Miten voi mennä koneesta samalla hetkellä kaksi hydrauliletkua poikki.
(olisi siis ollut hommia tänään, mutta piti tulla kesken pois, kun öljyä tuli suihkuna koneesta)
Pööh........
8
77
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Oon kattellut gold rushia. Laiterikkoja sattuu harva se päivä. Käsivoimin on ainoa luotettava työskentelymetodi. Koneet tietty helpottavat kaikkea kunnes terminaattorit alistavat meidät 😉. -💊-.
Käsivoimiin iskee lihaskipu ja muu pakotus.
Selkäkin kärsii.
Eikä isompiin hommiin riitä edes komppania tekijöitä.- Anonyymi00004
buddy-love kirjoitti:
Käsivoimiin iskee lihaskipu ja muu pakotus.
Selkäkin kärsii.
Eikä isompiin hommiin riitä edes komppania tekijöitä.Onhan sulla se Intian-osasto :). Aina kun edellinen generaatio menettää työkykynsä, seuraavalla voi korvata edellisen. Milloin ne terminaattorit nappaavat meidät? 2030? Ps. Jos mä menisin kullanhuuhdontaan niin tekisin sen pienimuotoisesti. Valtion maat = Mun maat 🌍. -💊-.
- Anonyymi00002
Sähän olet McKaveri ja sulla oli
heti tulpat taskussa, joilla sä tukit letkun päät.
Molemmat?
Painemuutos?Ei kaivannut tulppia, sillä ei sieltä koneen sammuttamisen jälkeen valunut kuin hiukan öljyä.
Nuo letkut kuuluivat paluukierrossa olevaan lauhduttimeen ja siellä oli painetta vain hyvin vähän, eli todennäköisesti se toinen letku oli lähes pitävä, mutta kun sitä irrotettiin, niin ruostuneet langat eivät kestäneet sitä vääntelyä.
Toinen oli kuitenkin jo koskematta kokonaan poikki.
Tehtaalla olivat asentaneet ne siten, että hankasivat terävähköön nurkkaan ja se pintakerros oli kulunut jo kauan sitten puhki.
Nyt se on taas kasassa ja jatkan huomenna hommia.
- Anonyymi00003
Työkoneiille tulisi järjestää vuosittaiset tarkastukset kuten autoille, tarkastettaisiin lisäksi huoltohistoria.
Tarkastuksissa löydettäisiin ne liian vanhoiksi menneet pykineet letkut, katsottaisiin paineventiileiden toiminot ja öljyn ikääntymiset.
AV(ei se öljy ehdi vanhoissa koneissa ikääntymään, sillä niissä on aina vuotoja)
((eikä tarvitse aina olla edes vanha kone))- Anonyymi00005
buddy-love kirjoitti:
(ei se öljy ehdi vanhoissa koneissa ikääntymään, sillä niissä on aina vuotoja)
((eikä tarvitse aina olla edes vanha kone))Hydrauliöljyjen valuminen ei ole mienkään normaalia, ainakaan siinä määrin ettei öljyjä tulisi vaihtaa 2 vuoden välein.
Liian vanhat öljyt kuluttavat myös stefoja, alkaa järjestelmä vuotamaan nopeemmin.
Säästä luontoa, huolla romu tai älä käytä sitä.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331492- 72932
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258710- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43650- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554