🤫. Ei viinaa = Ei naista. EI 😱! Näin se vaan menee. Ei nokankoputtamisia. Valinta on sinun. Eikä sille voi mitään. Näillä mennään. Ei mulla muuta. -💊-.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Viina ois, muttei miestä. Eikä oo oma valinta ☹️
- Anonyymi00002
Salesta saa lisää. Kuulemma.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kurjaa ettei ole lähimainkaan Salea, jos sieltä kerran saa ostettua miehen. En mä kyllä silti ostaisi sieltä vaikka oliskin lähellä.
Mutta hyvä niille joille kelpaa kuka tahansa.
Toivotaan että tuon vinkkisi näkee sellainen.
Mä En halua enkä ottaisi sellaista miestä kenet voi saada ihan kuka tahansa muukin.
Samalla tavalla kuin mäkään en ole kelle vaan saatavilla, ei ole mieskään. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kurjaa ettei ole lähimainkaan Salea, jos sieltä kerran saa ostettua miehen. En mä kyllä silti ostaisi sieltä vaikka oliskin lähellä.
Mä En halua enkä ottaisi sellaista miestä kenet voi saada ihan kuka tahansa muukin.
Samalla tavalla kuin mäkään en ole kelle vaan saatavilla, ei ole mieskään.Ainut kellä assosioituu kaikki mieheen ja sen saatavuuteen oot sä.
Salesta ku saa lisää viinaa. Mut kurjaa sen ihastukses kannalta, että estät kaikkien muittenki yhteydenotot sille. - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä pidän tosta sun tavastas päättää viestittelysi :). "Kuulemma". Hauskaa! Oon selevänä lähiaikoina ku ei hiuo dokkailla. -💊-.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä pidän tosta sun tavastas päättää viestittelysi :). "Kuulemma". Hauskaa! Oon selevänä lähiaikoina ku ei hiuo dokkailla. -💊-.
Sittehän voit tulostella rauhassa. Omallas.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samalla tavalla kuin mäkään en ole kelle vaan saatavilla, ei ole mieskään.Kävin mä tänään salessa. Mun itsekontrolli sekä henkiset suojamuurit on yllä kovassa kännissäkin, joten muapa ei niin vaan kellistetä. Välillä jopa toivon että joku random nainen huumais mut jonka kanssa voisin olla sit silleen. Niin vaikeaa tää on. -💊-.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kävin mä tänään salessa. Mun itsekontrolli sekä henkiset suojamuurit on yllä kovassa kännissäkin, joten muapa ei niin vaan kellistetä. Välillä jopa toivon että joku random nainen huumais mut jonka kanssa voisin olla sit silleen. Niin vaikeaa tää on. -💊-.
Jos selvänä oot, ni köröttele Savon mummotunneleihin tyrmäystippakurssille. Lennät ku kalapuukko sen jälkeen. Kuulemma.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainut kellä assosioituu kaikki mieheen ja sen saatavuuteen oot sä.
Salesta ku saa lisää viinaa. Mut kurjaa sen ihastukses kannalta, että estät kaikkien muittenki yhteydenotot sille.Josko itse opettelet lukemaan mitä vastasit ja mihin :D Aika mielenkiintoista tuo mitä lopuksi kirjoitit tuohon, mutta tiedoksi että syytit nyt pikkusen väärää henkilöä..
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiva jos pidät tuon jutuista. Mä voinkin sit lopettaa sun jutuista pitämisen ja vastailun.
Harmi että näin. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiva jos pidät tuon jutuista. Mä voinkin sit lopettaa sun jutuista pitämisen ja vastailun.
Harmi että näin."Romanescu-salaattia sitruunalla".
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos selvänä oot, ni köröttele Savon mummotunneleihin tyrmäystippakurssille. Lennät ku kalapuukko sen jälkeen. Kuulemma.
Ookko nää mieheksiluulija? Ne mummotko siellä hyökkii nuorten kollien kimppuun 😅? Oon miettinyt että ne vois olla mitä parhaimpia lentokenttien huu-memuuleja. Kirsikkana kakun päällä se huumaus. -💊-.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Harmi että näin.Onko täällä kirjoittavilla oikeastaan mitään yhteistä? Järkevää jutun juurta on vaikeaa keksiä. Näin vähän aikaa sitten unen missä tein aloitteen ja aloin olemaan yhen entisen opiskelupiirien naisopiskelijan kanssa. Sitten heräsin ja karu todellisuus iski. "Kuin korkealta olis pudonnut". -💊-.
- Anonyymi00015
Onko sulla sit tällä hetkellä joku nainen.
- Anonyymi00017
Vain unissani :O. Oisinpa päässyt ees kiksauttamaan sitä unessani. Jos oisin ekstrovertti nii mulla ois ollu tähän mennessä jo satoja "kaatoja". -💊-.
- Anonyymi00016
Viinan juominen on kaiken lähtökohta kun mies tapaa naisia. Yökerhossa mies juo viinaa ja siellä voi tavata naisia.
Raitis mies on illat yksin kotona ja kuvittelee tapaavansa naisia jossain harrastuksissa ja lenkkipolulla. Mutta ei niin tapahdu kuin saduissa. Viinaa on miehen juotava jos ei yksin halua jäädä.
t. viinamies- Anonyymi00018
Se menee täsmälleen noin. Kukaan ei oo ikinä tullut pokaamaan mua vesiselvänä enkä mäkään oo tehnyt aloitteita vaan aina erinäisten substanssien voimalla. Viina/alkoholi on ollut aina läsnä.
Kerran yks puolituttu sentään pussas mua poskelle, vaikka se sinänsä halpa nainen olikin. Suurin osa suomalaisista on saanut alkunsa kun niiden vanhemmat on olleet kovassa kännissä. -💊-.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58790- 34785
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125726- 88663
- 24554
- 40527
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63489Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9482Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71476- 40454
- 45426
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 57409
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398- 72393
- 39393
- 35387
Ylen suosikkisarja tuotti pettymyksen - Loppuiko Ellis tv-sarja todella tähän?
Nyt Suomessa on nähty tv-sarjan kaksi ensimmäistä kautta. Toisella kaudella tiedossa oli tv-katsojille ikävä yllätys,0386- 38384
- 33381