Kyllä itse toisaalta tykkään jos nainen osoittaa luottamusta ja nopeasti päästää kotiinsa ja antaa numeronsa.Pihi nainen ei anna edes numeroa,miten voit tutustua sellaiseen?
Deittailen nyt naista joka heti antoi numeron ja pyysi wattsappii.Tunnen että hän pitää minusta ja hyväksyy,toisin kuin pihi nainen sellaisesta luovun heti.
Nainen soittelee usein ja muutama viikko mennyt,töitten lomaan yritämme treffit sopia kumpikin sitä haluaa .
Pihin naisen kanssa teeffitkin vain kaupungin keskusaukealla mahdolliset..kliseisesti,itse en tykkää..
Mitä mieltä aikatauluista?
Hyvin suopea ja helposti lähestyttävä nainen
Anonyymi-ap
1
59
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Datingissa tapaamani nainen pyysi hakemaan hänet autolla viikonloppuna.Mielessäni olin ajatellut että vien naisen kotiin,hän on kyydin tarpeessa.
Hän ilmoittikin että ei halua kotiin vaan minun luokseni,,se oli mukava yllätys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466