Sain sähköpostia eräältä naiselta. Hän väitti löytäneensä sähköpostiosoitteeni joltain deitti-sivustolta. Nainen väitti olevansa ukrainalainen, mutta asui kuitenkin Turkissa. Muutamien sähköpostiviestien ja kuvien jälkeen hän lähetti minulle yllättäen Spines Pandas arpayhtiön raha-arvan. Sen hän oli lähettänyt itselleen, ystävälleen ja myös minulle. Löysin sellaisen roskapostikansioistani.
Muutaman päivän kuluttua minulle tuli viesti tältä arpafirmalta. Olin mukamas voittanut päävoiton 450 000 euroa. Minun piti odottaa viestiä yhtiöstä. Siinä kerrottiin miten saan voiton itselleni. Tietenkin minun olisi pitänyt kertoa oma nimeni, osoitteeni ja pankkitietoni. Oman tilinumeroni kertomalla siis olisin pian saanut itselleni tuon ison arpajaisvoiton! Ymmärsin kyllä että koko tämä juttu oli pelkkää huijausta. Löysin jonkin ulkomaalaisen scam-sivuston. Siinä oli vastaavanlainen huijausyritys tapahtunut jollekin toisellekin.( Samankaltaiset tekstit: nainen asui Turkissa ja oli lähettänyt kolme arpaa: itselle, ystävälleen ja minulle). Tämäkin mies ymmärsi huijauksen ja varoitti muita. Hänelle kirjoitti eri niminen nainen, mutta muutama kuva oli täysin sama. Minä varoitan nyt muita suomeksi.
Ulkomaalainen nainen yritti huijata arpavoitolla
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Teitkö rikosilmoituksen?
- Anonyymi00002
Suomi24.ssä on petoksia tekevä muka Teksasista oleva muija, joka on tulevinaan Suomeen töihin. Pelkkä rikollisjengi taustalla. Samoin Skotlannista muka samoin olevinaan suomensukuinen, mutta alkaa kinuamaan rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 102484
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397