Tapaat tosi kivan miehen ja seksi upeaa ja tulette toimeen ja juttu luistaa mies rakastuu sinuun tai haluaisi alkamaan seurustelemaan kanssa niin mitä tai miten toimit ja sanot etseit vain pano seuraa
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Voi puute ja kurjuus....taas
- Anonyymi00002
Noin ei voisi käydä. Seksi kun ei kuulu minulla tuohon kuvioon. Jos olisin harrastanut seksiä tuossa vaiheessa, niin en edes haluaisi miehestä mitään muuta, enkä olisi viettänyt hänen kanssaan sen enempää aikaa.
- Anonyymi00003
Oletko tinderissä vai missä vain tapaat miehen teette sen ja jatkatte matkaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole. En ole kiinnostunut moisesta. Silloin kun olen pelkkää seksiseuraa halunnut, niin olen tutustunut partneriin ihan tavallisessa elämässä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miehissä on parisuhdeainesta ja sitten pelkkään seksiin kelpaavia. Parisuhdeainesta on niin kovin vähän olemassa, että joskus on pitänyt tyytyä sellaisiin pelkään seksiin kelpaaviinkin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole. En ole kiinnostunut moisesta. Silloin kun olen pelkkää seksiseuraa halunnut, niin olen tutustunut partneriin ihan tavallisessa elämässä.
Eli miten livessä toimit ja sanot vain pelkkää seksiä eli miten toimit
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli miten livessä toimit ja sanot vain pelkkää seksiä eli miten toimit
Kaikki omat yksittäiseen seksikertaan jääneet tapaamseni ovat alkaneen treffeistä. Eli siis mies, jonka olen tuntenut jo entuudestaan on pyytänyt treffeille, joiden aikana on todettu, ettei siinä ole aineksia mihinkään pidempään suhteeseen. Jos kuitenkin on ollut mukavaa ja seksuaalinen kipinä on ollut olemassa, niin silloin on voitu sopia yhteisestä yöstä. Ei se tuon monimutkaisempaa ole.
Toki ongelmana on se, että miehethän eivät ikinä oikein tyydy tuohon yhteen kertaan. Aina on tullut myös jälkikäteen kutsuja ravintolaan, teatteriin ja kyselyitä, että pitäisikö sitten kuitenkin yrittää vähän vakavampaa suhdetta. Itseäni tuollainen ei kiinnosta, joten olen kieltäytynyt.
- Anonyymi00004
Olis melkoinen ihme jos muhun joku ihastuis!
- Anonyymi00005
Mikäs ihme se olis vai miksi sanot noin
- Anonyymi00006
Ei ku johonkin toiseen
- Anonyymi00009
Jos haluaisin mieheltä vain seksiä, tekisin sen selväksi ennen seksiin ryhtymistä. Jos mies tästä huolimatta rakastuu minuun, niin on hänen vastuullaan käsitellä tunteensa niin, että pääsee niistä yli. Tietenkin suhtautuisin tilanteeseen empaattisesti.
Tällaista tilannetta tuskin tulee, koska en harrasta seksisuhteita ilman tunteita.
Aletheias- Anonyymi00010
Eikö seksissä ole aina tunteet mukana ja jos ei ole tuskin silloin seksiä haluaisi
- Anonyymi00011
Juurikin noin. Jos haluan vain seksiä, niin asia sovittaisiin etukäteen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö seksissä ole aina tunteet mukana ja jos ei ole tuskin silloin seksiä haluaisi
ei ole mitään tarvetta olla mukana mitään panetusta syvempää tunnetta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
ei ole mitään tarvetta olla mukana mitään panetusta syvempää tunnetta.
Eli kaikki käy vaikka mies olis vastenmielinen ja iljettävä limainen ja inha sillä ei väliä kun on vain seksiä
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli kaikki käy vaikka mies olis vastenmielinen ja iljettävä limainen ja inha sillä ei väliä kun on vain seksiä
Missä kukana on tuollaista sanonut? Kenessä tuollainen nyt panetusta herättää?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä kukana on tuollaista sanonut? Kenessä tuollainen nyt panetusta herättää?
Eli jos pitää niin kyllä siinä tunteetkin tulee mukaan
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla seksissä täytyy olla tunteet ainakin sen verran mukana, että luotan mieheen ja tunnen häneen vetoa. Ihan tuosta vain kenen tahansa kanssa ei seksi onnistu.
Kaikki eivät kaipaa tunteita seksiin ja he pystyvät nauttimaan esim yhden illan suhteista ongelmitta. Ihmiset ovat erilaisia. Mikä onnistuu toiselta ei välttämättä onnistu toiselta.
Aletheias - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli jos pitää niin kyllä siinä tunteetkin tulee mukaan
Johan sanoin, ettei panetusta kummempaa tunnetta tarvita.
- Anonyymi00021
Älä hu0raile niin vältyt tuoltakin ongelmalta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61935Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16876- 34857
- 105813
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125796- 38713
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72596- 42589
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66581- 40567
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29553Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27513Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112478Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2472- 45467
- 60464
- 89460
- 45436
- 39423
- 35417