Kuinka moni luulee olevansa moni miljonääri kun äänestää kokoomusta

Anonyymi-ap

Kokoomus han on monimiljonäärien etujärjestö ei työlöisoerheen tuki ja etujen ajaja

Tosin ex työkköri satonen on erimieltä kun on 6o luvulla päässyt töihin lapissa

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikeisto eliittihallitus on antanut nyt kolme vuotta hyvät veroalejytkyt varakkaille .

• Anonyymi00002

Ilman vanhapoika Satosia Suomel menis huonosti .

• Anonyymi00003

No kuin satonenhan on se extyökköei joka kirjoittelee täällä satuja

• Anonyymi00005

Onko velkajarru kokoomuksen huijaus?

Käykö tässä niin, että kokoomus pumppaa nyt rahat kaverikapitalismiin ja torppaa vasemmiston toiminnan velkajarrulla? Vai miksi kokoomus ei noudata omaa jarruaan?
      Velkajarrulla Kokoomus pakottaa seuraavan hallituksen jatkamaan valtion omaisuuden myyntiä.

Orpon hallitus pienentää voimakkaasti valtion tuloja seuraavalta hallitukselta:
      - 6 miljardin Länsiratapommi
      - miljardin yhteisöveroale
      - miljardin veroale hyvä tuloisille
      - jopa polttoaineveroalennus tehdään vasta 2027, jolloin verotulo tippuu vasta seuraavalta hallitukselta (n. 100 miljoonaa)
      - 4 miljardin valtion omistuksen myynti vähentää osinkotuloja, kustannusvaikutusta ei ole esitetty.

Joss Orpon hallitus valitteli edellisen hallituksen velan korkomenoja, niin jättää seuraavalle hallitukselle ennätyskorkomenot, mutta sen lisäksi isot kustannuserät ja pvaltion pienentyneet tulot.👺👺👺👺
      Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen

Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään

Kansa tosin eri mieltäOrpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
      Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.💩💩💩💩💩
      Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa

Äänestä

• Anonyymi00006

Valkokaulusköyhälistö haluaa samaistua rikkaisiin.

• Anonyymi00013

Väliaikaisesti köyhät persut uskovat vakaasti olevansa ensivuonna miljonäärejä.

• Anonyymi00007

Ainakin ex työkköri kuvittelee olevansa moni miljonääri

Kun on niin uskollinen äärioikeisto diktatuurin kannatja

Suosittelen muuttoa Venäjälle siellä valtio vie rahasi vielä, varmemmin

Vaikka kyllähän Suomessakin vielä puoli vuotta ollaan kusessa

• Anonyymi00008

Harhaluuloinen idiootti, joka on rivikansalainen, kuvittelee olevansa ns. "parempaa" ainesta kannattaessaan kokoomusta. Todellisuudessa hän kusee vastatuuleen.

• Anonyymi00009

Satonen täysikasvuinen keskonen.

Vain idiootti äänestää kokoomusta.

Enää.

• Anonyymi00010

Kokoomuksen osuus valtion velasta yli 100 miljardia!

Vt PM puolue Aina kun velka Raketoi!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kokoomuksen osuus valtion velasta yli 100 miljardia!

Vt PM puolue Aina kun velka Raketoi!

Satonen itse kätilöi pahimman kannustinloukun!

Jätkä räjäytti työttömyyden suojaosan poistolla!

• Anonyymi00012

Tiedän erään tehdas siivoojan joka äänestää aina kokoomusta. Hänellä ei ole edes vaki työpaikkaa vaan sijaisuuksia. Sellaisia raharikkaita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      450
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe