Miksi? Eikö eri fontteja saa käyttää?
Olis muuten hyvä jos täällä sais suoraan Ylläpidon vastauksia. Onhan joillain foorumeilla niinkin. Silloin kaikki näkisi sen. Muuten ollaan yksittäisen käyttäjän ja Ylläpidon mailailujen varassa.
Katosiko täältä erikoisfonteilla tehdyt avaukset
44
167
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Pahus. Sivua ei löytynyt.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pahus. Sivua ei löytynyt.
Niissä tuli varmaan vähän liikaa totuuksia.
- Anonyymi00004
Tämä palsta ei ole ylläpidon kanssa keskustelua varten. Tämä on ikävä palsta. Ylläpito vastailee:
https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24
Tai sitten ylläpidolle voi lähettää palautteen palautelomakkeella, joka löytyy täältä:
https://www.suomi24.fi/palaute- Anonyymi00006
En ole ylläpidosta vaan osaan avata ylärivillä olevan "Valikko" kohdan hiirellä klikkaamalla. Sieltä löytyy kaikki suomi24 osastot.
- Anonyymi00008
Älä luule. Niillä on muutakin tekemistä!
- Anonyymi00009
Sunnuntai, niin täällä ei kukaan ihminen näitä valvo, vaan tekoäly valvooo
Yp on palstalla 8-16 ma-pe tai siis "on", ei ne näitä ns seuraa - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yp on palstalla 8-16 ma-pe tai siis "on", ei ne näitä ns seuraaSaanen esittää eriävän mielipiteeni ja jopa nauraa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Saanen esittää eriävän mielipiteeni ja jopa nauraa.
Sen kun, kun satun olemaan ex moderaattori kys puljusta, niin aika hyvin tiedän
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sen kun, kun satun olemaan ex moderaattori kys puljusta, niin aika hyvin tiedän
Sen kuin vain. Minäkin satun tietämään jotain. En jää väittelemään, kun ei tarvitse.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yp on palstalla 8-16 ma-pe tai siis "on", ei ne näitä ns seuraaNiin tekoäly näitä valvonut jo melkein vuoden muina, aikoina kun ns. virastoaika
S24 ylläpito ei saa rahallista korvausta moderoinnista, modet tekee sitä vapaaehtoisina, etupäässä vastailee siis palautteisiin jne. Mutta koko ajan se kääntyy siihen, että AI ottaa tilaa enemmän - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin tekoäly näitä valvonut jo melkein vuoden muina, aikoina kun ns. virastoaika
S24 ylläpito ei saa rahallista korvausta moderoinnista, modet tekee sitä vapaaehtoisina, etupäässä vastailee siis palautteisiin jne. Mutta koko ajan se kääntyy siihen, että AI ottaa tilaa enemmänTämä on joo tiedossa
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin tekoäly näitä valvonut jo melkein vuoden muina, aikoina kun ns. virastoaika
S24 ylläpito ei saa rahallista korvausta moderoinnista, modet tekee sitä vapaaehtoisina, etupäässä vastailee siis palautteisiin jne. Mutta koko ajan se kääntyy siihen, että AI ottaa tilaa enemmänKommenteista saavat. En tiedä, aloituksista itsessään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kommenteista saavat. En tiedä, aloituksista itsessään.
Mutta voin silti sanoa eriävän mielipiteeni ja se pohjautuu ihan faktoihin. Ei mulla muuta. Moi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä on joo tiedossa
Olin 20 vuotta s24 modena, mutta ei ole enää ollut aikaa moiseen harrasteluun, niin lopetin 2024.
Mutta, tunnen kuviot kyllä kuin omat taskuni.
AI-valvonta, botit tuli käyttöön hiljalleen 2025 aikana. Suuntahan on se, että ihmismoderointi päättyy jossain vaiheessa, kokonaan
- Anonyymi00017
Sekopää taas näkee omiaan kun on valvonut
- Anonyymi00019
Olen kysynyt tätä ylläpidosta meilin kautta ja sain vastauksen, ettei voi julkaista mitään eri fonttia käyttäen. Siksipä ihmettelin, kun niitä oli viime yönäkin samoin kuin on ollut aiemminkin.
- Anonyymi00023
Kyllä muuten voi kirjoittaa eri fontilla ihan kuka tahansa tänne. Ihan 100% faktaa tämä.
Muoks, ei suoraan tänne kirjoittaen mutta silti voi julkaista eri fontilla kuka tahansa. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä muuten voi kirjoittaa eri fontilla ihan kuka tahansa tänne. Ihan 100% faktaa tämä.
Muoks, ei suoraan tänne kirjoittaen mutta silti voi julkaista eri fontilla kuka tahansa.Siinä tapauksessa ylläpito valehteli tätä kysyttäessä. Moni muukin seikka, mitä on kysytty, jäi niin harmaalle alueelle, että edelleen ihmetyttää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siinä tapauksessa ylläpito valehteli tätä kysyttäessä. Moni muukin seikka, mitä on kysytty, jäi niin harmaalle alueelle, että edelleen ihmetyttää.
Eiköhän kyseisestä aiheesta ole sanottu jo aiemminkin, käsittääkseni sinulle juurikin?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eiköhän kyseisestä aiheesta ole sanottu jo aiemminkin, käsittääkseni sinulle juurikin?
Mutta käydäänhän täällä läpi muitakin asioita yhä uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mutta käydäänhän täällä läpi muitakin asioita yhä uudelleen ja uudelleen.
Ai niin joo, unohdin kokonaan että oli asia mikä vaan niin sinä olet oikeassa ei muut.
Sinun faktat on ainoastaan faktaa.
Kunhan vaan sinun ei tarvitse myöntää itse olleesi väärässä missään asiassa tai jonkun toisen suhteen. - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sanoistasi voi päätellä monta asiaa ja yksi niistä on, miten esimerkiksi jotkut eivät mene vaikkapa lakkoon tai sen tyyppiseen ja ihan vain tuon tuollaisen takia. Että jos toisilla on kurja olla ja tehdä, niin olisihan se jonkinlainen reaktio niiltä muilta. En tarkoita kävijöitä.
Toisekseen se kertoo myös, mikä on suhtautuminen mihinkään positiiviseen ja valittuihin metodeihin.
Kehittyä ei kukaan tahdo. Ei myöskään kehittää. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sanoistasi voi päätellä monta asiaa ja yksi niistä on, miten esimerkiksi jotkut eivät mene vaikkapa lakkoon tai sen tyyppiseen ja ihan vain tuon tuollaisen takia. Että jos toisilla on kurja olla ja tehdä, niin olisihan se jonkinlainen reaktio niiltä muilta. En tarkoita kävijöitä.
Toisekseen se kertoo myös, mikä on suhtautuminen mihinkään positiiviseen ja valittuihin metodeihin.
Kehittyä ei kukaan tahdo. Ei myöskään kehittää.Eikä yllättänyt jälleen verkkoyhteyteen tullut muutos 😊
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kehittyä ei kukaan tahdo. Ei myöskään kehittää.Ei kannata kuitenkaan päätellä ihan mitä tahansa siellä omassa mielessäsi.
Ota selvää asioista äläkä oleta mitään! - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei kannata kuitenkaan päätellä ihan mitä tahansa siellä omassa mielessäsi.
Ota selvää asioista äläkä oleta mitään!En oletakaan. Selvää ollaan tekemässä. Älä siitä huoli. Loppuun asti.
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eikä yllättänyt jälleen verkkoyhteyteen tullut muutos 😊
Ei kuule tietoakaan sun verkkoyhteyksistäs tai muustakaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
En oletakaan. Selvää ollaan tekemässä. Älä siitä huoli. Loppuun asti.
Turha kuittailla tai yrittää vttuilla tai mitään muutakaan.
Oikeastaan tuon voi myös tilanteen ja muut seikat tietäen ajatella toisinkin.
Kyllä se on tiedossa että olette tekemässä selvää tietystä henkilöstä kunnes sitä ei ole.
Loppuun asti......
Tiedoksi sinne että teistä on aikas moni jo tietoisia. Että sellasta. - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
En oletakaan. Selvää ollaan tekemässä. Älä siitä huoli. Loppuun asti.
Teidän lavastukset ei taida ihan onnistua kuitenkaan. Minkään suhteen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Teidän lavastukset ei taida ihan onnistua kuitenkaan. Minkään suhteen.
Ne lavastajat ovat kylläkin muualla kuin täällä. Etsi, niin löydät. Täälläkin jo löydettiin.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Turha kuittailla tai yrittää vttuilla tai mitään muutakaan.
Oikeastaan tuon voi myös tilanteen ja muut seikat tietäen ajatella toisinkin.
Kyllä se on tiedossa että olette tekemässä selvää tietystä henkilöstä kunnes sitä ei ole.
Loppuun asti......
Tiedoksi sinne että teistä on aikas moni jo tietoisia. Että sellasta.Tännepäin on niin turha heitellä syytöksiä, et selvästikään ole perillä asioista.
- Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ne lavastajat ovat kylläkin muualla kuin täällä. Etsi, niin löydät. Täälläkin jo löydettiin.
Ei se nyt noin iisii ole.
Kun ei ole minkäänlaista aavistustakaan kuka ja miksi tekee mitä tekeekään.
- Anonyymi00020
Mä unta näin
Että ajoit satasta seinään päin - Anonyymi00021
Ylläpidon on vähän pakko kirjoittaa täällä eikä hoitaa varsinaista tehtäväänsä, koska kävijämäärät olisivat muuten niin vähäiset.
Siksi on myös niitä kaiken maailman väittelyitä hamaan ikuisuuteen asti tai siis ainakin sinne asti, mitä nää sivut tulee olemaan enää.
Porukkaa häipyy ja ymmärrän, mistä syystä. Eivät vain itse näe sitä eivätkä pysty korjaamaan tilannetta.
Ratkaisut olisi kuitenkin helposti toteutettavissa, mikäli niihin olisi mitään halua ryhtyä. - Anonyymi00022
Tapelkaa nyt siitä kuka on ollut eniten modena 😅
- Anonyymi00025
Erikoisfonteista ei saa mitään lisäarvoa, turhaan pelleilet niiden kanssa.
- Anonyymi00031
Näin ne. En kyllä tajunnut pointia oliko se jo ajatelma mikä lie.
- Anonyymi00033
Näit ne, kuinkahan monesta kirjoituksesta nyt on kyse sinulla?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Näit ne, kuinkahan monesta kirjoituksesta nyt on kyse sinulla?
Yhden ainakin näin yöllä. Saattoi olla toinenkin. Eivät juuri kiinnostaneet itseäni en ajatellut niitä sen enempää. Miten niin minulla en minä täällä peleille fonteilla.
- Anonyymi00032
Eiköhän tässäkin ollut jollain tavalla ihan tarkoitus sotkea ja maalitella jotakuta tiettyä.
Tuo kyseinen aloitus josta tässä aloituksessa on kyse ei liittynyt samaan henkilöön kuin jonka kanssa tuo joskus aiemmin juurikin samasta aiheesta väitteli ja syytteli.
Joku tarve tällä (tai niillä) on yhden kimpussa olla jatkuvasti.- Anonyymi00042
Ihan puhdas kysymys oli.
Miksi FONTTI aiheuttaa viestin poiston????
Onko jossain säännöissä kielletty FONTIT??!?!?
Ja jos minä olisin sivuston ylläpitäjä niin sivusto tehtäisiin niin, ettei sinne voisi laittaa mitään sellaista, mikä on kiellettyä. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihan puhdas kysymys oli.
Ja jos minä olisin sivuston ylläpitäjä niin sivusto tehtäisiin niin, ettei sinne voisi laittaa mitään sellaista, mikä on kiellettyä.En usko, että se on se syy. Ennemminkin se, että siinä on ollut jotain, mitä joku ei ole voinut tehdä hyväksyä tai jotain sääntöjen vastaisesti. Sivu
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
En usko, että se on se syy. Ennemminkin se, että siinä on ollut jotain, mitä joku ei ole voinut tehdä hyväksyä tai jotain sääntöjen vastaisesti. Sivu
heiii... siinä yhdessä vastauksessa väitettiin että oli lainattu AC DC:ltä.
Ei kai sellainen väite mee läpi.
Ja mikä oli se lainattu osa??
"Oi"
:-D
Jepppjeppp AI modeko oli toiminnassa?!?!? - Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihan puhdas kysymys oli.
Ja jos minä olisin sivuston ylläpitäjä niin sivusto tehtäisiin niin, ettei sinne voisi laittaa mitään sellaista, mikä on kiellettyä.Kysy sitä joltain joka tietää. Ei liity mitenkään minuun poistamiset tai perusteet niihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467