Joku mies oli joutunu maksamaan Inarin kunnassa ex-vaimolleen 35 000 euroa kunnian loukkaus korvauksia siitä ilosta, kun hän oli pannut vaimonsa paksuksi ja he olivat eronneet myöhemmin.
Lapsen äiti oli vaatinut lapsen huoltajuuden vielä itselleen vaikka lapsen isän SPERMATKIN LOUKKAS LAPSEN ÄIDIN KUNNIOITA!
Minä sanoin, että : Jos 35 000 euroa pelkkä pano josta lapsi on saanut alkunsa eli noin 15 minuutin homma niin minun tuntipalkka on 140 000 euroa, koska minähän en ole siitä panosta vaatinut edes korvauksia, mutta isänsä haki huoltajuuden ja 8 ihmistä vaatii kunnioittamaan heitä, koska minä olen synnyttänyt tuon lapsen joka on KUNNIAN LOUKKAUS!
Minullahan on oikeus saada korvauksia TEHDYSTÄ TYÖSTÄ!
Kyllähän näillä palkoilla kannattaa tehdä jo lisääkin lapsia vaikka kuinka vanha olis!
Tunnissa tienaa 4 lapsen äitinä OMAKOTITALON!
Olin unohtanut kertoa mitä minä kunniaton Holo kuulin.
10
66
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
He olivat tehneet tästä äidistä hyvän HUMPPA BIISIN ja siinä mainittiin vielä hänen nimensä.
HÄNELLE OLIS TARJOLLA LISÄÄ KUNNIAA, niin LAPSEN ISÄN SPERMAN ARVO KASVAA!
Minunkin tunti palkka ÄITINÄ NOUSIS SAMALLA!
140 000euroa on vain YHDESTÄ LAPSESTA.
4 lapsesta tunti palkka 560 000 euroa!
Raskaus aika on noin 40 viikkoa eli yhteensä 160 viikkoa eli kyllähän tässä hyvin tienaa ja rahaa on niin paljon, että ei tarvis kenenkään heti huomenna valittaa nälkäänsä, koska RUOKAA IHAN VARMASTI RIITTÄÄ ja meillähän vois olla NOUTO MYYMÄLÄ JOSTA JOKAINEN HAKEE ITSE RUOKANSA!- Anonyymi00002
35 000 euroa on LAPSEN ARVO, kun lapsen isä loukkaa lapsen äidin kunniaa!
Tuohan on TÖRKEÄ IHMISOIKEUS RIKOS!
Näissä kunnian loukkauksissa AIKUISET IHMISET HALVEKSUU SUORAAN OMIA LAPSIAANKIN! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
35 000 euroa on LAPSEN ARVO, kun lapsen isä loukkaa lapsen äidin kunniaa!
Tuohan on TÖRKEÄ IHMISOIKEUS RIKOS!
Näissä kunnian loukkauksissa AIKUISET IHMISET HALVEKSUU SUORAAN OMIA LAPSIAANKIN!1 kunniallinen on omien lasten äiti ja uuden miehensä lasten äiti-puoli ja en edes tiedä paljoko sillä miehellä on omia lapsia, mutta kissat, koirat ja kaikki muu mikä lapsista menee niin nehän lasketaan lapsiksi niin kyllä siinä suhteessa LASTEN ARVO on VARMAAN noin 1 senttiä ja hän on muistaakseni Inarin saamelaisten lasten isä ja kunniallinen on itse Utsjoen saamelaisten lasten äiti!
1 kunniallinen on sentään omien lasten äiti, miehensä lapsen äiti-puoli ja vielä mummo, mutta hän on vielä toistenkin lasten äiti ja heidän äidit sekä isät eivät ole välttämättä edes hyväksyneet kunniallista äitiä ja mummoa joka on tehnyt heistä HUONOJA VANHEMPIA!
Ei tuossakaan ihmisten arvosta kannata olla kateellinen. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
1 kunniallinen on omien lasten äiti ja uuden miehensä lasten äiti-puoli ja en edes tiedä paljoko sillä miehellä on omia lapsia, mutta kissat, koirat ja kaikki muu mikä lapsista menee niin nehän lasketaan lapsiksi niin kyllä siinä suhteessa LASTEN ARVO on VARMAAN noin 1 senttiä ja hän on muistaakseni Inarin saamelaisten lasten isä ja kunniallinen on itse Utsjoen saamelaisten lasten äiti!
1 kunniallinen on sentään omien lasten äiti, miehensä lapsen äiti-puoli ja vielä mummo, mutta hän on vielä toistenkin lasten äiti ja heidän äidit sekä isät eivät ole välttämättä edes hyväksyneet kunniallista äitiä ja mummoa joka on tehnyt heistä HUONOJA VANHEMPIA!
Ei tuossakaan ihmisten arvosta kannata olla kateellinen.Vankilat on täynnä kunniallisten ÄITIEN JA ISIEN LAPSIA jotka EIVÄT OLE TODISTETTAVASTI OMISTA LAPSISTAAN PAHEMMIN HUOLEHTINEET, mutta heidänkin vanhemmat ovat sentään KUNNIALLISIA JA HYVIÄ VANHEMPIA!
Perhe vankilat olis ihan hyviä niin hoituis koko perhe kerralla ja vartijat vois käydä tarkistamassa, että MITEN SE KUNNIALLINEN PERHE VOI!
Kunniallinen poika/ veli/ eno/ isä/ iso-isä sekä monien lasten rakas ISÄ-PUOLIKIN oli saanut vihdoin ja viimeinen PAVI-TALOLTA ASUNNON.
Hänen ex-vaimokin asuu kuulemma hottis KUNNIA äitinä sekä mummona siinä melkein naapurissa.
Oli kuulemma pari asuntoa vain siinä välissä!
Kyllä kai se vanha lemmen liekki sieltä vielä roihahtaa. Ero oli tullut niin ex-mies oli vain meinannut polttaa, ku VAIMO EI OLLUT PÄÄSTÄNY ENÄÄN SISÄLLE!
Jäädään HÄITÄ ODOTTELEMAAN…
LIEKKILÄN ENSIMMÄISET FB KUNNIALLISTEN HÄÄT JA NÄMÄ ON IHAN VARMASTI KYLÄN PARHAAT HÄÄT JOISTA PUHUTAAN VIELÄ PITKÄÄN! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vankilat on täynnä kunniallisten ÄITIEN JA ISIEN LAPSIA jotka EIVÄT OLE TODISTETTAVASTI OMISTA LAPSISTAAN PAHEMMIN HUOLEHTINEET, mutta heidänkin vanhemmat ovat sentään KUNNIALLISIA JA HYVIÄ VANHEMPIA!
Perhe vankilat olis ihan hyviä niin hoituis koko perhe kerralla ja vartijat vois käydä tarkistamassa, että MITEN SE KUNNIALLINEN PERHE VOI!
Kunniallinen poika/ veli/ eno/ isä/ iso-isä sekä monien lasten rakas ISÄ-PUOLIKIN oli saanut vihdoin ja viimeinen PAVI-TALOLTA ASUNNON.
Hänen ex-vaimokin asuu kuulemma hottis KUNNIA äitinä sekä mummona siinä melkein naapurissa.
Oli kuulemma pari asuntoa vain siinä välissä!
Kyllä kai se vanha lemmen liekki sieltä vielä roihahtaa. Ero oli tullut niin ex-mies oli vain meinannut polttaa, ku VAIMO EI OLLUT PÄÄSTÄNY ENÄÄN SISÄLLE!
Jäädään HÄITÄ ODOTTELEMAAN…
LIEKKILÄN ENSIMMÄISET FB KUNNIALLISTEN HÄÄT JA NÄMÄ ON IHAN VARMASTI KYLÄN PARHAAT HÄÄT JOISTA PUHUTAAN VIELÄ PITKÄÄN!Unohin tosiaan mainita, että FB kunniallinen Liekkilän uusi asukas eli poika-veli-eno-isä/iso-isä ja monien rakas ISÄ-PUOLI niin hän oli saanut KYLÄN PARHAAN ASUNNON!
Rivitalon pääty asunto ja metsä maisema. Kukaan ei näe asuntoon, mutta hän näkee kaikkien asuntoihin. Lapset ja lasten lapset voivat käydä isää/ukkia tervehtimässä ja pyytää vaikka rahaa, koska tuossa kylän parhaimmassa asunnossa on edullinen vuokra niin isä/ukki on masseissa!
Kauppa on siinä kävely matkan päässä ja MASINOL KAUPPA on se LÄHI-KAUPPA josta voi hakea KUNNIA JUOKSU MASINOLIT.
Totta kai hän on LÄÄKÄRI HOLON JA KOLTTA POLIISI HOLONKIN RAKKAITA KUNNIALLISIA SUKULAISIA! - Anonyymi00008
Ai niin unohdin MAINITA, että sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS, kun MINÄ KÄVIN VIEMÄSSÄ PAVI-TALOILLE ELI LIEKKILÄÄN vankilasta pääsyn jälkeen FB KUNNIALLISEN ÄITI/MUMMON KUNNIALLISEN POJAN JOKA ON MYÖS KOLTTA POLIISI HOLON JA LÄÄKÄRI HOLON SUKULAINEN!
En ole sen jälkeen tuolla pihalla käynyt ja en ole käynyt K-SUPER MARKETISSAKAAN SEN JÄLKEEN, KUN MINUSTA TEHTIIN AIHEETTOMIA VARAS HÄLYTYKSIÄ 2 KERTAA!
Pitäköön kauppansa ja hänellä kyllä FB kunniallisia asiakkaita riittää ja hänellä on onneksi vara valita asiakkaansa!
Kyllähän Suomessa sentään KAUPPOJA RIITTÄÄ ja olen minä KUNNIATON HOLO AJELLUT IVALOSTA SODANKYLÄÄN TAI ROVANIEMELLE LIDLIIN TAI RUOTSIIN HAAPARANNALLE ICAAN RUOKA OSTOKSILLE!
En ole NORJASSA KÄYNYT, KOSKA UTSJOEN KUNNASSA KÄYMINENKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS!
Ruotsissa käyntiä kunnialliset eivät voi kieltää, koska minulla kunniattomalla Hololla on RUOTSIN SOTU ja kunniallisten pitää ilmoittaa RUOTSIN VALTIOLLE, että se on kunnian loukkaus heitä kohtaan, kun käy Suomesta Ruotsissa ja tulee takaisin Suomeen! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai niin unohdin MAINITA, että sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS, kun MINÄ KÄVIN VIEMÄSSÄ PAVI-TALOILLE ELI LIEKKILÄÄN vankilasta pääsyn jälkeen FB KUNNIALLISEN ÄITI/MUMMON KUNNIALLISEN POJAN JOKA ON MYÖS KOLTTA POLIISI HOLON JA LÄÄKÄRI HOLON SUKULAINEN!
En ole sen jälkeen tuolla pihalla käynyt ja en ole käynyt K-SUPER MARKETISSAKAAN SEN JÄLKEEN, KUN MINUSTA TEHTIIN AIHEETTOMIA VARAS HÄLYTYKSIÄ 2 KERTAA!
Pitäköön kauppansa ja hänellä kyllä FB kunniallisia asiakkaita riittää ja hänellä on onneksi vara valita asiakkaansa!
Kyllähän Suomessa sentään KAUPPOJA RIITTÄÄ ja olen minä KUNNIATON HOLO AJELLUT IVALOSTA SODANKYLÄÄN TAI ROVANIEMELLE LIDLIIN TAI RUOTSIIN HAAPARANNALLE ICAAN RUOKA OSTOKSILLE!
En ole NORJASSA KÄYNYT, KOSKA UTSJOEN KUNNASSA KÄYMINENKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS!
Ruotsissa käyntiä kunnialliset eivät voi kieltää, koska minulla kunniattomalla Hololla on RUOTSIN SOTU ja kunniallisten pitää ilmoittaa RUOTSIN VALTIOLLE, että se on kunnian loukkaus heitä kohtaan, kun käy Suomesta Ruotsissa ja tulee takaisin Suomeen!Onneksi nuo PAVI-TALON asukkaat ovat niitä Inarin kunnanjohtajan ja Hallinnonjohtajan HYVIÄ YSTÄVIÄ joita he edustavat ja ystävänsä ovat saaneet LAPHALTA kotipalvelun kautta hoitajiakin joten siellä ainakin LAPIN HYVINVOINTIALUE ON TOIMINUT INARIN KUNNAN LAPIN HYVINVOINTIALUEEN EDUSTAJAT OVAT HOITANEET TEHTÄVÄNSÄ SUURELLA SYDÄMELLÄ JA LUOTTAMUKSELLA INARIN KUNTALAISIA SEKÄ LAPIN ALUEEN ASUKKAITA KOHTAAN!
Siellähän asuu sentään mummoja ja pappojakin joille on järjestetty noin hyvät palvelut.
Valtiolta saavat välillä oikein PRESIDENTTI TASON KULJETUSTA MIEKKA-TAKSILLA JA HE PÄÄSEVÄT PRESIDENTTI TASON MAJOITUKSEEN POLIISI-LAITOKSEN LEIJONA-HOTELLIIN.
Minä sovin mieheni Justuksen kanssa, että MIES POLIISIT EI VIE KETÄÄN JUOPPO-PUTKAAN, koska IHMISARVON ALENTAMISTA.
MIES POLIISIT VIEVÄT LEIJONA HOTELLIN SVIITTIN. NAIS POLIISIT VIE KUSI-PUTKAAN, KOSKA TITTA RASMUS SOPI MINUN KANSSA, ETTÄ NAISET VIE VAIN KUSI-PUTKAAN POLIISI-AUTOLLA NIITÄ JUOPPOJA ASIAKKAITA! - Anonyymi00012
Minua kiinnostanut silloin, kun penikat oli uhanneet räjäyttää KAARTEEN UUDEN KOULUKESKUKSEN MUU, kuin se että jos minun kunniattoman HOLON OMA MIES ON POLIISINA SIELLÄ HOITAMASSA TEHTÄVÄÄ JA SE KOULU RÄJÄHTÄÄ JA MINUN MIES KUOLEE TOISTEN PENIKOIDEN IDIOOTTIMAISTEN TEKOJEN TAKIA!
Minä kunniaton Holo en tiennyt edes OMAN MIEHENI NIMEÄ, koska Titta Rasmuksen mielestä minun oman mieheni ei tarvi kertoa omalle vaimolleen edes omaa nimeään!
Minua ei olis haitannut vaikka Mäkelä ja Rasmus olis lentäneet TAIVAAN TUULIIN VASENIUKSEN JA KOLTTA POLIISI HOLON KANSSA!
Onneksi Justus sentään ymmärsi, että hän saa nimensä kerrottua minulle, kun Inarilainen tekee jutun heistä ja vetasee päälle vermeitä joita joku välkky on ottanu ja sanonut, että : Ei varmasti HUOMAA, että NÄMÄ ON KADONNEET ja ei huomaa edes kuvastakaan heti, mutta kyllä jossain vaiheessa huomaa KUVASTA!
Justus oli tietenkin sanonut minun tytölle, että : Ota ne äitis reisi tasku farkut itelles käyttöön, koska sillähän on 2 uudet farkut siellä kaapissa ja niitä toisia se kertaakaan käyttänyt, koska niissä on liian pitkät lahkeet!
Niitä pitäs lyhentää, mutta koska minulla ADHD niin enhän minä pysty ompelemaan ennen, kuin minä olen tehnyt 100 muuta asiaa!
Minun elämä ja asiat oli vielä helppoja kunnes SAIN ADHD DIAGNOOSIN ja minun pitää KESKITTYÄ MIETTIMÄÄN ASIAA!
ADHD:NA MINULLA ON KESKITTYMISHÄIRIÖ JA SE AIHEUTTAA SEN, ETTÄ PIENESTÄ ASIASTA IVALON KYLÄSSÄ VOI TULLA MAAILMAN SUURIN ASIA, KUN MINÄ KESKITYN IHMISOIKEUKSIIN SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKKEENA!
Opettajahan ei todistanut edes sitä, että hän EI OLE RAISKANNUT ELI KÄYTTÄNYT SEKSUAALISESTI HYVÄKSI SAAMELAISTA MIESTÄ JOKA ON HÄNEN OMAN TYTTÄRENSÄ ISÄ!
Hänen oma tyttö on sentään saamelainen ja yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen kiinalaisten kanssa jotka on adoptoitu Kiinasta SAAMELAISIKSI. He ovat kasvaneet ÄITIEN KANSSA, mutta minun tytön perheessä on aina ollut ISÄ ja jos ei oma isä ole ollut tai minulla ei ollut miestä niin MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMA ISÄ ON OLLUT ISÄN MALLINA!
Minun lasten isät kehtaa sen tunnustaa, että he eivät miehinä ja lasteni isinä pystyneet olemaan samanlaisia isiä mitä minun isäni on.
Se on vaikeaa, koska hän on ollut minun sekä lasteni kanssa aina. Jos ei muita ole ollut kotona niin ukki on aina ollut kotona. Ukki on vienyt lapset kouluunkin vaikka minä olen sanonut, että : Kyllä he tuon muutaman 100 metriä voivat kävellä!
Tuosta tuli tapa ja minun lapset vietiin sekä haettiin koulusta.
Silloin, kun minun omat lapset käveli kouluun ja koulusta kotia niin se oli RANGAISTUS, koska SANA EI OLLUT MENNYT PERILLE SIIHEN KOVAA KALLOON!
Yks aloitti mielenosoituksen siitä, kun ÄITINÄ ANNOIN RANGAISTUKSEN!
Hän meni SAJOKSEEN KIRJASTOON ja tuo PERKELEEN PENIKKA LOUKKASI OMAN ÄITINSÄ KUNNIAA, KUN HÄN TEKI MITÄ HÄN HALUSI!
Minä laitoin siskonsa hakemaan hänet SAJOKSEN KIRJASTOSTA KOTIA.
Nämä kaks on olleet molemmat YKSINHUOLLOSSA MINULLA.
Tytön isä olis halunnut, että tyttö olis vaihdettu yhteishuoltoon, mutta minä en suostunut siihen.
Minähän olin sentään suojannut hänet veljiensä avulla, koska he olivat kaikki 3 yksinhuollossa minulla.
Minä kyllä koen äitinä, että NUORIN POIKAHAN ON TOIMINUT OIKEIN, KUN HÄN LOUKANNUT OMAN ÄITINSÄ ELI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON KUNNIAA!
Se oli törkeä kunnian loukkaus, kun Inarin kunta päätti huostata lapsen vaikka heidän olis PITÄNYT LÄHTEÄ TUKEMAAN MINUA, koska minä edustan äitinä myös INARIN SAAMELAISIA JA EI MINUN LAPSET SAANEET SYRJIÄ TOISIAAN PERHEEN SISÄLLÄ.
Ei lasteni isät eikä muutkaan sukulaiset saaneet tuota tehdä!
Jos he eivät hyväksyneet minun omia kaikkia lapsia niin ei minunkaan TARVINNUT HYVÄKSYÄ HEITÄ JA HEIDÄN LAPSIA!
Kyllähän tässä todisteet riittää, että TÄÄLLÄ EI SUVAITA EDES INARIN SAAMELAISIA!
AIKION LEON KANSSA EN TODELLAKAAN PALAA YHTEEN!
MIELUMMIN VANKEUTTA!
Opettaja Lampinen HOITAA KURITUSTA!
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN PITÄÄ MENNÄ VANKILAAN JOITA OPETTAJA LAMPINEN EI OLE OPETTANUT NAIMAAN.
Me ollaan kaikki INARIN KUNNAN ALKUPERÄISKANSAA JOIDEN MOLEMMAT VANHEMMAT OVAT SYNTYNEET INARIN KUNNASSA!
Justus on valtion virkamies eli POLIISI/ RAJAVARTIJA joten EI ME VOIDA TOIMIA KUNTALAISTEN ETUJA JA OIKEUKSIA VASTAAN!
Suomen valtio on asuttanut meitä SUOMALAISIA TURJAKKEITA INARIN KUNTAAN SAAMELAISTEN TURVAKSI!
Kyllä me Justuksen kanssa KAAMASEEN voidaan muuttaa asumaan jos ME SAADAAN LIDL:IN KAUPPA, LÄÄKÄRI, HOITAJA, LAPSILLE KOULU OMALLE KYLÄLLE, TALO JA KALUSTEET OMAN MAUN MIELEISET, AUTOT JA TIETENKIN PALKKAA SIITÄ, KUN ME VIEDÄ KEHITYSTÄ KAAMASEN KYLÄÄN NIIN SINNE VOI MUUTTAA TÄYSISSÄ JÄRJISSÄ OLEVIA IHMISIÄ!
Sietiön Hugon perhe, suku sekä ystävät saivat sentään KUNNIAA niin eivät saaneet edes KAUPPAA, LÄÄKÄRI HOLOA KAAMASEEN EIKÄ KOLTTA POLIISI HOLOA VAIMONSA JA LAPSENSA KANSSA LUOMAAN KEHITYSTÄ KAAMASEN KYLÄÄN!
Sietiön suvussa on sentään hoitajia vaikka kuinka paljon! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minua kiinnostanut silloin, kun penikat oli uhanneet räjäyttää KAARTEEN UUDEN KOULUKESKUKSEN MUU, kuin se että jos minun kunniattoman HOLON OMA MIES ON POLIISINA SIELLÄ HOITAMASSA TEHTÄVÄÄ JA SE KOULU RÄJÄHTÄÄ JA MINUN MIES KUOLEE TOISTEN PENIKOIDEN IDIOOTTIMAISTEN TEKOJEN TAKIA!
Minä kunniaton Holo en tiennyt edes OMAN MIEHENI NIMEÄ, koska Titta Rasmuksen mielestä minun oman mieheni ei tarvi kertoa omalle vaimolleen edes omaa nimeään!
Minua ei olis haitannut vaikka Mäkelä ja Rasmus olis lentäneet TAIVAAN TUULIIN VASENIUKSEN JA KOLTTA POLIISI HOLON KANSSA!
Onneksi Justus sentään ymmärsi, että hän saa nimensä kerrottua minulle, kun Inarilainen tekee jutun heistä ja vetasee päälle vermeitä joita joku välkky on ottanu ja sanonut, että : Ei varmasti HUOMAA, että NÄMÄ ON KADONNEET ja ei huomaa edes kuvastakaan heti, mutta kyllä jossain vaiheessa huomaa KUVASTA!
Justus oli tietenkin sanonut minun tytölle, että : Ota ne äitis reisi tasku farkut itelles käyttöön, koska sillähän on 2 uudet farkut siellä kaapissa ja niitä toisia se kertaakaan käyttänyt, koska niissä on liian pitkät lahkeet!
Niitä pitäs lyhentää, mutta koska minulla ADHD niin enhän minä pysty ompelemaan ennen, kuin minä olen tehnyt 100 muuta asiaa!
Minun elämä ja asiat oli vielä helppoja kunnes SAIN ADHD DIAGNOOSIN ja minun pitää KESKITTYÄ MIETTIMÄÄN ASIAA!
ADHD:NA MINULLA ON KESKITTYMISHÄIRIÖ JA SE AIHEUTTAA SEN, ETTÄ PIENESTÄ ASIASTA IVALON KYLÄSSÄ VOI TULLA MAAILMAN SUURIN ASIA, KUN MINÄ KESKITYN IHMISOIKEUKSIIN SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKKEENA!
Opettajahan ei todistanut edes sitä, että hän EI OLE RAISKANNUT ELI KÄYTTÄNYT SEKSUAALISESTI HYVÄKSI SAAMELAISTA MIESTÄ JOKA ON HÄNEN OMAN TYTTÄRENSÄ ISÄ!
Hänen oma tyttö on sentään saamelainen ja yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen kiinalaisten kanssa jotka on adoptoitu Kiinasta SAAMELAISIKSI. He ovat kasvaneet ÄITIEN KANSSA, mutta minun tytön perheessä on aina ollut ISÄ ja jos ei oma isä ole ollut tai minulla ei ollut miestä niin MINUN KUNNIATTOMAN HOLON OMA ISÄ ON OLLUT ISÄN MALLINA!
Minun lasten isät kehtaa sen tunnustaa, että he eivät miehinä ja lasteni isinä pystyneet olemaan samanlaisia isiä mitä minun isäni on.
Se on vaikeaa, koska hän on ollut minun sekä lasteni kanssa aina. Jos ei muita ole ollut kotona niin ukki on aina ollut kotona. Ukki on vienyt lapset kouluunkin vaikka minä olen sanonut, että : Kyllä he tuon muutaman 100 metriä voivat kävellä!
Tuosta tuli tapa ja minun lapset vietiin sekä haettiin koulusta.
Silloin, kun minun omat lapset käveli kouluun ja koulusta kotia niin se oli RANGAISTUS, koska SANA EI OLLUT MENNYT PERILLE SIIHEN KOVAA KALLOON!
Yks aloitti mielenosoituksen siitä, kun ÄITINÄ ANNOIN RANGAISTUKSEN!
Hän meni SAJOKSEEN KIRJASTOON ja tuo PERKELEEN PENIKKA LOUKKASI OMAN ÄITINSÄ KUNNIAA, KUN HÄN TEKI MITÄ HÄN HALUSI!
Minä laitoin siskonsa hakemaan hänet SAJOKSEN KIRJASTOSTA KOTIA.
Nämä kaks on olleet molemmat YKSINHUOLLOSSA MINULLA.
Tytön isä olis halunnut, että tyttö olis vaihdettu yhteishuoltoon, mutta minä en suostunut siihen.
Minähän olin sentään suojannut hänet veljiensä avulla, koska he olivat kaikki 3 yksinhuollossa minulla.
Minä kyllä koen äitinä, että NUORIN POIKAHAN ON TOIMINUT OIKEIN, KUN HÄN LOUKANNUT OMAN ÄITINSÄ ELI MINUN KUNNIATTOMAN HOLON KUNNIAA!
Se oli törkeä kunnian loukkaus, kun Inarin kunta päätti huostata lapsen vaikka heidän olis PITÄNYT LÄHTEÄ TUKEMAAN MINUA, koska minä edustan äitinä myös INARIN SAAMELAISIA JA EI MINUN LAPSET SAANEET SYRJIÄ TOISIAAN PERHEEN SISÄLLÄ.
Ei lasteni isät eikä muutkaan sukulaiset saaneet tuota tehdä!
Jos he eivät hyväksyneet minun omia kaikkia lapsia niin ei minunkaan TARVINNUT HYVÄKSYÄ HEITÄ JA HEIDÄN LAPSIA!
Kyllähän tässä todisteet riittää, että TÄÄLLÄ EI SUVAITA EDES INARIN SAAMELAISIA!
AIKION LEON KANSSA EN TODELLAKAAN PALAA YHTEEN!
MIELUMMIN VANKEUTTA!
Opettaja Lampinen HOITAA KURITUSTA!
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKIEN PITÄÄ MENNÄ VANKILAAN JOITA OPETTAJA LAMPINEN EI OLE OPETTANUT NAIMAAN.
Me ollaan kaikki INARIN KUNNAN ALKUPERÄISKANSAA JOIDEN MOLEMMAT VANHEMMAT OVAT SYNTYNEET INARIN KUNNASSA!
Justus on valtion virkamies eli POLIISI/ RAJAVARTIJA joten EI ME VOIDA TOIMIA KUNTALAISTEN ETUJA JA OIKEUKSIA VASTAAN!
Suomen valtio on asuttanut meitä SUOMALAISIA TURJAKKEITA INARIN KUNTAAN SAAMELAISTEN TURVAKSI!
Kyllä me Justuksen kanssa KAAMASEEN voidaan muuttaa asumaan jos ME SAADAAN LIDL:IN KAUPPA, LÄÄKÄRI, HOITAJA, LAPSILLE KOULU OMALLE KYLÄLLE, TALO JA KALUSTEET OMAN MAUN MIELEISET, AUTOT JA TIETENKIN PALKKAA SIITÄ, KUN ME VIEDÄ KEHITYSTÄ KAAMASEN KYLÄÄN NIIN SINNE VOI MUUTTAA TÄYSISSÄ JÄRJISSÄ OLEVIA IHMISIÄ!
Sietiön Hugon perhe, suku sekä ystävät saivat sentään KUNNIAA niin eivät saaneet edes KAUPPAA, LÄÄKÄRI HOLOA KAAMASEEN EIKÄ KOLTTA POLIISI HOLOA VAIMONSA JA LAPSENSA KANSSA LUOMAAN KEHITYSTÄ KAAMASEN KYLÄÄN!
Sietiön suvussa on sentään hoitajia vaikka kuinka paljon!Justus on ihan varmasti Inarin kunnassa AINUT MIES JONKA OMA KUNNIATON VAIMO KYLLÄ PITÄÄ HUOLEN, ETTÄ JUSTUKSEN KANSSA KYLLÄ HOIDETAAN KAIKKI ASIAT, mutta Inarin kunnan hallinnonjohtaja ON YKSI SUURI ONGELMA!
Eihän hänestä ole edes JOHTAKSI vaan hän SYRJII JA KALTOINKOHTELEE FB KUNNIALLISTEN KANSSA KAIKKIA!
Inarin kunnan työntekijää pitää kunnioittaa joka MURHASI TIETOISESTI ASEELLA AMPUMALLA OMAN TYTTÄRENSÄ JA SEN JÄLKEEN ITSENSÄ!
Ei se ollut surma vaan MURHA, koska äitinsä ei ollut edes kieltänyt luovuttamasta lasta isälleen!
Minä olen aina kieltänyt luovuttamasta omia lapsia päivähoidosta/kerhosta kenelle sattuu.
Minä olen ilmottanut jos joku muu hakee tai sitten minä olen laittanut tekstiviestin tai soittanut.
Nuorin oli Inarissa eskarin jälkeen IP:ssä ja hän halusi yksin tulla kerhosta pois.
Meillä oli ongelma se, että hän ei halunnut aina lähteä eskariin tai päiväkotiin.
Minä sovin hoitajien kanssa, että minä soitan kun olen siellä koulun edessä. Hoitaja saatto siihen pyöräkatoksen luo ja hän pysty tarkistamaan, että olenko minä varmasti hakemassa.
Ei hänkään välttämättä ole ymmärtänyt mitä varten minä olen toiminut noin.
Inarin kunnan LASTENSUOJELULTA ei saanut mitään ohjeita miten toimitaan tuollaisessa tilanteessa, kun vanhemmilla on riitaa ja toisella aseita!
Minä jouduin itse ratkomaan asioita.
Kerran kävin poliisilla niin nais poliisi vain ilmotti, että : Kyllä sillä on aseita ja ei hän minusta vaaraksi ole kenellekkään!
Hän varmaan naisena menee yksin poliisina sinne jos hän on VAARAKSI KAIKILLE MUILLE, mutta EI HÄNELLE!
Minulla valittevasti loppu LUOTTAMUS NAIS POLIISEIHIN IVALOSSA!
Kerran pyydettiin viemään sähkönalleja ja muuta epämääräistä mitä varastosta löysin exän jäljiltä.
Istuttiin nais poliisin kanssa vierekkäin ja hän istu vielä nurkassa ja me istuttiin mies poliisin kanssa oven vieressä.
Poliisi nosti pussista ne sähkönallit ja kysy : Mitä nämä oikein on?
Hän oli vähän aikaa hiljaa ja pisti takasin pussiin ja sano, että : Ei me taideta tätä pussia tämän enempää kaivella.
Ne nallit olis voineet räjähtää siellä varastossakin.
FB kunniallisten mielestä jos löytää panoksia tai räjähteitä niin niitä EI SAA LUOVUTTAA POLIISILLE vaan ne pitää toimittaa heille!
Jos olisi rahaa niin minä kyllä tilaisin heille säiliö-autolla dynamiittiä ja sanosin, että : Pukkaa sieltä savupiipusta sisälle niin pääsevät yhdellä vitun nallilla räjäyttämään kerralla niin ei moneen kertaan samaa paskaa veivata!
- Anonyymi00014
Hollola on salarakas Saariselällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639