Kiusattu/ jätetty. Onko rakkaus ollut kompastuskivi elämässäsi?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
On. Se kun saisin olla vain rakastettu aidosti, minua ei kukaan huoli oikeasti. Kulman takana naureskelijat
- Anonyymi00002
Olen liian herkkä ja romanttinen mies, sitä on muiden vaikea ymmärtää
- Anonyymi00003
Ei ole rakkaus ollut koskaan kompastuskivi minulle! Minulle riittää yksi noin 30v kestänyt parisuhde! Sen jälkeen olen etsinyt vain pelkkää ystävää!
- Anonyymi00004
Rakkaus on aina aiheuttanut epävakautta elämääni, onneksi en helposti rakastu
- Anonyymi00005
Minä olen kohdannut suuren rakkauden, kemia oli käsin kosketeltava. Mietin aina kuinka olisin päässyt hänen käsittelyyn, halaukseen, painamaan pääni hänen rintaan ja itkeä, mut ei sit. Vaikea tapaus oli. Höhlät!
- Anonyymi00006
Mulla oli narsisti/epävakaa puoliso, hän satutti minua syvästi. Lopulta olin niin loppu, että olin kuin jäätä hänet nähdessä. En tiedä miksi en lähtenyt suhteesta, ennen kuin olin täysin hajalla. Luulin kai parantavani ja pelastajani hänet, koska hän hoki sitä, miten väärin ymmärretty hän elämässään oli ja kuinka minä olen hänelle kaikki, ei pärjää ilman minua. Säälittävä rep pana.
- Anonyymi00007
Olen kohdannut elämäni rakkauden, mutta vttu, ei se ollutkaan sitä lopulta! Että voi vtuttaa! Tunteita oli liikaa ja sitten pettymys.
- Anonyymi00012
Mikä siinä meni vikaan?
Uskoitko ennemmin muiden sanomisiin kuin häneen? - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä siinä meni vikaan?
Uskoitko ennemmin muiden sanomisiin kuin häneen?Ehkä. En enää tiennyt mikä on totta, kaivattuni puheet, vai ulkopuolisten. Liian sekavaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä. En enää tiennyt mikä on totta, kaivattuni puheet, vai ulkopuolisten. Liian sekavaa
Yleensä ulkopuolisia ei pidä kuunnella.🙄
Sivu
- Anonyymi00008
Semmoisen onkipojan olen kohdannut. Mutta ei se mua satuttanut🥺
- Anonyymi00009
Micropenikseni on aiheuttanut ongelmia
- Anonyymi00010
Pääni muoto ei ole kaunis, johtuen mu taa ti osta.
- Anonyymi00011
Mulla on siis venepää😔
- Anonyymi00014
Oon siis mies, se on helpottanut, koska miehen ulkonäöllä ei niin väliä
- Anonyymi00013
Mulla on vakavia mielenterveys ongelmia, jotain s ki t soa, niin väittävät, en usko, enkä halua avautua kellekään 🥺😥
- Anonyymi00016
Tiedän ja tunnen, että vain minun kaivattuni ymmärtäisi minua tässä asiassa.
- Anonyymi00017
Annan teille kaikille isooooon halaukseni, joita rakkaus on satuttanut, ryhmähalaukseen me💔
- Anonyymi00018
Täällä kävijöitä varmasti on satutettu, taso.
- Anonyymi00019
Ei ole kukaan siinä onnistunu vaikka ovat yrittäneet isä ei tehnyt sitä tahallisesti minkä mustasukkaisuudelleen voi noi niin kuin kysymyksenä mitä seurannu lehtiä sun muita yleisin syy henkirikokseen parisuhteessa toki eivät kehtaa miehet myöntää syyllistyneensä henkirikoseen parisuhteessa miksi yleisin syy mustasukkaisuudelle kun on se oma vieraissa juokseminen "kuinka voi epäillä toista sellaisesta johon ei itse pystyisi" harkinnan jälkeen ei tarvi kun pienen humalan niin useimmiten ihminen toteuttaa päätöksensä harkinta kun päättyy aina päätökseen tehdä/toteuttaa mietteellä/ajatuksella ei ole mitään tekoa taas harkinnan kanssa mun kokemuksella lapsi miettii jo pienestä olemassa olonsa syitä helpoimmalla pääsee kun lapselle sanoo että olet olemassa siksi koska isi ja äiti sinut halusi piti si paikkansa tai ei teille muillekin tiedoksi lapsen olemassa olo ei ole koskaan lapsen oma vika tai päätös äidin päätös pitää ja isän päätös vähintään ottaa riski jos ilman ehkäisyä yhdyntään ryhtyy mun kohdalla taas ei ole ihan niin yksinkertaisesti tulkittavissa " ilman isän omaa tahtoa/halua mulla ei olis yhtäkään lasta"
- Anonyymi00020
Kovaa on elämän koulu
- Anonyymi00021
Onnen lahjat eivät mene tasan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501