Joona K. pohdiskelee Juuson Tubetilillä, onko vl-liike lahko ja mikä on lahko:
https://youtu.be/dXnJnYORW6E?si=ikqFod303iM8y4oC
Joonan uusin video
10
114
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Joonan uusin video on itse asiassa tämä:
https://youtu.be/tLY39eE45MI?si=zf_VMU0GzRjHqY1v - Anonyymi00002
Kuuntelin videon, ymmärrän aivan täysin Joonaa, hän ei ole saanut itselleen mitään puhujien saarnoista ry:llä.
Hoitokokousten jälkeen saarnat muuttuivat, minä olen elänyt ennen hoitokokouksia ja kuullut seuroissa elävää sanaa, valitettavasti niitä ei enää kuulu.
Jos löydätte jostakin vanhoja saarnakasetteja, ennen hoitokokouksia, kannattaa kuunnella. Ne saarnat vastaavat henkeen, ja niiden alla tulee virvoitetuksi.
Joonan on ollut pakko lähteä vl-liikkeestä, koska hän ei ole saanut sielulleen ravintoa seuroissa. - Anonyymi00003
Voi sanoa teille nuoremmille, että hoitokokousten jälkeen saarnat muuttuivat, niissä ei enää sanottu mitään. Puhujat pelkäsivät, koska hoito saattoi tulla milloin tahansa. Lukekaan Einari Lepistön artikkeli kososlainen henki.
Te nuoremmat olette kasvaneet siihen, laitostuneeseen ry:n, jonka ainoa tarkoitus on ollut kasvaa sisältäpäin. Saarnat ovat olleet myös laitostuneet, se on surullista, kun puheesta ei saa itselle mitään. - Anonyymi00004
Jos täällä käy puhujia, kannattaa käydä katsomassa Joonan ehdottamia videoita, että saisitte sisältöä puheisiinne.
- Anonyymi00005
Joona kannattaa kuunnella Olli Lohen jumalanpalveluksia Lumijoen kirkosta, hän puhuu raamatun mukaan.
- Anonyymi00006
Joona ja Juuso, mitä mieltä olette Olli Lohen saarnoista. Minusta hän puhuu raamatun mukaan, puheet ovat ravitsevia.
- Anonyymi00007
En käynyt videota katsomassa, mutta kyllähän me olemme se nasaretilaisen lahko.
- Anonyymi00008
Kannattais sinunkin käydä katsomassa.
- Anonyymi00009
ja minä olen jeesus
Tässä ei raamatuita tarvita.📚
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa109686- 44675
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 58590