Lisäksi minusta tuntuu

Anonyymi-ap

Että vaadit kumppaniltasi liikoja omaan tilanteeseesi verrattuna.

12

133

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ellei ole tyytyväinen omaan tilanteeseensa niin rinnalleen halua samassa tilanteessa olevaa. Eli ensin oma tilanne sille tolalle, että elämä on kohdillaan.

• Anonyymi00002

Etkö saa jakaa hyväntekeväisyys plua?

• Anonyymi00003

Let go move on. Kielikurssin muodossa.

• Anonyymi00004

Kehen olen kiinnittynyt? sivusta

• Anonyymi00013

Huoh. Oma tilanteeni on sellainen etten halua kumppania. Olen liian poikki mihinkään suhteeseen. Ja koska olen nyt vähän ylipainoinen, en voisi olla suhteessa, koska paino häiritsee itseäni kovasti. Haluan myös hoikan miehen ja matalampaa painoa kohti olen menossa. Sitä painoa missä olin pitkään.

Mikä minussa sitten on niin huonoa? Se että olen mt-ongelmainen ja työelämän ulkopuolella. Minulle ei olisi mikään ongelma seurustella kaltaiseni, mielisairaan ja työelämän ulkopuolella olevan miehen kanssa. Minkään menestyksen tai statuksen perässä en ole. Sinun on selvästi vaan vaikeaa käsittää, että minä haluan miehen joka on samalla aaltopituudella minun kanssani ja miellyttää silmää, en halua itseäni huomattavasti vanhempaa rumaa narsistia. Ja vaikka mielestäsi mielisairaat onkin jotain alinta kastia, niin sieltä joukosta löytyy kuule komeita nuoria miehiä joilla on hyvä luonne. Ja tiedän, että voisin olla monen sellaisen mielestä aika kiinnostava.

• Anonyymi00015

Jaksoilla joku lukea? Ei. Mee hoitoon

• Anonyymi00024

Mee ite sinne hoitoon suosiolla

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mee ite sinne hoitoon suosiolla

Tähän jatkoksi vielä, että ylläoleva trollaa, kukaan ei tosissaan kirjoittele tämmöstä tänne. Piste.

• Anonyymi00036

Trolli mikä trolli. Ei kukaan vapaaehtoisesti toivo kirjoittajan väittämää.

• Anonyymi00022

Kumppaneisiin puuttumatta mennään.

• Anonyymi00037

No se nyt on jo tässä kohtaa fakta etten huoli samassa elämäntilanteessa olevaa.

• Anonyymi00039

Ainut asia mitä "vaadin" siihen että voisin alkaa suhteeseen on sinkkuus. En ikinä varatun kanssa vois yhtään mitään ystävyyttä enempää.
      Enkä siihenkään pystyis/suostuis piilossa salaa.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      60
      984
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      80
      896
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      18
      860
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      53
      794
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      691
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      559
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      515
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      505
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      459
    Aihe