Palataan huomenna taas lällyttelee. Tiedän etsä oikeasti oo lässy, kunhan kiusasin rakastuksissani sinua!
Sinä oot todella hieno ihminen ja mies!<3
🫠
Kulta, nyt on minun nukkumaan meno aika
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Rauhoitutaan nyt nukkumaan. Hyvää yötä sinulle mies!
<3
Aikainen herätyyys!
Ps. Olen oppinut kauttasi paljon herkkyydestä, se on hieno ominaisuus, en ole osannut sitä arvostaa. Lapsuuden perheessäni ei arvostettu tunteitten näyttämistä, varsinkaan positiivisten. Taiteellisuuskin oli halveksittua, se oli hyllyjen hommaa, jotenka en vieläkään arvosta sitä, vaikka lahjakkuutta olisi kehittyä jollain saralla. Siksi minusta tuli tämmöinen, koska olen se herkkä, vammauduin kovassa kohtelussa henkisesti. Olen yrittänyt oppia hyväksymään myös rakkauden tunteet, vaikka helppoa se ei ole ollut minulle. Hyvällä ja oikealla polulla ajattelen olevani ja kauttasi oppinut paljon<3 olemme vahvoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20609
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38529Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
- 70511
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468