Että piti tämäkin päivä nähdä, maineemme on vain naisten hartioilla.
Tähän mennessä, jääkin tähän, saadut 2 kultaa ja 1 hopea, naiset napanneet. Onnea muikkelit
Sen kunniaksi lasillinen kylmää kuohuvaa :)
Mitäs nyt sanotte
15
66
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Suomalaiset lihaa syövät heteromiehet on niin alistettuja ja konttivat tuollakin sitten, kun aina joka puolella vain haukutaan ja lytätään.
- Anonyymi00002UUSI
Maineemme? Oletko sitä tyyppiä että otat kunnian siitä kun joku toinen tekee duunit? Mitä sinä olet tehnyt noiden mitalien eteen? Miten sinun maineesi liittyy toisten urheilusuoritukseen?
En ymmärrä penkkiurheilua. "Me voitettiin". Ei he voittivat. Sinä et ole tehnyt asian eteen mitään. Se että satut asumaan samassa valtiossa minkä rajat on päästä keksittyjä, ei tuo sinulle mitään meriittiä toisen suorituksesta. Mistä tuo logiikka tulee että me voitettiin. Ihmiset ovat kyllä mestareita itselleen valehtelussa.- Anonyymi00003UUSI
Ei sun tartte iloita, itke katkeruuttasi kun me muut juhlitaan Meidän mitaleita.
Sen verran olen osallistunut että käytän Veikkauksen palveluita, niistä rahoista urheilijat saa apurahoja ja näin mahdollistan harjoitelun ai osallistumisen kisoihin. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei sun tartte iloita, itke katkeruuttasi kun me muut juhlitaan Meidän mitaleita.
Sen verran olen osallistunut että käytän Veikkauksen palveluita, niistä rahoista urheilijat saa apurahoja ja näin mahdollistan harjoitelun ai osallistumisen kisoihin.Onpa kova panos sinun osuudellasi. Tuliko oikein hiki niissä treeneissä. Ne ei ole sinun mitaleja. Ne on niiden jotka on oikeasti nähnyt vaivaa niiden eteen. Älä ratsasta toisen suorituksella, se on säälittävää. Tee jotain mainitsemisen arvoista itse jos haluat mainetta ja parrasvaloja. Toisen valokeilaan punkeminen aiheuttaa vaan myötähäpeää.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onpa kova panos sinun osuudellasi. Tuliko oikein hiki niissä treeneissä. Ne ei ole sinun mitaleja. Ne on niiden jotka on oikeasti nähnyt vaivaa niiden eteen. Älä ratsasta toisen suorituksella, se on säälittävää. Tee jotain mainitsemisen arvoista itse jos haluat mainetta ja parrasvaloja. Toisen valokeilaan punkeminen aiheuttaa vaan myötähäpeää.
Miten ihminen voikaan olla noin katkera, vihamielinen ja tympeä!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten ihminen voikaan elää tuollaisessa valheessa itsensä kanssa. Kai se nyt pikkasen pistää pitemmänpäälle vihaiseksi katsoa vierestä kun ihmiskunta on tuollaisessa tilassa kollektiivisesti.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja sellainen lisäys vielä että onnea vaan jos olet saanut niin helpon elämän että et ole vittuuntunut. Silloin kannattaisi pitää turpa kiinni, kaikki eivät ole saaneet elämän arvoista elämää.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja sellainen lisäys vielä että onnea vaan jos olet saanut niin helpon elämän että et ole vittuuntunut. Silloin kannattaisi pitää turpa kiinni, kaikki eivät ole saaneet elämän arvoista elämää.
Hevosella on turpa, eikä sun arvoton elämäsi kiinnosta yhtään kun juhlitaan Meidän EM-mitaleita.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hevosella on turpa, eikä sun arvoton elämäsi kiinnosta yhtään kun juhlitaan Meidän EM-mitaleita.
Ihan sama kuinka monta kertaa valehtelet itsellesi että olet osallinen jotenkin mitaliin. Et ole ja tiedät sen itsekin. Voit toki toistella tuota itsellesi jos on pakko-oireyhtymä. Tyyli vapaa.
- Anonyymi00011UUSI
Jäikö levy päälle?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jäikö levy päälle?
Keneltä sä kysyt, juhlijalta vai inttäjältä ?
- Anonyymi00012UUSI
Modeista löytyy näköjään melkoisia taulapäitä jotka pelailee täällä omia pelejään. Eikö sellaisille säätäjille ole ryhmäkuria, ja anneta kenkää välittömästi? Sellaiset tyypithän tuhoaa lopulta koko keskustelupalstan kun ihmiset tajuaa asian.
- Anonyymi00013UUSI
Itse ainakin olen nähnyt toistuvasti tietynlaisen tempun, ja jos näen sen vielä kerran jätän kyllä tämän paikan pysyvästi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itse ainakin olen nähnyt toistuvasti tietynlaisen tempun, ja jos näen sen vielä kerran jätän kyllä tämän paikan pysyvästi.
Ja tarkemmin ajatellen... onhan se käynyt jo niin monta kertaa että vittuakos täällä heilun jos asiaan ei ole jo puututtu.
- Anonyymi00016UUSI
Ihme, kuukausiin eka ketju missä ei mainita Martinaa tai Sofiaa utta vielä kerkee :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459