Onko tämä fiksua käytöstä?

Ystävä aloitti seurustelun. Hän ei tullut minun syntymäpäiväjuhlaan,koska poikaystävän luokse meno oli tärkeämpi. Minä kuitenkin vaivauduin käymään hänen syntymäpäivillä viime keväänä. Olisi edes laittanut viestin,että ei tule,ettei joudu turhaan odottamaan. Hän lupasi käydä jonain muuna päivänä.
496
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

On sullakin murheet! Joillakin ei edes ole ystäviä!

1Äänestä

Eikös se ole aika yleistä naisilla, että heti kun aletaan seurustelemaan niin kaverit jää taka-alalle. Sitten kun tulee ero, niin kaverien seura taas kelpaa. Jos näette noin harvoin (pari kertaa vuodessa), niin olisi kyllä voinut tulla synttäreillesi ja mennä toisena päivänä miehensä luo.

1Äänestä
  • Ystävä asuu naapurissa. Matkoihin ei mene hänellä aikaa. Siksi juuri suututtaa. Eikö löydy aikaa kavereille.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Ystävä asuu naapurissa. Matkoihin ei mene hänellä aikaa. Siksi juuri suututtaa. Eikö löydy aikaa kavereille.

Teepä testi. Älä pidä mitään yhteyttä vähään aikaan ja katso ottaako hän yhteyttä. Jos ei niin siitä tiedät että se poikakaveri on tärkeämpi kuin sinä eikä hän selvästikään pidä sinua ystävänä vaan vain kaverina.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ystävä aloitti seurustelun. Hän ei tullut minun syntymäpäiväjuhlaan,koska poikaystävän luokse meno oli tärkeämpi. Minä kuitenkin vaivauduin käymään hänen syntymäpäivillä viime keväänä. Olisi edes laittanut viestin,että ei tule,ettei joudu turhaan odottamaan. Hän lupasi käydä jonain muuna päivänä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu