Itse olen keksinyt nimiä, kun olen silloin tällöin nähnyt ruokapöydän luona olevasta ikkunasta. Täällä on ainakin:
-kalsaritupakoija (kesät ja talvet kalsareisillaan ilman kenkiä)
-keräijilämummo
-hiimailija
-keppikalle
-länkkärihattu
-jämien polttaja
En nyt yht'äkkiä muista muita, mutta tuskin olen ainoa ja todennäköisesti minullakin on jokin tyyppinimi.
>Simiti<
Nimeättekö naapureita joita ette edes tunne?
11
110
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
En kommentoi
- Anonyymi00002
Ole sitten hiljaa ja huuda.
>Simiti< - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
>Simiti<WAAAAAAGH!!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
>Simiti<Vaikea nimetä, jollei tiedä toista nimeltä? Periaatteista syytä pitää kiinni.
- Anonyymi00004
Kommentoin.
Aikojen saatossa on ollut salanimiä:
kikkarapää, nyhverö, pullaposki, ylpee akka, mukava mies, kapiainen, rouva hallitus, saunakamu
Eipä ne viralliset nimet sitten oikein jääneet mieleen.
Vilma - Anonyymi00006
Joo
Talomme ohi kulki ennen päivittäin Ray-Ban! Nainen, jonka silmälasit tummentuivat katuvaloissakin.
Eräänä kesänä neiti/rouva hinasi työnnettävää ruohonleikkuria pienkonekorjaamoon. Oli päässyt kilometrin kotoaan, kun hoksasin hänet pyörätiellä. Vielä oli kolme kilometriä työnnettävää.
Ja Mäyräkoiramies. Jokapäiväinen tuttumme, asioi lähikaupassa ja horjui takaisin kotiin ihmisten pihojen läpi oikaisten puolityhjä olutlaatikko kainalossa.
Madame Mustasilmä lähti joskus tyttöjen iltaan ja palasi valomerkin jälkeen ehkä kotiin. Käytti aurinkolaseja viikon illanvieton jälkeen. Ukko oli leiponut rouvaa ohimoon.
Mies 65 - Anonyymi00007
Koiramummo(t). Tosi hankala erottaa näitä toisistaan, kun niin monella samanlainen koira.
Siivoojatäti. Ukrainan vahvistus. Proffa. Koilottaja. En tiedä siis heidän nimiään. - Anonyymi00008
Viljapossu, soittelee poliisille jos mekkaloin.
Kyllä vain. En tässä kuitenkaan kerro nimiä.
Käänteisesti voi sitten arvuutella millä nimellä itseä kutsutaan.- Anonyymi00009
No en ole. Tunnen oikealta nimeltä ne naapurit, joita näen.
- Sheena - Anonyymi00010
Minkä nimen naapurit ovat antaneet sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t861023Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228830Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520