Hei!
Tulin vaan kertoon, että nyt kun Alisa Vainio on kovasti esillä joka mediassa niin mun on kyllä pakkoa sanoa, että jotenkin hän herättää minussa hyvällä tavalla positiivisen fiiliksen ja hän vaikuttaa ihmisenä symppikseltä ja ihastuttava sekä peittelemätön murre on vielä kirsikkana kakun päälle. Ei muuta kuin tsemppiä hänelle 👍
Ei mulla muuta nyt tänään!
Tulin vaan taas ilmaisemaan mielipiteeni teille!
12
141
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Voisitko selittää että kuka hitto tuo alisavainio yleensä edes on??
- Anonyymi00003
En voi! KVG!
- Anonyymi00002
Olen samaa mieltä. 😁
🦄 - Anonyymi00004
Vainio sijoittui vuonna 2025 Tokion maailmanmestaruuskilpailuissa maratonilla viidenneksi
Kannattaako tuosta nyt niin paljoa mitään puhua. Ehkä parempi olisi vaieta. - Anonyymi00005
En tiedä sitten minkälainen maratoonari olisin, jos painaisin itsekin 45 kg nykyisen 110 kg sijaan?
- Anonyymi00006
Aika varmasti tuota vaniota parempi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aika varmasti tuota vaniota parempi.
Joo kuka vaan olis.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo kuka vaan olis.
Iltalehden hyväkuntoisen oloinen toimittajaMies laittoi itsensä likoon ja kokeili:
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/0c0f4e60-4a88-4062-a851-4067095ef386
Herra pysyi Vainion vauhdissa kaksi kilometriä, eli suoritus jäi vain hieman rapiat 40 kilometriä vajaaksi.
Voisitte tekin "put your money where your mouth is", ja lähtekää testaamaan. - Anonyymi00010
Mieti, juoksi maratonin aikaan, joka vastaisi 3,55 km/ 12 min x 12 putkeen, paljonko juoksit Cooperin testissä, kun olit keveimmilläsi? Ajattele, että reitti oli aika mäkinen, ei tasamaata. Korkeuseroa yli 600 metriä. Todella poikkeuksellinen suoritus, ihmettelen, jollei häntä valita vuoden urheilijaksi Suomessa v.2026 ja valmentajaa vuoden valmentajaksi.
Tikulla silmään, mutta joskus Alisan teinitähtivuosien ja nykyhetken välillä oli aika monta vuotta ja hyvin monta asiantuntijaa, joiden mielestä jääräpäinen juoksija harjoittelee ihan liian paljon ja ihan väärin ja on itse pilannut kaikki mahdollisuutensa.
- Anonyymi00009
Koska maratooni on kokeneempien juoksijoiden laji, mihin teinit vain ei pysty. Alisa on nyt 28-vuotta eli välissä meni paljon vuosia. Lyhyemmillä matkoilla olisi voinut menestyä myös siinä välissä, ja tehdä sitä siirtymää sitten vanhempana.
- Anonyymi00011
Minähän en koskaan ikinä milloinkaan seuraa urheilua, mutta nyt piti laittaa yle päälle töissä kun känny ilmoitti että Alisa Vainio johtaa EM-maratonia.
Symppis tyyppi.
Nöf 🐷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561