Heh, Salkkarit

Anonyymi-ap

😁. Stereotypiani osoittautui jälleen todeksi. En kato sitä ikinä ja samantien yks jakso alkoi kun miehet kaulailivat toisiaan 😅. Just. Muutenkin ne vä-hemmistöt esiintyvät mediassa yliedustettuina, aina presidenttejä myöten.

Viime presidenttikilvassa ei ollut yhtään ns. normaalisuuntautunutta ehdokasta lopun kaksintaistelussa. Näen nää jutskat osana ihmisyyden androidistamista 🤖. -💊-.

29

110

Äänestä

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Androidsia liidas Johnny Lee Michaels. Eikä muuten kuulostanu pöllömmältä.

• Se on nyt asia mikä on päätetty viedä läpi, enimmistön pahastumisesta huolimatta. Minua ei häiritse yhtään kenenkään kaulailut, eikä kumppanivalinnat. Kunhan lapsiavioliitot yms. kiellettäisiin mikä on sairaista muitten erityisesti lasten ja naisten hyväksikäyttöä ja alistamista.

Poikalapsetkin joissain kulttuureissa kelpaa ahdistella seksuaalisesti mikä sekin on sairasta.

• Anonyymi00002

Suku-puolettomat liikennemerkit sisältyvät myöskin terminaattoriagendaan. Teknologiaa pusketaan läpi koska gates ja musk niin vaativat. Lisäksi maailman vaurain valtio (minkä nimeä en pysty mainitsemaan ilman bännäystä). RAHA 💰.

Tiettyjen us-kontojen ja kulttuurien tapoja ei saa muka arvostella vaikka kaikki tietävät että monissa asioissa on häikkää. Kaikki ri-kokset on "ookoo" jos oot tarpeeksi rikas, ja sitä rataa. -💊-.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Suku-puolettomat liikennemerkit sisältyvät myöskin terminaattoriagendaan. Teknologiaa pusketaan läpi koska gates ja musk niin vaativat. Lisäksi maailman vaurain valtio (minkä nimeä en pysty mainitsemaan ilman bännäystä). RAHA 💰.

Tiettyjen us-kontojen ja kulttuurien tapoja ei saa muka arvostella vaikka kaikki tietävät että monissa asioissa on häikkää. Kaikki ri-kokset on "ookoo" jos oot tarpeeksi rikas, ja sitä rataa. -💊-.

Ehkä vääjäämätöntä ei voi estää. Maailmassa on kalojakin jotka vaihtaa sukupuolen tarpeen ja tilanteen mukaan. Se voisi toimia ihmispopulaatiossakin paremmin, kuin nykyinen 2 cis-gender kuvio.

• Anonyymi00004
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ehkä vääjäämätöntä ei voi estää. Maailmassa on kalojakin jotka vaihtaa sukupuolen tarpeen ja tilanteen mukaan. Se voisi toimia ihmispopulaatiossakin paremmin, kuin nykyinen 2 cis-gender kuvio.

Ihminen ei ole kala. Se että jokin eliö elää toisen suolistossa voidakseen kuoriutua perhokseksi, ei tarkoita, että ihmisen pitäisi niin tehdä.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Ihminen ei ole kala. Se että jokin eliö elää toisen suolistossa voidakseen kuoriutua perhokseksi, ei tarkoita, että ihmisen pitäisi niin tehdä.

Ei ole, mutta 9kk kuitenkin lilluu vedessä hengittämättä vettä. Mielenkiintoista.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Lisääntymisen takiahan ne kalatkin niin tekee, muuten kuolevat sukupuuttoon. Ei se ole sosiaalinen ilmiö, vaan tarpeinen tapahtuma.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Lisääntymisen takiahan ne kalatkin niin tekee, muuten kuolevat sukupuuttoon. Ei se ole sosiaalinen ilmiö, vaan tarpeinen tapahtuma.

Ehkä ihminenkin evoluutiossa vielä toimii niin, jottei kuole sukupuuttoon. Eli just päinvastoin kun moni olettaa syyn olevan. Kehitysvauheesta toiseen nääs. Valmiudet monilla jo on elää kumpana vaan sukupuolena.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ehkä ihminenkin evoluutiossa vielä toimii niin, jottei kuole sukupuuttoon. Eli just päinvastoin kun moni olettaa syyn olevan. Kehitysvauheesta toiseen nääs. Valmiudet monilla jo on elää kumpana vaan sukupuolena.

Luonnon oikku voi olla luonnon varautumista muutostarpeeseenkin. Valmius on oltava, jotta prosessin voi käynnistää kun tulee akuutti tarve. Mutta nyt meen taas irl touhujen pariin.

• Anonyymi00005
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Duplassista muuntui nainen sen tiedeleffassa. K-18 kamaa, aivan kuten salkkaritkin. Lapset. USA:ssa suojaikärajaa on madallettu vuosi vuodelta. Suomi kuuluu Yhdysvaltain hallintopiiriin, osavaltio. Ettei vaan täälläkin päästä kohta yksinumeroiselle luvulle? En edes vitsaile. -💊-.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Duplassista muuntui nainen sen tiedeleffassa. K-18 kamaa, aivan kuten salkkaritkin. Lapset. USA:ssa suojaikärajaa on madallettu vuosi vuodelta. Suomi kuuluu Yhdysvaltain hallintopiiriin, osavaltio. Ettei vaan täälläkin päästä kohta yksinumeroiselle luvulle? En edes vitsaile. -💊-.

Siitä en osaa sanoa. Jää nähtäväksi. Tuli vaan mielern, kun miehelläkin on yhä nännit vaikkei niitä tarvi mihkään, että ehkä ihmisen evoluutiossa on vielä paljon tutkimattomia ja käsittämättömiä juttuja.

Lisääntyikö ihminen joskus muuntumiskyvyn turvin, tapahtuuko niin vielä joskus, miksi ihmisen kehossa on paljon epäselviä ominaisuuksia mm. aivoissa.

Ehkäpä niille on jokin muu järkevä selitys, kun luonnonhäiriö, pipipää tai ympäristömyrkky. On vaan kivaa leimata kaikki mikä ei päässä säteile auki.

Ässä hihassa ehkä, ettei sukupuutto pääse tapahtumaan?

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Siitä en osaa sanoa. Jää nähtäväksi. Tuli vaan mielern, kun miehelläkin on yhä nännit vaikkei niitä tarvi mihkään, että ehkä ihmisen evoluutiossa on vielä paljon tutkimattomia ja käsittämättömiä juttuja.

Lisääntyikö ihminen joskus muuntumiskyvyn turvin, tapahtuuko niin vielä joskus, miksi ihmisen kehossa on paljon epäselviä ominaisuuksia mm. aivoissa.

Ehkäpä niille on jokin muu järkevä selitys, kun luonnonhäiriö, pipipää tai ympäristömyrkky. On vaan kivaa leimata kaikki mikä ei päässä säteile auki.

Ässä hihassa ehkä, ettei sukupuutto pääse tapahtumaan?

Ja ihan sosiaalisen laumankin kannalta on ihan hyvä, että molemmissa sukupuolissa on niitä maskuliineja ja femiinejä, ryhmä tarvii molempia jottei tule epätasapaino. Se on nähty mm. naisaloilla yksikin mies tasapainottaa kanalaumaa, samoin voi maskuliini nainen tasapainottaa kanalaumaa. Niin myös miehillä femiini mies voi tasapainittaa kukkoilua etc.

Kaikkeen on syy olemassa, ihan kaikkeen. Sitä vaan ei aina tajuta mikä se syy on ja mietitään monimutkaisesti.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja ihan sosiaalisen laumankin kannalta on ihan hyvä, että molemmissa sukupuolissa on niitä maskuliineja ja femiinejä, ryhmä tarvii molempia jottei tule epätasapaino. Se on nähty mm. naisaloilla yksikin mies tasapainottaa kanalaumaa, samoin voi maskuliini nainen tasapainottaa kanalaumaa. Niin myös miehillä femiini mies voi tasapainittaa kukkoilua etc.

Kaikkeen on syy olemassa, ihan kaikkeen. Sitä vaan ei aina tajuta mikä se syy on ja mietitään monimutkaisesti.

Luonto pyrkii AINA tasapainoon, ihmistä en tiiä mihin vittuun ne pyrkii. Pöpilään.

• Anonyymi00006
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Luonto pyrkii AINA tasapainoon, ihmistä en tiiä mihin vittuun ne pyrkii. Pöpilään.

Rikkain 1 % pyrkii epätasapainoon ja massien kerryttäminen vie niiltä järjen päästä. Mitä rikkaampi, sitä sekopäisempi. Tavalliset ihmiset ovat sillä tavalla syyllisiä että annamme tälle kaikelle hiljaisen hyväksynnän tekemättä asialle mitään. Enemmistö leikkii mukana houreissaan ja äänestää.

Jokin liskolaji vissiin jatkaa sukuaan vain naa-raiden avulla koska urhot ovat surkastuneet pois. Monet lajit ovat herma-frodiitteja. J. Turkan itsensäkloonauksia saisi olla vaikka tuhansia kappaleita. Anar-kiaa. Jumalan teatterin täsmä-iskuja samaan aikaan eri puolelle Suomea. Taidetta 💩🎨.

Välillä tuntui että osa naisista vasta innostuikin kun niitä parveili mun ympärilläni yksissä töissä. Toinen juttu = Kerran kärräsin tavaroita yhteen vaateliikkeeseen jossa oli vastassa nuoria naikkosia. Sanoin sitten kahden kesken työkaverilleni jonkin sek-sistisen heiton että on mukavaa olla duunissa naisten ympäröimänä. -💊-.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Rikkain 1 % pyrkii epätasapainoon ja massien kerryttäminen vie niiltä järjen päästä. Mitä rikkaampi, sitä sekopäisempi. Tavalliset ihmiset ovat sillä tavalla syyllisiä että annamme tälle kaikelle hiljaisen hyväksynnän tekemättä asialle mitään. Enemmistö leikkii mukana houreissaan ja äänestää.

Jokin liskolaji vissiin jatkaa sukuaan vain naa-raiden avulla koska urhot ovat surkastuneet pois. Monet lajit ovat herma-frodiitteja. J. Turkan itsensäkloonauksia saisi olla vaikka tuhansia kappaleita. Anar-kiaa. Jumalan teatterin täsmä-iskuja samaan aikaan eri puolelle Suomea. Taidetta 💩🎨.

Välillä tuntui että osa naisista vasta innostuikin kun niitä parveili mun ympärilläni yksissä töissä. Toinen juttu = Kerran kärräsin tavaroita yhteen vaateliikkeeseen jossa oli vastassa nuoria naikkosia. Sanoin sitten kahden kesken työkaverilleni jonkin sek-sistisen heiton että on mukavaa olla duunissa naisten ympäröimänä. -💊-.

No ihminenhän täällä kaiken pilaa, ei kukaan muu. Ei muilla riitä taidot olla yhtä ääliöitä, kun ihmiset.

Hemiksiä syntyy kaikille lajeille ja hiirissä ne voi olla sekä uros, että naaraslaumoissa. Uros ja uros tappelee lähes poikkeuksetta riippuen lajista, samalla reviirillä. Mutta hemiksen kanssa erakkolajikin tulee toimeen.

Niinno, ne sekosi sinusta. Mutta keskenään naiset tulee tasapainoisemmiksi, jos laumassa on yksi selkeästi maskuliini edustaja, joka hallitsee tilanteet joita tasapaino vaatii ja joita muu lauma ei hallitse. Kaaos tulee, jos tasapaino lakkaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

No ihminenhän täällä kaiken pilaa, ei kukaan muu. Ei muilla riitä taidot olla yhtä ääliöitä, kun ihmiset.

Hemiksiä syntyy kaikille lajeille ja hiirissä ne voi olla sekä uros, että naaraslaumoissa. Uros ja uros tappelee lähes poikkeuksetta riippuen lajista, samalla reviirillä. Mutta hemiksen kanssa erakkolajikin tulee toimeen.

Niinno, ne sekosi sinusta. Mutta keskenään naiset tulee tasapainoisemmiksi, jos laumassa on yksi selkeästi maskuliini edustaja, joka hallitsee tilanteet joita tasapaino vaatii ja joita muu lauma ei hallitse. Kaaos tulee, jos tasapaino lakkaa.

Olen joskus testannut koulussa, että miten ryhmäfynamiikka muuttuu ja käytös, kun meen ihmisten tykö naisenergialla tai miesenergialla.

Jännä vaikutus jo sillä, kun seuson kädrt housuntaskussa, ikään kuin kuvadsa tuossa avatarussa. Ryhti suorana, katson silmiin, puhun tasaisesti itsevarmasti ja hymyilen väliin. Niin osa nausista alkaa käyttäytymään mua kohtaan, kuten oon nähnyt heudän miesten kanssa käyttäytyvän. Ääni muuttuu, kehonkäyttö ja kieli muuttuu. Yks kaks olenkin ryhmän paras pitämään ryhmätyön muiden edessö. Karsimaattunen, sä saat mennä puhuu eteen ehdottomasti.

Mutta toisella energialla oon se ketä ei paljon kuunnella. Eikä oteta mihinkään. Jännä ilmiö.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Olen joskus testannut koulussa, että miten ryhmäfynamiikka muuttuu ja käytös, kun meen ihmisten tykö naisenergialla tai miesenergialla.

Jännä vaikutus jo sillä, kun seuson kädrt housuntaskussa, ikään kuin kuvadsa tuossa avatarussa. Ryhti suorana, katson silmiin, puhun tasaisesti itsevarmasti ja hymyilen väliin. Niin osa nausista alkaa käyttäytymään mua kohtaan, kuten oon nähnyt heudän miesten kanssa käyttäytyvän. Ääni muuttuu, kehonkäyttö ja kieli muuttuu. Yks kaks olenkin ryhmän paras pitämään ryhmätyön muiden edessö. Karsimaattunen, sä saat mennä puhuu eteen ehdottomasti.

Mutta toisella energialla oon se ketä ei paljon kuunnella. Eikä oteta mihinkään. Jännä ilmiö.

Mieget taas vetäytyy, kun otan maskuliinin energiani käyttöön. He ei enää yhtään tule höpöttämäön ja naurattamaan, pelleilemään mulle kuten naisille yleensä.

Ihmiset toimii nää energiat aistien. Pitkälti.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mieget taas vetäytyy, kun otan maskuliinin energiani käyttöön. He ei enää yhtään tule höpöttämäön ja naurattamaan, pelleilemään mulle kuten naisille yleensä.

Ihmiset toimii nää energiat aistien. Pitkälti.

He puhuu jopa vähän varauksellisemmin ja asiallisemmin. Kun ei ole girlish.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

He puhuu jopa vähän varauksellisemmin ja asiallisemmin. Kun ei ole girlish.

Ja aremmat miehet menee ihan omegan rooliin. Ehkäpä nämä kaikki on kuitenkin osa usompaa "suunnitelmaa", mitä ihminen ei hallitse? Vaan leikkii mukana.

• Anonyymi00007
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Olla yli-itsevarma ja elekieleltään järkähtämätön alfa + päättää asiat määrätietoisesti suuria linjauksia mukaillen = Olla mies. Puhua 24/7 puuropatana ja monimutkaistaa asia kuin asia, kierrellä ja kaarrella dilemmojen ympärillä sekä odottaa että joku ottaa kunnolla ohjat = Olla nainen. Aloitteiden teko on tyypillinen esimerkki e.m. dynamiikasta. -💊-.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Olla yli-itsevarma ja elekieleltään järkähtämätön alfa päättää asiat määrätietoisesti suuria linjauksia mukaillen = Olla mies. Puhua 24/7 puuropatana ja monimutkaistaa asia kuin asia, kierrellä ja kaarrella dilemmojen ympärillä sekä odottaa että joku ottaa kunnolla ohjat = Olla nainen. Aloitteiden teko on tyypillinen esimerkki e.m. dynamiikasta. -💊-.

Juu, silleen se on itsevarmuuden myötä kääntynyt täälläkin. Oman elämäni alfa nyt ainaskin, eikä sitä horjuta edes koko kylän alfa. 😅

Jännää vaan miten se sukupuolikaan ei lopulta ole se vaikutin, vaan käytös. Toinen kokee vahvajsi, jopas löytyy palveluhalua, koetaan heikoksi, potkastaan vielä vähän kylkeen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, silleen se on itsevarmuuden myötä kääntynyt täälläkin. Oman elämäni alfa nyt ainaskin, eikä sitä horjuta edes koko kylän alfa. 😅

Jännää vaan miten se sukupuolikaan ei lopulta ole se vaikutin, vaan käytös. Toinen kokee vahvajsi, jopas löytyy palveluhalua, koetaan heikoksi, potkastaan vielä vähän kylkeen.

Mulla ei ole ollu ikinä tollasia roolijakoja, olla mies tai olla nainen. Oon ollu aloitteellinen kaikessa aina missä oon halunnut oppia ja edetä. En mieti sukupuolta dominanssiksi, vaan psyykeni sanoo mitä minä ja kehoni tekee.

• Tökstöksnöö
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulla ei ole ollu ikinä tollasia roolijakoja, olla mies tai olla nainen. Oon ollu aloitteellinen kaikessa aina missä oon halunnut oppia ja edetä. En mieti sukupuolta dominanssiksi, vaan psyykeni sanoo mitä minä ja kehoni tekee.

Tiiän kyllä, että ihmisiä se hämmentää, kun he sukupuolittaa kaiken kehon mukaan, ei psyyken.

• Anonyymi00003

Täälläpä onki tosielämän Autiomökki.

• Anonyymi00008

Homoseksuaaleja on maailman väestöstä noin 2%, elokuvissa heitä on noin 40%.

• Anonyymi00009

Tai ei niinkään elokuvissa, vaan tv -sarjoissa, tarkoitin sanoa. Vähemmän elokuvissa nykyään.

Se monissa elokuvissa esiintynyt musta mieskin joutui pois hollywoodista kokonaan kun paljastui.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tai ei niinkään elokuvissa, vaan tv -sarjoissa, tarkoitin sanoa. Vähemmän elokuvissa nykyään.

Se monissa elokuvissa esiintynyt musta mieskin joutui pois hollywoodista kokonaan kun paljastui.

Joo, Hollywood Ep-stein-kytköksineen ja huu-mekauppoineen on media-alan suola. Dancer1:seltä tuli taas lisämatskua "bo-heemista", vaikuttaa tätä nykyä kontrolloidulta oppositiolta (taustalla mahdolliset uhkai-lut ja kiris-tykset valtion taholta. New Orleans saattaa olla niiden uus pesäpaikka. Siellähän niitä huu-meiluja ja muitakin sekoiluja riittää. "En voi olla h*mo sillä olenhan sentään mies joka on naisen kanssa naimisissa (tai kunhan se edes etäisesti muistuttaa naista)." Yeah, right. Kyllä niitä tekosyitä ja taustalla piilevää julkista häpeää aina riittää. -💊-.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nyt muistin sen nimen, Will Smith.

• Anonyymi00012

Jsrnolla, Ilarilla ja Paksu-Pekalla tippuu pelihanskat kohta sellin sängyn alle. Sanokaa mun sanoneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      790
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      785
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      726
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      88
      663
    5. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      554
    6. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      527
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      63
      489
    8. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      9
      482
    9. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      71
      476
    10. 40
      454
    11. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      426
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      24
      410
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      57
      409
    14. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      23
      398
    15. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      72
      393
    16. 39
      393
    17. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      387
    18. Ylen suosikkisarja tuotti pettymyksen - Loppuiko Ellis tv-sarja todella tähän?

Nyt Suomessa on nähty tv-sarjan kaksi ensimmäistä kautta. Toisella kaudella tiedossa oli tv-katsojille ikävä yllätys,
      Tv-sarjat
      0
      386
    19. Emme pääse koskaan

Tästä. Sinä et suostu enkä minä suostu
      Ikävä
      38
      384
    20. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      33
      381
    Aihe