Miehen tehtävä on matchin jälkeen tehdä aloite viestillä mutta miehen tehtävä ei ole yksinään pitää keskustelua yllä. Eli jos kerran mätsäätte miksi ette tutustu vaan odotatte hiljaa vaikka kuukauden että kysyykö mies kokoajan jotain? Miehen tarkoitus ei ole olla mikään viihdenumero teille että vaan odottelette vaan keskustelu ja tutustuminen on vastavuoroista teidän suunnasta pitää tulla myös juttua jos ei tule se hiljenee aika nopeasti. Minulla on tällä hetkellä mätsejä joissa olen aloittanut keskustelun ja kysellyt varmaan 10 kpl mutta yhdestäkään ei tule kysymyksiä naiselta joka= annan niiden kuolla.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Mun mielestä toi käytös kertoo siitä ettei ole riittävästi kiinnostusta. Miehet tekee tuota samaa.
- Anonyymi00002
Se voi olla mutta miten voi olla heti mätsin jälkeen että sitä ei ole kun ei ole edes kunnolla puhuttu mitään. Kyllä itse pyrin ainakin edes kokeilemaan ja kuulostelemaan miltä se toinen tuntuu. En mätsäile ihmisten kanssa joka ei herätä profiilissaan minkäänlaista kiinnostusta.
- Anonyymi00003
""Miehet tekee tuota samaa.""
Komeat top10% miehet tekevät ja siinä vaiheessa naiset on juttutuulella kun mies kuuluu tuohon parhaaseen 10%:iin. - Anonyymi00004
Incelit on jo mennään talven lumia. Ehkä joskus meetoon alkuvaiheilla esiintynyt ilmiö, kun kulttuurinen muutos oli pahimmillaan. Mutta naisia ei tule vihata heidän pahuutensa vuoksi, koska se on vain heidän evoluution antama luonteensa.
Nyt miehet kulkevat omia polkujaan. Sinkkumiehistä suurin osa ei edes etsi suhdetta. Omaa rauhaa ja seesteistä yksinäisyyttä tulee ylistää eikä pelätä. Se on vapautta toksisten naisten vaatimuksista ja odotuksista, kuten myös matriarkaalisen feministisen yhteiskunnan vahingollisista sopimuksista. - Anonyymi00005
Miksi olisi miehen tehtävä tehdä aloite? Kyllä nainenkin tekee aloitteen, jos mies on kiinnostava.
- Anonyymi00006
Ja siis aloituksessa kuvattu käytös kertoo kiinnostuksen puutteesta. Ei tuollaiseen kannata tuhlata aikaansa.
- Anonyymi00007
Miehen tehtävä on tehdä aloite ja lopettaa pyrkiminen heti kun käy selväksi että naisen toiminta ei täytä laadullisia kriteerejä oikealle tutustumiselle.
- Anonyymi00008
Juuri näin. Miehen tehtävä on tehdä aloite ja se aloite tehdään vain mätsin jälkeen. En ikinä vastaa ilmoituksiin jossa lukee suoraan laittakaa viestiä jos kiinnostaa koska se että nainen ei selaa ja valitse on punainen lippu. Miehet ei ole vaan jotain alaisia jotka tulee kultatarjottimella naisen eteen näytille naisen on nähtävä siihen myös itse vaivaa jos näin ei ole se on rasti. Tuollainen laittakaa viestiä jos kiinnostaa kertoo heti jo vääristyneestä asetelmasta ja kuvitelmasta että vain toisen osapuolen tehtävä on tehdä jotain. Sama koskee keskustelua teen aloitteen ja voin kysyä jotain mutta jos nainen ei muutaman päivän aikana kysy yhtään kysymystä vaikka sanoisi että on kiinnostunut tutustumaan eikä tee ainuttakaan aloitetta laittamalla viestiä se homma loppuu siihen ja näin on käynyt jo kymmeniä kertoja. Miten voi samaan aikaan olla kiinnostunut mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä että omatoimisesti tekisi jotain aloitetta tai kysymystä? Ei mitenkään ellei kyseessä ole saamaton nainen perässävedettävä eli punainen lippu ja rasti. Oikeassa tilanteessa nainen vastailee viesteihin tulee vastaan ja kyselee myös itse ja tekee aloitteita eikä naisen viestejä tarvitse päiväkausia odotella vaan niitä tulee ja hän haluaa tehdä asioita ja nähdä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri näin. Miehen tehtävä on tehdä aloite ja se aloite tehdään vain mätsin jälkeen. En ikinä vastaa ilmoituksiin jossa lukee suoraan laittakaa viestiä jos kiinnostaa koska se että nainen ei selaa ja valitse on punainen lippu. Miehet ei ole vaan jotain alaisia jotka tulee kultatarjottimella naisen eteen näytille naisen on nähtävä siihen myös itse vaivaa jos näin ei ole se on rasti. Tuollainen laittakaa viestiä jos kiinnostaa kertoo heti jo vääristyneestä asetelmasta ja kuvitelmasta että vain toisen osapuolen tehtävä on tehdä jotain. Sama koskee keskustelua teen aloitteen ja voin kysyä jotain mutta jos nainen ei muutaman päivän aikana kysy yhtään kysymystä vaikka sanoisi että on kiinnostunut tutustumaan eikä tee ainuttakaan aloitetta laittamalla viestiä se homma loppuu siihen ja näin on käynyt jo kymmeniä kertoja. Miten voi samaan aikaan olla kiinnostunut mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä että omatoimisesti tekisi jotain aloitetta tai kysymystä? Ei mitenkään ellei kyseessä ole saamaton nainen perässävedettävä eli punainen lippu ja rasti. Oikeassa tilanteessa nainen vastailee viesteihin tulee vastaan ja kyselee myös itse ja tekee aloitteita eikä naisen viestejä tarvitse päiväkausia odotella vaan niitä tulee ja hän haluaa tehdä asioita ja nähdä.
Nainen odottaa/toivoo/edellyttää että mies vie, niin tanssiessa kuin pariutuessa kuin parisuhteessa. Mies on kapteeni ja nainen on peränainen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nainen odottaa/toivoo/edellyttää että mies vie, niin tanssiessa kuin pariutuessa kuin parisuhteessa. Mies on kapteeni ja nainen on peränainen.
Siinähän toivoo. Minä vaadin kumppania joka tekee osansa ja jolta saan samalla tasolla asioita kuin annan.
Siinä istut pulkassa ja perseesi jäätyy koska minä en sinua kisko maaliin.
- Anonyymi00009
Onko toksinen feministisyys tehnyt normaalista kanssakäymisestäkin näin vaikeaa? Tätäkö naiset halusi?
- Anonyymi00011
Ei miehet enää aloita keskusteluja, koska naisten kiinnostus kohdistuu pieneen miesjoukkoon ja samoihin miehiin, joten naiset joutuvat aloittamaan keskusteluja jos aikovat miestä saada, eikä aloitusviestikään takaa mitään, koska näillä miehillä on satoja tai tuhansia naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35629- 69616
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43581- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348