!!!!!!
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tästä on tehty niin vaikeaa!
- Anonyymi00003
Okei. Tiedätkö onko kahvi tänään tarjouksesssa jossakin?
- Anonyymi00013
Ainahan se on Armeijan Verkkosivujen sillä puolen, kuten tost räpsimisestäski huomaa.
- Anonyymi00004
Älä pasko elämääsi.
- Anonyymi00005
Mitä siinä iniset, lopeta elämäsi ja kaikki voittaa.
- Anonyymi00008
Aika paskamainen kommentti. Mitä voitat tuolla? Sananvapaus sulla toki on, mutta eikö vois vaan jättää väliin sitten.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika paskamainen kommentti. Mitä voitat tuolla? Sananvapaus sulla toki on, mutta eikö vois vaan jättää väliin sitten.
Vaikka on anonyymiteetin suojaama sananvapaus, niin kyllä ihmisillä on silti vastuu sanomisistaan.
- Anonyymi00007
Jaksatpas. Kaikkien elämä on välillä syvältä.❤️🫂
- Anonyymi00009
Juuri niin. Elämä usein potkii enemmän kuin silittää, mutta kun silittää, sen lämpö nitistää kylmyyden.
- Anonyymi00010
Just silloin on jaksettava. Hyvinä aikoina sitä ei tule eteen samalla tavalla ainakaan.
Jos jotain lohtua on tästä, niin kiva, mutta
Pitää olla niitäkin huonoja hetkiä ja aikoja, että osaa arvostaa niitä parempia.
Kaikki me käydään joskus aallonpohjalla. - Anonyymi00011
Ihan samanlainen olotila. Kaikki voimat mennyt ja miettii, ettei tässä kyllä yhtään mitää järkeä ole. En kuitenkaan aio antaa periksi. Olen niin loputtoman jääräpää, etten anna viholliselle periksi. Jos voisin, lähtisin reppu selässä maailmalle. Ainakin joksikin aikaa pois täältä Suomesta. Mutta on oltava täällä ja pidettävä viattomasta läheisestä huolta. Kukaan muu ei sitä puolestani tee. Ei edes tue asioissa. En tiedä mitä sinulla on ap, mutta voimia toivotan. 🫂
- Anonyymi00014
Oisit ees aatellu etukäteen kannattaako. Ahneella on pskanen loppu.
- Anonyymi00015
Näitä tällaisia kommentointeja en ymmärrä. Et tiedä mitään aloittajan elämästä. Et tiedä edes sukupuolta tai ikää. Silti kommentoit noin???!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459