Nyt leideiltä pitäis saada mielipide miehestä, eli mikä tyyppi eniten vetoaa kehollisesti, ei luonteen puoleen: Pitkä ja hoikka (esim. Roni Back), semmonen hyväkuntonen voima mies (Allosen Severi), lyhyt ja hoikka (Kari Ketonen), keskimittanen ja hyväkuntonen (Theo Kolehmainen) vaiko sellainen iso ja nätisti sanottuna tuhti kaveri (Arttu Wiskari). Ihan siis ulkoisia piirteitä nyt vain, ei luonnetta ym!
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
En osaa sanoa, kun ei se pinnallisuus ole ikinä mulle merkinnyt miksi joku on kiinnostanut.
Ikinä ei ole kiinnostanut sellaiset jotka ajattelee tai arvostaa pinnallisuutta. Esimerkiksi bodari ja salihllut on aina olleet ehdottomasti Ei kiitos.
Ei ole ikinä ollut mitään tiettyä miestyyppiä joka saa mut kiinnostumaan. Se kiinnostus on tullut jostain ihan itsestään, tunteena. - Anonyymi00002
Se että joku edes kyselee jotain ulkoisia piirteitä kertoo kaiken kysyjästä itsestään.
Näin miehenä sanon sulle poju: hanki itsetunto. Se on paras ulkoinen piirre.- Anonyymi00006
Juu, ei tässä siitä kyse olekaan. Lähinnä hainkin nyt yleisesti sitä mistä naiset tykkäävät, itse olen just sellainen kun olen enkä muilta kysele! Ja voin sanoa, että kun on sinut itsensä kanssa niin muutkin sen näkevät :)
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu, ei tässä siitä kyse olekaan. Lähinnä hainkin nyt yleisesti sitä mistä naiset tykkäävät, itse olen just sellainen kun olen enkä muilta kysele! Ja voin sanoa, että kun on sinut itsensä kanssa niin muutkin sen näkevät :)
Lähdit sitte ihan vaan huvikseen kyselee...ei täs mitää?
Just kaltaisesi ihmiset aiheuttaneet valtavat ulkonäköpaineet etenkin nuorille. Olet nolla. - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähdit sitte ihan vaan huvikseen kyselee...ei täs mitää?
Just kaltaisesi ihmiset aiheuttaneet valtavat ulkonäköpaineet etenkin nuorille. Olet nolla.Pää kiinni idiootti
- Anonyymi00004
Ei nyt löytynyt vaihtoehdoista sitä itseäni miellyttävää vaihtoehtoa, eli keskimitainnen ja hoikka.
- Anonyymi00005
Mutta jos nyt juuri noista pitäisi joku valita, eikä sitä keskimittaista ja hoikkaa ole tarjolla, niin sitten Kari Ketosen tyyppinen. Roni Back on aivan liian pitkä minun makuuni.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta jos nyt juuri noista pitäisi joku valita, eikä sitä keskimittaista ja hoikkaa ole tarjolla, niin sitten Kari Ketosen tyyppinen. Roni Back on aivan liian pitkä minun makuuni.
Näin homona, on myönnettävä , että kiimani kohdistuu Salen luikurimaiseen veijarinojailuun.
- Anonyymi00009
Pitkä ja hoikka. Niin kuin eräs mies menneisyydessä. Rauha hänen sielulleen, ikävä on. Harmittaa kun ei saatu selvitettyä välejä, ennen kuin poistuit sinne rajan taa. Onhan siitäkin jo aikaa. Minä en vaan tiennyt sitä silloin.
- Anonyymi00010
Ei ole mitään tyyppiä.
Tai jos, naiset tykkää miehestä, jos on huumoria, pilke silmässä, kiinnostus naisiin, lempeän oloinen, ystävällinen. - Anonyymi00011
Tumma (yleensä), normaalipainoinen ( pieni pömppö ei haittaa), kasvot ei pyöreät, seksikäs leuka ja parransänki, pitää olla pidempi kuin itse ( olen 170cm),hoikat sormet ( ei liian hoikat), ei selkäkarvoja tai yli karvoitusta, kaunis suora nenä, seksikäs takamus ym.ym.
- Anonyymi00012
Ja bodarimiehet ei kiitos.
- Anonyymi00014
Söpöt korvat, leveät hartiat, keskipituus, hieman jöröjukkamainen, viisas, bisnesmies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649