Morjes, eli nyt olis niikuste kaikkia asiallisesti vastaaville koskeva asia. Olen siis 18v , ihan hyvännäköinen urheilullinen poika ja jo 3 vuotta tuntenut yhden tosi ihanan tytön. Itse olen tuon koko ajan ollut vaan häneen "lukossa" ja hän sanoo, että olemme vain kaverieta. Kuitenkaan tämä tyyppi ei vastaa vaan kiertelee ja kaartelee kun kysyn, että näkisikö meissä mahdollista yhteiselle tulevaisuudelle. Urahaaveet ovat toki hyvin erilaisia, mutta kummallakin on aina kivaa yhdessä. Kysymyksenä siis että kannattaisiko pitäytyä tässä tyypissä ja kattoa kehittyisikö jotain hyvää ja kaunista vaiko pitää vain kaverivälit ja etsiä kumppaniseuraa muualta? Hankala aihe yksin pohtia ja toivoisin monta näkökantaa jokaiselta, joka asiallinen on :)!
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
Suhteissa turha kiirehtiä. Ajattele helppouden kannalta asiaa, ihminen jonka kanssa on hyvä olla molempien sika antaa sille siunauksen, jos arvot kohtaa ja luottamus syntyy. Tutustu eri ihmisiin, älä odota liikoja. Malta, älä kiirehdi asioiden kanssa. Aika on puolellasi, jos olet suhteen arvoinen toiselle.
Kyllä se nainen tulee sun luo, jos kokee sinut mieleisekseen. Tyrkky ei kannata miehen olla. Ole oma itsesi ja läsnä oleva toiselle niin hyvin siinä lopulta käy. Itse en osannut olla ja vanhemmiten tuskin löydän enää sellaista, jonka kanssa voisin elämäni jakaa lojaalilla tavalla?- Anonyymi00003
Kiitos! Sitä miettiikin myös että jos on pitkään kavereita niin mieltääkö kumpikaan enää koskaan toista sellaisena varteenotettavana suhteeseen? Tosin jos ei hän ole oikea niin kaitpa siinä niin käy, että elämä erilleen ohjaa! Itse en koskaan kuitenkaan halua kuulua omiin ikätoveriini, jotka ottavat vain "sen" ja siirtyvät seuraavaan. Olen perinteisemmän linjan ajattelija :)
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos! Sitä miettiikin myös että jos on pitkään kavereita niin mieltääkö kumpikaan enää koskaan toista sellaisena varteenotettavana suhteeseen? Tosin jos ei hän ole oikea niin kaitpa siinä niin käy, että elämä erilleen ohjaa! Itse en koskaan kuitenkaan halua kuulua omiin ikätoveriini, jotka ottavat vain "sen" ja siirtyvät seuraavaan. Olen perinteisemmän linjan ajattelija :)
Kaveristakin voi tulla toimiva hyvä parisuhde, kun ajatukset kohtaa oikealla tavalla. Tiedän näinkin tapahtuneen. Kaikki on mahdollista, kun oppii näkemään toisesta puolia, jotka on aiemmin ollut piilossa.
Arvostus ja kunnioitus toista kohtaan lämmittää mieltä ja niitä voi oppia näkemään myös uudella tavalla arvokkaammin. Hyvät asiat synnyttää sitä liimaa, mikä voi mahdollistaa suitten asioita mitkä lisää niitä viihtyvyystekijöitä.
Mikään ei synny pakottamalla. Vapaus, epäitsekkyys monesti ovat hyviä ominaisuuksia, kun ne tulee julki hyvällä tavalla. Monet hyvät yhteiset kokemukset voi lähentää, kun kemiat ovat yhdistäviä ja ne tulevat sieltä sydän alasta. Eikä ole vain teatteria. Tuntemukset voivat olla yhdistäviä tai eriyttäviä. Luonne-erot/ näkemyserot?
- Anonyymi00005
Itse juttelin eräänä päivänä just tämän mieleitietyn kanssa ja kysyin ihan suoraan että mitkä ärsyttää eniten. Kuulemma osa jutuistani oli hieman liian raisuja. No koska kyseessä on asia minkä voin muuttaa, niin totta kai jos toisesta välittää niin jättää ns. turhat "saastat" itsestään pois. Ei toki itseään liikaa pidä muokata, mutta aina voi olla "parempi mies". Itse olen omaa isääni vierestä seurannut, ja hänestä en todellakaan mallia ottaa halua. Itse kunnioitan toista ja haluaisin olla vastuullinen ja osallistuva mies, joka kumppaniaan hemmotelisi eikä vain toisinpäin (kuten maassamme edelleen on tapana). Tärkeintä olisi minusta tukea toista ja miehenä olla se turvasatama johon voi aina tulla vaikka olisi kuinka paska päivä tahansa! Fyysisesti en mikään jätti ole, mutta muut asiathan ne parisuhteessa taitavat oikeasti pitkässä juoksussa kantaa...
- Anonyymi00006
Hyvä löytää toisesta niitä hyviä puolia aluksi ja vähän ruokkiakin niitä, ehkä paljastaa näin enemmän itseään sinulle? Luottamus syntyy ymmärryksestä. Hyvä löytää myös samaistumispintaa mikä lähentää teitä.
Ole varovainen liikkeissäsi, tavoitteita hyvä olla, mutta se ei saa olla liian läpinäkyvää. Anna aikaa kaikelle, älä seuraile toisen menemisiä. Voit toki liikkua paikoissa, joissa olette toisianne kohdannut, mut älä maksimoi niiden määrää.
Vääränlaiset aistimukset syntyy helposti, kun tietynlaiset tilanteet toistuu toiselle liian usein. Ja ne voivat kääntyä sinua vastaankin silloin. Laskelmoiva tapa ei ole hyvä hyvä taa toisen huomattavaksi. Älä esitä muuta kuin olet. Liika itse kehu kääntyy yleensä sinua vastaan.
Vähättele mielummin itseä (epäitsekkyyttä). Olet hyvä jossain, eikä ahdista vaikka monet ovat sinua parempia siinä, tällainen enemmänkin aktivoi sinua lisää tmv. Tärkeintä on, et se tuntuu sinulta itseltäsi, hyvä periaate, jonka omaat.
Hyvänä esimerkkinä voi olla Alisa Vainion EM- kulta juoksu, jonka juoksi aikaan 2.22.26, joka Cooperin testiksi muutettuna tarkoittaisi 3,55 km/12 min. Harva mieskään juoksee edes sitä. Näin aistii sinusta, että koet, että Nainenkin voi olla parempi miestä monissa asioissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361912
- 41580
- 25490
- 37425
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne56423Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6387- 53385
- 32371
- 39368