Mutta kuitenkin asiallinen ja perusteltu, mielipide lähes jokaiseen aiheeseen..
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ahaa 😁
- Anonyymi00011
Nii-in ja tämä on myös syynä siihen miksi pienipippeliset incelit kuten vaikkapa: Epstein, Nyqord, Trump ja Remu tykkäävät pikkutöistä. Me ison omaavat saamme nautintomme aikuisista naisista. Pölkky kun ei mahdu pikkulapseen.
"Tiukan" vaatiminen naisilta on vain pedofiliaa.
Noin on tapana markkinoida kokonaisuutta, kun jotain pitää esille poimia. Tiukka mielipide ja suuret unelmat.
- Anonyymi00002
Kerron nyt ihan rehellisesti, että gynekologin vastaanotolla ei ole yhtään mukavaa, jos eräs tietty ruuminaukko on enemmän pienemmästä kuin suuremmasta päästä.
Mutta minullakin on voimakkaat mielipiteet. Sitten sanon, että nyt otat pienemmän instrumentin tai laitat siihen lubrikaatiota! 👆
🦄- Anonyymi00003
Samat tunteet käynnistä gynellä. Lisäksi olen miettinyt että kirjoitan julkisen oodin pienipeniksisille miehille. Ihan suotta ovat asiasta pahoillaan jos ovatkaan. Ei kannattaisi. En missään muussakaan asiassa ole harvinainen poikkeus, miksi siis tässäkään.
- Anonyymi00004
Eikös niihin välineisiin laiteta aina lubrikaatiota? En muista ainakaan itselläni yhtään sellaista kertaa, kun ei olisi laitettu. Epämukavaahan se silti on, vaikka miten yrittäisi hengittää ja pitää itsensä rentona.
Ja se mikä lie hanhennokka on kyllä järkyttävän kokoinen kidutusväline. Tekee pahaa ajatellakin, joten olen toimenpiteen ajan aina silmät kiinni ja yritän irrottautua kehostani niin, etten tuntisi sitä epämukavuutta.
Aletheias - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikös niihin välineisiin laiteta aina lubrikaatiota? En muista ainakaan itselläni yhtään sellaista kertaa, kun ei olisi laitettu. Epämukavaahan se silti on, vaikka miten yrittäisi hengittää ja pitää itsensä rentona.
Ja se mikä lie hanhennokka on kyllä järkyttävän kokoinen kidutusväline. Tekee pahaa ajatellakin, joten olen toimenpiteen ajan aina silmät kiinni ja yritän irrottautua kehostani niin, etten tuntisi sitä epämukavuutta.
AletheiasPapa-kokeen ottamisessa olisi ilmeisesti paras, ettei lubrikaatiota olisi, tai että sitä olisi hyvin vähän.
Niitä ankannokkia on eri kokoisia. Pyydä small-kokoa, jos sattuu.
🦄 - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Papa-kokeen ottamisessa olisi ilmeisesti paras, ettei lubrikaatiota olisi, tai että sitä olisi hyvin vähän.
Niitä ankannokkia on eri kokoisia. Pyydä small-kokoa, jos sattuu.
🦄Olet muuten oikeassa, papa-kokeessa ei liukastetta juurikaan käytetä. Aina oppii jotain uutta 😊
Miksen ole tajunnut tuota, että voisi myös pyytää pienempää välinettä? 😁 Olen aina vaan alistunut kohtalooni, vaikka ei minulla mitään aidosti järkyttäviä kokemuksia ole ja ihan hellästi on aina kaikki hoidettu, mutta se on silti epämukavaa ja nuo välineet vain tuntuvat karuilta. Siksi meditoin itseni aina hetkeksi muualle hoitopöydältä ja palaan, kun lääkäri/hoitaja alkaa selostamaan raporttiaan. Viimeksi sain kuulla, että on terveet ja kauniit limakalvot. Miten joku limakalvo voi olla kaunis? 😅
Aletheias - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet muuten oikeassa, papa-kokeessa ei liukastetta juurikaan käytetä. Aina oppii jotain uutta 😊
Miksen ole tajunnut tuota, että voisi myös pyytää pienempää välinettä? 😁 Olen aina vaan alistunut kohtalooni, vaikka ei minulla mitään aidosti järkyttäviä kokemuksia ole ja ihan hellästi on aina kaikki hoidettu, mutta se on silti epämukavaa ja nuo välineet vain tuntuvat karuilta. Siksi meditoin itseni aina hetkeksi muualle hoitopöydältä ja palaan, kun lääkäri/hoitaja alkaa selostamaan raporttiaan. Viimeksi sain kuulla, että on terveet ja kauniit limakalvot. Miten joku limakalvo voi olla kaunis? 😅
AletheiasNooo, se riippuu myös näytteenottopaikasta ja välineistöstä. Niiden metallisten koosta en tiedä, mutta muovisia on ainakin eri kokoisia. Mutta auki nekin täytyy siellä sisällä pingottaa, että ei se ihan kaikkea epämukavuutta poista. 😬 Ja se harjanäyte kohdunsuulta on todella ikävän tuntuinen. 🌵🌵🌵 Mutta tarkoitus on hyvä ja tärkeä, joten kyllä sen kestää.
Limakalvot lienevät kauniita, kun ne ovat terveen ja elinvoimaisen näköisiä. 😀
🦄 - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nooo, se riippuu myös näytteenottopaikasta ja välineistöstä. Niiden metallisten koosta en tiedä, mutta muovisia on ainakin eri kokoisia. Mutta auki nekin täytyy siellä sisällä pingottaa, että ei se ihan kaikkea epämukavuutta poista. 😬 Ja se harjanäyte kohdunsuulta on todella ikävän tuntuinen. 🌵🌵🌵 Mutta tarkoitus on hyvä ja tärkeä, joten kyllä sen kestää.
Limakalvot lienevät kauniita, kun ne ovat terveen ja elinvoimaisen näköisiä. 😀
🦄Eihän siitä tosiaan erityisen mukavaa tilannetta koskaan saa. Liikutaan niin herkillä alueilla. Mutta sen kestää, kun kyseessä on niin tärkeä asia. Jokaisen naisen pitäisi oman tilanteensa mukaan käydä säännöllisesti, mikä voi tarjoittaa vähän eri käyntiväliä eri ihmisillä.
Noin ajattelin myös, että kaunis tarkoittanee tässä yhteydessä yhtä kuin terve/siisti eli kaikki kunnossa 😄
Aletheias
- Anonyymi00006
Valistatko aikuisia?
- Anonyymi00007
Nyt alkoi itseäkin kiinnostaa nämä naisten kokemukset. Pyydän naiseltani, jos pääsisin seuraavan kerran mukaan gynekologille, kärpäseksi kattoon. Suostuisikohan hän..
- Anonyymi00010
Eihän tuo sen kummempaa kuin synnytysosastolla.
Lapsi ei tod.näk. pullahda, mutta ne tonget voivat kärpästäkin pyörryttää.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501