Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.”
Apt 9:15
Apostoli Paavali, Herran Jeesuksen valittu ase
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Niin sanoi Herra hänelle: mene! sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain, ja kuningasten, ja Israelin lasten eteen.
- Anonyymi00002
Men Herren sade till honom: "Gå åstad; ty denne man är mig ett utvalt redskap till att bära fram mitt namn inför hedningar och konungar och inför Israels barn;”
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Men Herren sade till honom: "Gå åstad; ty denne man är mig ett utvalt redskap till att bära fram mitt namn inför hedningar och konungar och inför Israels barn;”
But the Lord said unto him, Go thy way: for he is a chosen vessel unto me, to bear my name before the Gentiles, and kings, and the children of Israel:
- Anonyymi00004
"Ase" tarkoittaa aina Raamatussa jotakin pahaa.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00010
Teuvo!
Jumala pelasti Paavalin.
Tuo vaihe, jonka laitoit, oli ennen pelastumista.
Ai niin. Sinä haluat mieluummin elää valheessa.
- Anonyymi00005
Jumala itse valitsi Paavalin! PISTE!
- Anonyymi00006
hän on minulle valittu ase,
Alkukielen sana ei ole ase, vaan "astia"! - Anonyymi00007
Jumalan, siis JUMALAN itsensä tunnustus Paavalista!
- Anonyymi00008
Jumala puhuu niin kuin asia on.
- Anonyymi00009
Ihminen osaa sen vääntää aivan miksi haluaa. Kun vähän joku korpee, joku moite omaan mieltymykseen, niin jopa alkaa asiat vääntyä kieroon ja mutkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561