Noniin, nyt on siihen pisteeseen päädytty että unettomuuden keskellä on pakko kirjoittaa jonnekkin kun en oikeen tiedän kenen kanssa tästä muuten puhuisi. Kertokaas päättäjät/petetyt miltä seuraava kuulostaa.
Mies tuli illalla kotiin kolmen päivän harrastus reissulta, johon sanoi ensin menevänsä kahden miespuolisen kaverinsa kanssa. Koko reissun aikana soitti kerran minulle ja lapselleen, muuten ei kontaktia. Illalla huomasin että miehen puhelimen ruudulla välähteli Snapchat ilmoituksia, en siis edes tiennyt että hänellä on snäppi, tosin en sitä itse käytäkkään. Sitten ruudulla vilahtaa että Elina kirjoittaa viestiä. Kysyn kuka tämä Elina on ja siitä lähtee sellainen show.
On kuulemma kaverin tyttöystävä joka oli mukana harrastus reissulla. Kysyin mitä niin tiuhaan viestittelette ? " Ei kuulu sulle, reissu kuvia vaan" Pyysin näyttämään että mitä kuvia, olisi kiva nähdä. Niin alkaa sen luokan itkupotkuraivari että ei minun niitä kuulu nähdä, ovat hänen yksityisiä asioita. Kysyn mitä pahaa on reissu kuvissa, eikö voisi näyttää. Lopulta näyttää snäppiä, siellä toki reissu kuvia mutta kymmeniä sydämiä, kukkakimppu kuvia, halaus emojeita, ääniviestejä tms.
Suutin toki, koska mies ei ole minulle varmaan kymmeneen vuoteen viestitellyt noin. Tästä alkaa riitä jossa vakuuttelee että kun tälle kaverin tyttöystävälle on vaan niin helppo puhua asioista mitä minulle ei halua puhua. Että kavereita vaan...
Saatiin tästä toki hyvä keskustelu siitä että meidän suhde on ihan kuivunut. Minusta tuntuu että hoidan kaiken tässä taloudessa ja mies on vaan mukana, olen koittanut saada häntä kiinnostumaan perheemme asioista mutta olen jo aikalailla luovuttamassa. Vuoteen ei ole ollut läheisyyttä, joka harmittaa kumpaakin. Sovittiin että koetetaan tehdä asialle jotain, miehen tuntien ei kuitenkaan usko että hän tekee yhtään mitään konkreettista suhteen korjaamiseksi...
Ja jotenkin en usko tuota että yhtäkkiä on ystävystynyt vanhan kaverin tyttöystävä kanssa niin että on ihan normaalia lähetellä kymmenittäin rakkaus emojeita. Itse en hyvien ystävienkään kanssa noin tiuhaan sydämen lajittelua harrasta, että miltäs tämä kaikkineen kuulostaa ?
Kaverin tyttöystävä(kö)?
11
245
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ja lisätään että huomasin viestit niin että mies oli mennyt nukkumaan aikaisin kun oli reissusta niin väsynyt. Menen hakemaan laturia meidän makkarista niin on salaa peiton alla tekemässä jotain ja laittaa puhelimen äkkiä pois ja sitten huomaan näitä ilmoituksia puhelimessa.
- Anonyymi00002
Pettää sinua varmasti. Eroa.
- Anonyymi00007
Minusta aivan selkeä tapaus. Selittelyn makua, muka kaverin tyttöystävä? Keksityltä tarinalta kuulostaa. Vastuuton taitaa olla, jos teillä on yhteinen lapsikin? Minusta huolesi on aiheellinen.
Kerro miehellesi, että olet kaverien kanssa käynyt aiheesta keskustelua ja todennäköinen syy näille on käynyt ilmi, että salarakkaalta toi kuulostaa heidänkin mielestä?
Kolmen päivän reissut ovat suosittuja, jos vaimo tai suhteen toinen osapuoli sen hyväksyy, kaikki ei hyväksy.
- Anonyymi00003
"Ja jotenkin en usko tuota että yhtäkkiä on ystävystynyt vanhan kaverin tyttöystävä kanssa niin että on ihan normaalia lähetellä kymmenittäin rakkaus emojeita. Itse en hyvien ystävienkään kanssa noin tiuhaan sydämen lajittelua harrasta, että miltäs tämä kaikkineen kuulostaa ? " Rakkausemojisi kuulostaa naisena esiintyvä setä varsin teennäiseltä stoorilta. Ei mulla aikuiset ihmiset muuta
- Anonyymi00004
AP tässä. No juu ymmärrän että siltä vaikuttaa. Ulosanti ei ole unettoman yön jälkeen kovin hyvä. Mä en siis tiedä mitä nämä omat avatarit yms ihmishahmo kuvat snatchatissa on nimeltään kun en ole sovellusta vuosiin käyttänyt. Mutta tämmöisiä kuvia missä nämä heidän avatarinsa halailevat yms olivat lähetelleet ja paljon kaikenlaisia sydän emojeita.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
AP tässä. No juu ymmärrän että siltä vaikuttaa. Ulosanti ei ole unettoman yön jälkeen kovin hyvä. Mä en siis tiedä mitä nämä omat avatarit yms ihmishahmo kuvat snatchatissa on nimeltään kun en ole sovellusta vuosiin käyttänyt. Mutta tämmöisiä kuvia missä nämä heidän avatarinsa halailevat yms olivat lähetelleet ja paljon kaikenlaisia sydän emojeita.
Joo ei tämä selostus gubbe nyt uskottavuutta ainakaan parantanut
- Anonyymi00008
Tuli jännä fiilis tuosta tarinasta.
😉🤺............... - Anonyymi00009
Nohhhh...ei läheisyyttä, ei seksiä, uhriutumista ja minä teen kaiken blaa blaa blaa.
Lopputulos että isäntä käy vieraissa.
Älkää ihmiset käsittäkö nyt väärin, ei ole kysymys kuka oli pahis tai kuka toimi väärin.
Nyt on kyse kaavasta joka toistuu niin surullisen monessa suhteessa. Omani mureni myös, tosin ei ollut kolmansia osapuolia tai muuta draamaa.
Kyseessä oli kaverisuhteeksi muuttunut HOITAMATON avioliitto. Paino sanalle hoitamaton.
Kuten ap yllä kertoi vaikuttaa siltä että homma on tullut tiensä päähän.
Kehotankin aloittajaa säästämään itsensä ja muut lisämielipahalta ja pakkaamaan kamansa. Kaikki pääsee helpommalla ja saavat jatkaa elämäänsä.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen, riidat, sanomiset ja tekemiset, tekemättä jättämiset yms murentaa luottamusta ja rakkautta. Näin suhteita ylläpitävä seksi, kiinnostus toista kohtaan loppuu. Aika vaikea rasti lähteä suhdetta pelastamaan kun ihastus on muuttunut inhoksi. Harmi puolestanne mutta näyttää pahasti siltä että pelinne on pelattu. - Anonyymi00010
Sen verran sanon vielä että jos luottamus on muuttunut epäluottamukseksi niin se tulee kaivamaan kuoppaa yhä syvemmäksi kaiken muun paskan lisäksi.
Itse arvoin vuoden eropäätöksen tekoa ja jälkeenpäin ajatellut että nopeamminkin olis voinut erota.
Hiekka valuu tiimalasissa kannattaa käyttää aika hyvin. Rohkeutta vaatii mutta en ole katunut hetkeäkään. - Anonyymi00011
Onko edes kaverin tyttis väittäsin että kaveri olis jo vetässy kuonoon niin niissä yleensä käy johtuu mistä halusta omistaa ei ole ymmärretty että ihmistä ei voi omistaa vaikka kuinka haluaisi hyvä tajuta näö jos toinen on lähteäkseen lähtee jokatapauksessa ihan sama kuka viejä on toivotat vaan onnea moiset suhteet päättyy yleensä aina samoin kuin alkoivatkin toisen tai molempien pettämiseen
- Anonyymi00012
AP tässä. Tämä selvisikin nopeasti kun laitoin tälle kaverille jonka tyttöystävän kanssa väitetysti mies viestittely ja kutsuin sekä tämän miehen että hänen tyttöystävänsä kylään. Sain vastauksena kuvakaappauksen jossa mies sanoo tälle kaverilleen mokanneensa ja pyytää kaveria valehtelemaan kenen kanssa oli reissussa. Eli pettänyt on. Pitäis vaan luottaa omaan intuitioon enemmän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606