!
        Olin minäkin joutunut siivoamaan KAUPASSA SEKÄ MONESSA MUUSSA PAIKASSA RIKOLLISTEN JA ALKOHOLISTIEN JÄLKIÄ!
        Kyllähän tuo KUNNIAN LOUKKAUS OLI, koska EI HE VIITTI VIELÄKÄÄN SIIVOOTA OMIA JÄLKIÄÄN!

Jos riistää ihmiseltä hengen niin korvaako hän tekonsa eli kyseisen ihmisen sillä, että VANKILASTA MENEE HÄNEN PERHEESEEN KORVAAVANA IHMISENÄ, koska HÄN ON OMASTA MIELESTÄÄN PAREMPI IHMINEN MITÄ HÄN JONKA HENGEN HÄN RIISTI!

Avaiskohan kunnialliset oven jos heidän oven takana seisois NAISTEN RAISKAAJA joka ilmoittas, että : Tulin vankilasta suoraan kotia, koska minä olen sinun kunniallinen mies ja mies joka sinun kanssa täällä elää LOUKKAA MINUN KUNNIAA JA HÄN ON SYRJINYT MINUA KOKOAJAN SEKÄ KÄYTTÄNYT SEKSUAALISESTI HYVÄKSI MINUN VAIMOA JA MINÄ OLEN OLLU RAISKAAJANA TURHAA VANKILASSA!

• Anonyymi00005

Minun kunniattoman Holon poika pääsi ripille yhtä aikaa kyseisen rehtorin lapsen lapsen kanssa.

Minun lapset vittuili minulle kotona, kun minä laitoin kulmakarvoihin vähän väriä. He sano minulle, että : Sinulla äiti 2 kulmakarvat päällekkäin!

Minä olin hakenut ja laittanu pojalle vaatteet valmiiksi jotka hän laittaa päälle!
        Perkeleen POIKA oli VETASSUT MEIKIT NAAMAA JA PAINELLUT KIRKKOON EDELTÄ MUSTA POOLO-PAITA PÄÄLLÄ JA MUSTAT COLLEGE HOUSUT JALASSA.

Minä istuin kirkossa rehtorin takana ja ripille menijät tulivat ALTTARILLE ja minä näin oman POIKANI JA EN SANONUT MITÄÄN!
        Tunnustan, että itkua yritin pitää, mutta vedet nousi silmiin.
        Siskonsa sano minulle, että : MINÄ MENEN SIUNAMAAN VELJENI NIIN SINUN EI ÄITI TARVI.

Minä ajettelin, että asia loppuu siihen ja mennään KUNNIALLIASESTI ETIKETIN MUKAAN NIIN, KUIN MINÄ OLIN HEITÄ KOTONA OPETTANUT!

Poikani oli HUOSTATTU ja hän osoitti MIELTÄÄN, koska HÄN EI HYVÄKSYNYT SIJAISVANHEMPIAAN, ISÄÄNSÄ, ISÄNSÄ SUKUA EIKÄ MYÖSKÄÄN SISKOJEN EIKÄ VELJENSÄ ISIÄ JA HEIDÄN SUKUJA!

Minun lapset HÄPÄSIVÄT OMAN ÄITINSÄ IVALON KIRKOSSA!
        Minun poika seiso käytävällä ja huusi, että : MISSÄ ÄITI ON!!!
        Joku huusi, että : Minä luulin, että tuo on tyttö mutta hän onkin poika!

Poika kävi viemässä sen puvun pois ja minä istuin tytön kanssa odottamassa kirkon edessä.
        Toisilla oli hienot vaatteet päällä niin minun POIKA PYHKÄS KIRKON OVESTA MEIKIT PÄÄLLÄ, POOLO JA COLLEGE HOUSUT JALASSA!

Minä aloin nuhtelemaan häntä kirkon pihalla, mutta lopetin ja sanoin, että : NYT LÄHETÄÄN MUMMOLAAN JUOMAAN RIPPI-KAHVIT!

Kyllä minä sanoin omille lapsilleni, että : Saatanan penikat teille pitäs kyllä antaa selekään tästä tempusta!

Enkeli koulutuksen olin jo käynyt ja olin minä jo Suomi 100vuotta panostajakin tuolloin, kun OMAT LAPSENI PÄÄTTIVÄT, ETTÄ ME VOIDAAN HÄPÄISTÄ OMA ÄITI KOSTOKSI IVALON KIRKOSSA, KOSKA YHTEISKUNTA ON PASKA JA ME OLLAAN ÄITIMME SYNNISSÄ SIENNEITÄ LAPSIA!

He ovat molemmat avoliitoissa syntyneitä vahinkoja joiden kummankaan ISÄT EI OLE HALUNNEET ISÄKSI MINUN LAPSILLE.
        En ole koskaan VAATINUT HEITÄ EDES TUNNUSTAMAAN ISYYTTÄ!

Ei naista voi pakottaa kertomaan kuka LAPSEN ISÄ ON JA LAPSEN ISÄ OLIS ITSE VOINUT ITSE SANOA, ETTÄ : MINUA EI SAA LAITTAA LAPSEN ISÄKSI, KOSKA MINÄ OLEN RYSSINYT ASIOITA JA NUO VAIKUTTAA LAPSEEN JOTEN MIELUMMIN ILMAN ISÄÄ, KUIN ISÄN LAPSENA JOKA ON TÄYS PASKA!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minun kunniattoman Holon poika pääsi ripille yhtä aikaa kyseisen rehtorin lapsen lapsen kanssa.

Minun lapset vittuili minulle kotona, kun minä laitoin kulmakarvoihin vähän väriä. He sano minulle, että : Sinulla äiti 2 kulmakarvat päällekkäin!

Minä olin hakenut ja laittanu pojalle vaatteet valmiiksi jotka hän laittaa päälle!
        Perkeleen POIKA oli VETASSUT MEIKIT NAAMAA JA PAINELLUT KIRKKOON EDELTÄ MUSTA POOLO-PAITA PÄÄLLÄ JA MUSTAT COLLEGE HOUSUT JALASSA.

Minä istuin kirkossa rehtorin takana ja ripille menijät tulivat ALTTARILLE ja minä näin oman POIKANI JA EN SANONUT MITÄÄN!
        Tunnustan, että itkua yritin pitää, mutta vedet nousi silmiin.
        Siskonsa sano minulle, että : MINÄ MENEN SIUNAMAAN VELJENI NIIN SINUN EI ÄITI TARVI.

Minä ajettelin, että asia loppuu siihen ja mennään KUNNIALLIASESTI ETIKETIN MUKAAN NIIN, KUIN MINÄ OLIN HEITÄ KOTONA OPETTANUT!

Poikani oli HUOSTATTU ja hän osoitti MIELTÄÄN, koska HÄN EI HYVÄKSYNYT SIJAISVANHEMPIAAN, ISÄÄNSÄ, ISÄNSÄ SUKUA EIKÄ MYÖSKÄÄN SISKOJEN EIKÄ VELJENSÄ ISIÄ JA HEIDÄN SUKUJA!

Minun lapset HÄPÄSIVÄT OMAN ÄITINSÄ IVALON KIRKOSSA!
        Minun poika seiso käytävällä ja huusi, että : MISSÄ ÄITI ON!!!
        Joku huusi, että : Minä luulin, että tuo on tyttö mutta hän onkin poika!

Poika kävi viemässä sen puvun pois ja minä istuin tytön kanssa odottamassa kirkon edessä.
        Toisilla oli hienot vaatteet päällä niin minun POIKA PYHKÄS KIRKON OVESTA MEIKIT PÄÄLLÄ, POOLO JA COLLEGE HOUSUT JALASSA!

Minä aloin nuhtelemaan häntä kirkon pihalla, mutta lopetin ja sanoin, että : NYT LÄHETÄÄN MUMMOLAAN JUOMAAN RIPPI-KAHVIT!

Kyllä minä sanoin omille lapsilleni, että : Saatanan penikat teille pitäs kyllä antaa selekään tästä tempusta!

Enkeli koulutuksen olin jo käynyt ja olin minä jo Suomi 100vuotta panostajakin tuolloin, kun OMAT LAPSENI PÄÄTTIVÄT, ETTÄ ME VOIDAAN HÄPÄISTÄ OMA ÄITI KOSTOKSI IVALON KIRKOSSA, KOSKA YHTEISKUNTA ON PASKA JA ME OLLAAN ÄITIMME SYNNISSÄ SIENNEITÄ LAPSIA!

He ovat molemmat avoliitoissa syntyneitä vahinkoja joiden kummankaan ISÄT EI OLE HALUNNEET ISÄKSI MINUN LAPSILLE.
        En ole koskaan VAATINUT HEITÄ EDES TUNNUSTAMAAN ISYYTTÄ!

Ei naista voi pakottaa kertomaan kuka LAPSEN ISÄ ON JA LAPSEN ISÄ OLIS ITSE VOINUT ITSE SANOA, ETTÄ : MINUA EI SAA LAITTAA LAPSEN ISÄKSI, KOSKA MINÄ OLEN RYSSINYT ASIOITA JA NUO VAIKUTTAA LAPSEEN JOTEN MIELUMMIN ILMAN ISÄÄ, KUIN ISÄN LAPSENA JOKA ON TÄYS PASKA!

Poliisit EIVÄT OLE EDES FB:N KÄYTTÄJIÄ JOIDEN KANSSA MINÄ SOVIN, ETTÄ MINÄ MENEN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN!

Käräjien kautta asian kyllä pukkasin POLIISEILLE JOTKA TOIMITTIVAT TIEDON MINULLE JA ME SOVITTIIN, ETTÄ MINÄ EN MENE KÄRÄJILLE!

Poliisit jotka käyttävät FB:TÄ LOUKKAAVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN JOKA PÄIVÄ MEIDÄN KUNNIOITA JOTKA EI OLLA FB:N TAI MUUNKAAN SOMEN PALVELUN KÄYTTÄJIÄ OMALLA NIMELLÄ TAI KASVO KUVALLA!

Minulle ainakin sanottiin taas tänään, että : En minä ole edes nähnyt mitä sinä olet FB:SSÄ kirjoittanut, mutta kyllä minäkin tiedän että FB:SSÄ on rikollisia käyttäjinä ja en minäkään ole heitä hyväksynyt!

Ei he ole kuulemma hänen FB kavereita ja EN MINÄKÄÄN OLLUT FB:SSÄ NÄIDEN KUNNIALLISTEN KAVERI JOIDEN KUNNIOITA LOUKKASIN!

Sanoin, että FB:tä pystyy lukemaan ilman, että on edes käyttäjä ja he KUNNIOITTAVAT IHMISTEN JA ELÄINTEN PASKAAKIN SIELLÄ!

Äiti pakotti kertomaan vaikka EN OLIS HALUNNU KYLLÄ KERTOA!

Isäni sano, että : Perkele tuo maskotti jonka kanssa sinä RIPITÄT TUOSSA PIHALLA JOKA PÄIVÄ NIIN HÄN KOHTA ASUU TÄÄLLÄ MEILLÄ!

En viittiny sanoa, että : Itehän sinä sanoit, että mene sinne ulos istumaan, koska EI SE JUMALAN SANA SULLEKKAAN TEE PAHAA!

Tänään keskusteltiin KARMASTA ja KARMAN PUHDISTUKSESTA!

Minä sanoin, että : Enhän ole edes ehtinyt saamaan aikaan huonoa karmaan, koska minähän asun vanhempieni luona!

Kaikki oli eläkeläisiä vielä joiden kanssa keskustelin!
        He olivat minua nuorempia joten minä sanoin, että : Minähän oon tässä porukassa 29vuotias enkä 56vuotias, koska minua nuoremmat nuoremmat miehet ovat eläkeläisinä yhdenvertaisia minun OMAN ISÄNI KANSSA JA HÄN ON SENTÄÄN TYÖ-ELÄKKEELLÄ OIKEESTI JA TÄYTTÄÄ ENS VUONNA 80 VUOTTA!

Isäni velipoika ja serkku kyllä ovat jääneet työkyvyttömyyseläkkeelle ensin, mutta EI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON ISÄ OLE!

Silloin, kun VAPO TIMBERI myytiin niin MINUN KUNNIATTOMAN HOLON ISÄ EI KUULUNUT SIIHEN KAUPPAAN! SE FIRMA MAKSO ISÄNI POIS TUOSTA TYÖ-PORUKASTA!
        HÄN SAI PALKAN KOTIA SIIHEN ASTI, ETTÄ HÄN JÄI VIRALLISESTI ELÄKKEELLE!

ROVAN ERKKI VAINAAN OMAISET OVAT HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ HEIDÄN ISÄN/ PUOLISON TEKEMÄN TYÖN ARVO IHMISENÄ YHTÄ PALJON, KUIN KOIRALLA JOKA VIEDÄÄN VAPON VANHALLE KONTTORILLE HOITOON!

Minä olin kesä-töissä VAPOLLA ja Karisaaren Erkki oli pomona juossu ympäri sahaa ja hakenu minua.
        Minun isä oli sanonut, että : Pitäkää kanssa huoli, että tyttö EI KATOA!
        En minä tiedä, että oliko se hänen oikea nimi, mutta MOLKOSELÄKSI häntä kutsuttiin joka tuli töihin pikku pomoksi.
        Hänelle annettiin TEHTÄVÄKSI vahtia minua.
        Minä olin luvannut, että minä en enään katoa vaan olen KILTISTI LOPPU KESÄN TÖISSÄ NIIN, KUIN OLIN KOTONA LUVANNUT OMILLE VANHEMMILLE!
        Olin mennyt töihin ja minä olin kuuntelin myös autossa, kun Rovan Erkki piti minulle saarnaa.
        Hän joi itsekkin viinaa vielä tuohon aikaan!
        Tein töitä sinne ruoka-tuntiin asti, mutta sinä päivänä sato vielä vettä joten me mentiin sinne LÄMMITYSKESKUKSEN ylimmälle tasanteelle lämmittelemään ja kuivattamaan kamppeita.
        Isäni oli työporukan toinen näistä luottamushenkilöistä jotka he olivat valinneet.
        Kysehän oli myös siitä, että onko työkaverit hänen luottamuksen arvoisia.

En kai minäkään olis juonut viinaa jos joku EI OLIS SITÄ VIINA PULLOA OSTANUT MEILLE!
        Minä olin yksin ja en minä silloin edes seurustellut.
        Minä olin 161senttiä ja painoin 47kiloa ja tuo oli syy miksi minun isäni oli sanonut minun äidille, että : Tuon työn teosta ei tuu mitään sahalla!
        Minä kuulin, kun he riitelivät siitä aiheesta.
        Minähän olin tietenkin tyytyväinen, koska äiti ei päästäny minua Suonenjoelle poimimaan mansikoita ja isä ei päästä VAPON SAHALLA kesätöihin.

Minähän en tietenkään kuunnellut heidän riitaa loppuun joka aina päättyi, kun kyseessä olin minä sanoihin : Minä en kyllä kesälomaani pilaa sen takia, että tuon kanssa ensin tapellaan kun lähetään järvelle ja aina, kun käydään hakemassa lisää evästä niin joka kerta on sama tappelu!

Molkoselkä oli tietenkin minusta semmonen nössön näköinen mies, koska minähän olin TEINI ja en kai minä siinä iässä edes ajatellut, että joskus naimisiin olisin vielä menossa.
        Minähän meinasin kuolla nauruun silloin, kun ensimmäinen anoppi määräs menemään naimisiin.

En ikinä olis mennyt naimisiin ja en varsinkaan, kun minä olin vielä päässyt ROVANIEMEN KAUPUNGILLE TÖIHIN.
        Minun omat vanhemmat tukivat minua kyllä siinä ja me mentiin vielä käymään Ruotsissa ennen, kuin minulla alko työt.
        Äitini oli tehnyt neuleen ja osti minulle työpaidaksi turkoosin paitapuseron jossa oli pienet röyhelöt.

Minähän olin reippaana tehnyt työt kiltisti Vapolla ja MINÄ OLIN VAIN 2 TUNTIA HUKASSA!

Rangaistus oli kyllä aika kohtuuton, kun nössön näköinen mies nimeltä MOLKOSELKÄ PALKATTIIN TÖIHIN VAHTIMAAN MINUA.
        Minä olin kerran menossa toisella kyydillä kotia ja minä sanoin MOLKOSELÄLLE, että sanoo Erkille.
        Molkoselkä sano mulle, että : Käy ihan itte vaan sanomassa.
        Oli käyny itte sanomassa, että hän vie minut kotia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Poliisit EIVÄT OLE EDES FB:N KÄYTTÄJIÄ JOIDEN KANSSA MINÄ SOVIN, ETTÄ MINÄ MENEN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN!

Käräjien kautta asian kyllä pukkasin POLIISEILLE JOTKA TOIMITTIVAT TIEDON MINULLE JA ME SOVITTIIN, ETTÄ MINÄ EN MENE KÄRÄJILLE!

Poliisit jotka käyttävät FB:TÄ LOUKKAAVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN JOKA PÄIVÄ MEIDÄN KUNNIOITA JOTKA EI OLLA FB:N TAI MUUNKAAN SOMEN PALVELUN KÄYTTÄJIÄ OMALLA NIMELLÄ TAI KASVO KUVALLA!

Minulle ainakin sanottiin taas tänään, että : En minä ole edes nähnyt mitä sinä olet FB:SSÄ kirjoittanut, mutta kyllä minäkin tiedän että FB:SSÄ on rikollisia käyttäjinä ja en minäkään ole heitä hyväksynyt!

Ei he ole kuulemma hänen FB kavereita ja EN MINÄKÄÄN OLLUT FB:SSÄ NÄIDEN KUNNIALLISTEN KAVERI JOIDEN KUNNIOITA LOUKKASIN!

Sanoin, että FB:tä pystyy lukemaan ilman, että on edes käyttäjä ja he KUNNIOITTAVAT IHMISTEN JA ELÄINTEN PASKAAKIN SIELLÄ!

Äiti pakotti kertomaan vaikka EN OLIS HALUNNU KYLLÄ KERTOA!

Isäni sano, että : Perkele tuo maskotti jonka kanssa sinä RIPITÄT TUOSSA PIHALLA JOKA PÄIVÄ NIIN HÄN KOHTA ASUU TÄÄLLÄ MEILLÄ!

En viittiny sanoa, että : Itehän sinä sanoit, että mene sinne ulos istumaan, koska EI SE JUMALAN SANA SULLEKKAAN TEE PAHAA!

Tänään keskusteltiin KARMASTA ja KARMAN PUHDISTUKSESTA!

Minä sanoin, että : Enhän ole edes ehtinyt saamaan aikaan huonoa karmaan, koska minähän asun vanhempieni luona!

Kaikki oli eläkeläisiä vielä joiden kanssa keskustelin!
        He olivat minua nuorempia joten minä sanoin, että : Minähän oon tässä porukassa 29vuotias enkä 56vuotias, koska minua nuoremmat nuoremmat miehet ovat eläkeläisinä yhdenvertaisia minun OMAN ISÄNI KANSSA JA HÄN ON SENTÄÄN TYÖ-ELÄKKEELLÄ OIKEESTI JA TÄYTTÄÄ ENS VUONNA 80 VUOTTA!

Isäni velipoika ja serkku kyllä ovat jääneet työkyvyttömyyseläkkeelle ensin, mutta EI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON ISÄ OLE!

Silloin, kun VAPO TIMBERI myytiin niin MINUN KUNNIATTOMAN HOLON ISÄ EI KUULUNUT SIIHEN KAUPPAAN! SE FIRMA MAKSO ISÄNI POIS TUOSTA TYÖ-PORUKASTA!
        HÄN SAI PALKAN KOTIA SIIHEN ASTI, ETTÄ HÄN JÄI VIRALLISESTI ELÄKKEELLE!

ROVAN ERKKI VAINAAN OMAISET OVAT HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ HEIDÄN ISÄN/ PUOLISON TEKEMÄN TYÖN ARVO IHMISENÄ YHTÄ PALJON, KUIN KOIRALLA JOKA VIEDÄÄN VAPON VANHALLE KONTTORILLE HOITOON!

Minä olin kesä-töissä VAPOLLA ja Karisaaren Erkki oli pomona juossu ympäri sahaa ja hakenu minua.
        Minun isä oli sanonut, että : Pitäkää kanssa huoli, että tyttö EI KATOA!
        En minä tiedä, että oliko se hänen oikea nimi, mutta MOLKOSELÄKSI häntä kutsuttiin joka tuli töihin pikku pomoksi.
        Hänelle annettiin TEHTÄVÄKSI vahtia minua.
        Minä olin luvannut, että minä en enään katoa vaan olen KILTISTI LOPPU KESÄN TÖISSÄ NIIN, KUIN OLIN KOTONA LUVANNUT OMILLE VANHEMMILLE!
        Olin mennyt töihin ja minä olin kuuntelin myös autossa, kun Rovan Erkki piti minulle saarnaa.
        Hän joi itsekkin viinaa vielä tuohon aikaan!
        Tein töitä sinne ruoka-tuntiin asti, mutta sinä päivänä sato vielä vettä joten me mentiin sinne LÄMMITYSKESKUKSEN ylimmälle tasanteelle lämmittelemään ja kuivattamaan kamppeita.
        Isäni oli työporukan toinen näistä luottamushenkilöistä jotka he olivat valinneet.
        Kysehän oli myös siitä, että onko työkaverit hänen luottamuksen arvoisia.

En kai minäkään olis juonut viinaa jos joku EI OLIS SITÄ VIINA PULLOA OSTANUT MEILLE!
        Minä olin yksin ja en minä silloin edes seurustellut.
        Minä olin 161senttiä ja painoin 47kiloa ja tuo oli syy miksi minun isäni oli sanonut minun äidille, että : Tuon työn teosta ei tuu mitään sahalla!
        Minä kuulin, kun he riitelivät siitä aiheesta.
        Minähän olin tietenkin tyytyväinen, koska äiti ei päästäny minua Suonenjoelle poimimaan mansikoita ja isä ei päästä VAPON SAHALLA kesätöihin.

Minähän en tietenkään kuunnellut heidän riitaa loppuun joka aina päättyi, kun kyseessä olin minä sanoihin : Minä en kyllä kesälomaani pilaa sen takia, että tuon kanssa ensin tapellaan kun lähetään järvelle ja aina, kun käydään hakemassa lisää evästä niin joka kerta on sama tappelu!

Molkoselkä oli tietenkin minusta semmonen nössön näköinen mies, koska minähän olin TEINI ja en kai minä siinä iässä edes ajatellut, että joskus naimisiin olisin vielä menossa.
        Minähän meinasin kuolla nauruun silloin, kun ensimmäinen anoppi määräs menemään naimisiin.

En ikinä olis mennyt naimisiin ja en varsinkaan, kun minä olin vielä päässyt ROVANIEMEN KAUPUNGILLE TÖIHIN.
        Minun omat vanhemmat tukivat minua kyllä siinä ja me mentiin vielä käymään Ruotsissa ennen, kuin minulla alko työt.
        Äitini oli tehnyt neuleen ja osti minulle työpaidaksi turkoosin paitapuseron jossa oli pienet röyhelöt.

Minähän olin reippaana tehnyt työt kiltisti Vapolla ja MINÄ OLIN VAIN 2 TUNTIA HUKASSA!

Rangaistus oli kyllä aika kohtuuton, kun nössön näköinen mies nimeltä MOLKOSELKÄ PALKATTIIN TÖIHIN VAHTIMAAN MINUA.
        Minä olin kerran menossa toisella kyydillä kotia ja minä sanoin MOLKOSELÄLLE, että sanoo Erkille.
        Molkoselkä sano mulle, että : Käy ihan itte vaan sanomassa.
        Oli käyny itte sanomassa, että hän vie minut kotia.

Molkoselkä jutteli minun isän kanssa jotain ja naurovat jotain.
        Asiahan meni niin, että minä olin 2 tuntia hukassa eli HÄNEN TYÖKAVERIT PETTIVÄT LUOTTAMUKSEN.
        Molkoselkä oli pomoja ja isäni sanoa, että : Palkkasko he sinutkin töihin?

Ei tätäkään asiaa ole koskaan käsitelty, koska minä olin niin nuori silloin vaikka ei hän minua niin paljo vanhempi ollut, mutta he olivat isäni työkavereita ja kaikki tiesivät sen, että kenen tyttö sen viina pullon hommas!
        Hän oli hommannut omalle tytölle myös kesä työpaikan ja hänen olis pitänyt huolehtia omasta tytöstään.
        Mehän ollaan syyttömiä ja ei hänen isää voi tuomioita enään meidän kunnioiden loukkauksesta, koska hän on kuollut, mutta KYLLÄ HÄN KUNNIANSA OLIS IHAN VARMASTI ANTANUT MEILLE MOLEMMILLE TYTÖILLE.

Tuo oli VAIN 2 TUNTIA JA ME OLTIIN KOKO TYÖAIKA TYÖMAA-ALUEELLA.

Sehän kohdistu yksin vain minuun!
        Se oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS PALKATA MOLKOSELKÄ VAHTIMAAN MINUA!
        NOIN HUONO VAHTIMAAN, että jouduin vielä kunnian loukkauksesta vankilaan!

Lääkäri Holo otti seuraavaksi VAHTI VUORON niin MOLKOSELKÄ PÄÄSI TAKASIN VAHTIMAAN JA LÄÄKÄRI HOLO MOKAS!

VAPO OLI VALTION OMISTUKSESSA SILLOIN.
        Molkoselkä on naimissa ja hän on varmaan LESTADIOLAIS PERHEEN ISÄ JA HÄNELLÄ ON VARMAAN 15 lasta ja 90 lasten lasta ja voi olla jo 30 lasten lasten lastakin!

Pitäs tulla hyvät korvaukset, koska on huonompi vahti mitä minun oma isäni!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Molkoselkä jutteli minun isän kanssa jotain ja naurovat jotain.
        Asiahan meni niin, että minä olin 2 tuntia hukassa eli HÄNEN TYÖKAVERIT PETTIVÄT LUOTTAMUKSEN.
        Molkoselkä oli pomoja ja isäni sanoa, että : Palkkasko he sinutkin töihin?

Ei tätäkään asiaa ole koskaan käsitelty, koska minä olin niin nuori silloin vaikka ei hän minua niin paljo vanhempi ollut, mutta he olivat isäni työkavereita ja kaikki tiesivät sen, että kenen tyttö sen viina pullon hommas!
        Hän oli hommannut omalle tytölle myös kesä työpaikan ja hänen olis pitänyt huolehtia omasta tytöstään.
        Mehän ollaan syyttömiä ja ei hänen isää voi tuomioita enään meidän kunnioiden loukkauksesta, koska hän on kuollut, mutta KYLLÄ HÄN KUNNIANSA OLIS IHAN VARMASTI ANTANUT MEILLE MOLEMMILLE TYTÖILLE.

Tuo oli VAIN 2 TUNTIA JA ME OLTIIN KOKO TYÖAIKA TYÖMAA-ALUEELLA.

Sehän kohdistu yksin vain minuun!
        Se oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS PALKATA MOLKOSELKÄ VAHTIMAAN MINUA!
        NOIN HUONO VAHTIMAAN, että jouduin vielä kunnian loukkauksesta vankilaan!

Lääkäri Holo otti seuraavaksi VAHTI VUORON niin MOLKOSELKÄ PÄÄSI TAKASIN VAHTIMAAN JA LÄÄKÄRI HOLO MOKAS!

VAPO OLI VALTION OMISTUKSESSA SILLOIN.
        Molkoselkä on naimissa ja hän on varmaan LESTADIOLAIS PERHEEN ISÄ JA HÄNELLÄ ON VARMAAN 15 lasta ja 90 lasten lasta ja voi olla jo 30 lasten lasten lastakin!

Pitäs tulla hyvät korvaukset, koska on huonompi vahti mitä minun oma isäni!

Rajavartijat kävivät kysymässä Suomi 100vuonna Ivalon PALOLAITOKSEN pihalla vartijoiden kanssa, että : Olisko täällä koiran kouluttajia.
        Minä olin TYÖNHAKU KOULUTUKSESSA.
        Minä vastasin omasta puolestani, että : Voisin muuten lähteä tuohon, mutta minä olen päässyt panostaja koulutukseen joten minä käyn sen.
        Minä sovin heidän kanssa siinä pihalla, että ilmoitan toisille, että RAJAVARTIOSTO KYSELEE KOIRAN KOULUTTAJIA.

He olisivat saaneet koulutuksen ja koirat jotka koulutetaan tehtävään. Rajavartija olis hakenut sen koiran töihin, kun he tarvii sitä. Valtio maksaa siitä.

En minä olisin voinut koiraa enkä alkaa tuohon, koska se oli KUNNIAN LOUKKAUS kysyä minulta tuota, koska minä olin jo sopinut eläkkeellä olevan everstin kanssa joka oli minun kouluttaja panostaja koulutuksessa, että minä käyn koulutuksen.
        Sovittiin, että minä käyn vain koulutuksen ja työssä oppijakson.

Työnhaku koulutusessa olleille EI KELVANNUT koirien koulutukset!
        Tuon koulutuksen kouluttaja sano minulle, että : K super market hakee lihamestaria ja he kouluttavat siihen tehtävään.
        Minä sanoin hänelle, että : En minä kyllä itseäni näe siellä lihakoukuissa roikkuvien ruhojen keskellä kävelemässä sekä katsomassa, että mikäs näistä tänään pistetään palasiksi!

Ei heistä kukaan muukaan hakenut LIHAMESTARIKSI.
        Minä sain vapautuksen, koska minä siirryin seuraavan koulutukseen.

Sanoin minä heille myös koulutuksessa, että : Minä olen hakenut panostaja koulutukseen joten hakekaa sinne.

Ei heistä kukaan hakenut vaikka yks heistä oli muka KULLAN KAIVAJA.
        Paskan kaivaja kai hänkin sitten loppujen lopuksi oli.
        Isäni joku sukulainen on KULLANKAIVAJA, mutta en ole koskaan tavannut häntä enkä ole lukenut hänen kirjaansa joka liittyy LEMMENJOEN KULLAAN KAIVUUSEEN!

PASKAHAN SE ON KOKO LEMMENJOKI JA KULLATKIN, KOSKA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON SUKU OLI ITSENSÄ KULLAAN KAIVUUSEENKIN EHTINYT TUKKIMAAN!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rajavartijat kävivät kysymässä Suomi 100vuonna Ivalon PALOLAITOKSEN pihalla vartijoiden kanssa, että : Olisko täällä koiran kouluttajia.
        Minä olin TYÖNHAKU KOULUTUKSESSA.
        Minä vastasin omasta puolestani, että : Voisin muuten lähteä tuohon, mutta minä olen päässyt panostaja koulutukseen joten minä käyn sen.
        Minä sovin heidän kanssa siinä pihalla, että ilmoitan toisille, että RAJAVARTIOSTO KYSELEE KOIRAN KOULUTTAJIA.

He olisivat saaneet koulutuksen ja koirat jotka koulutetaan tehtävään. Rajavartija olis hakenut sen koiran töihin, kun he tarvii sitä. Valtio maksaa siitä.

En minä olisin voinut koiraa enkä alkaa tuohon, koska se oli KUNNIAN LOUKKAUS kysyä minulta tuota, koska minä olin jo sopinut eläkkeellä olevan everstin kanssa joka oli minun kouluttaja panostaja koulutuksessa, että minä käyn koulutuksen.
        Sovittiin, että minä käyn vain koulutuksen ja työssä oppijakson.

Työnhaku koulutusessa olleille EI KELVANNUT koirien koulutukset!
        Tuon koulutuksen kouluttaja sano minulle, että : K super market hakee lihamestaria ja he kouluttavat siihen tehtävään.
        Minä sanoin hänelle, että : En minä kyllä itseäni näe siellä lihakoukuissa roikkuvien ruhojen keskellä kävelemässä sekä katsomassa, että mikäs näistä tänään pistetään palasiksi!

Ei heistä kukaan muukaan hakenut LIHAMESTARIKSI.
        Minä sain vapautuksen, koska minä siirryin seuraavan koulutukseen.

Sanoin minä heille myös koulutuksessa, että : Minä olen hakenut panostaja koulutukseen joten hakekaa sinne.

Ei heistä kukaan hakenut vaikka yks heistä oli muka KULLAN KAIVAJA.
        Paskan kaivaja kai hänkin sitten loppujen lopuksi oli.
        Isäni joku sukulainen on KULLANKAIVAJA, mutta en ole koskaan tavannut häntä enkä ole lukenut hänen kirjaansa joka liittyy LEMMENJOEN KULLAAN KAIVUUSEEN!

PASKAHAN SE ON KOKO LEMMENJOKI JA KULLATKIN, KOSKA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON SUKU OLI ITSENSÄ KULLAAN KAIVUUSEENKIN EHTINYT TUKKIMAAN!

Miksi minun pitää mennä VANKILAAN jos minun mies on POLIISI JA HÄN HOITAA POLIISI-LAITOKSELLAKIN PUTKASSA OLEVIEN VARTIOINTIA. Hän on sentään POLIISI-VANKILASSA TÖISSÄ!

Miksi lääkäri Holo ei hoida noita sairaita vaikka HÄN ON KAIKKIEN SAIRAIDEN ISÄ INARIN KUNNASSA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!

• Anonyymi00009

Hetkinen, hetkinen... nyt on kyllä sellaista schaibaa, ettei vaan ois lääkkeistä teho loppunut. Huh. Aikamoista tajunnanvirtaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1313
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      835
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      523
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe