Siis sellaisten jota ette kunnolla tunne.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Aina ne baaripanot on tuntemattomia. Jos muutaman tunnin juttelee ja tanssii niin se ei ole tutustumista. Eli olen.
- Anonyymi00002
ei mun yhdenyönjutut oo ennalta tuttujen kanssa ollut eli kyllä
- Anonyymi00003
Olen. Tuskinpa edes olisin ikinä harrastanut satunnaista seksiä sellaisen kanssa, jonka tuntisin todella hyvin.
- Anonyymi00004
Suihin olen ottanut muutaman kerran tuntemattomalta mieheltä. Tosin hekin ovat nuolleet minut orgasmiin.
- Anonyymi00005
Onko tunto mennyt raajoista vai mitä oikein tarkoitat?
- Anonyymi00006
En ole. Seksiä harrastin vain silloin kuin olin parisuhteessa. Yhden illan juttuja en harrasta.
- Anonyymi00007
Olet jäänyt Monesta, yllättävästä opettavaisesta asiasta paitsi.
- Anonyymi00008
Joo, olen nuoruudessa.
Kyllä vain. On sitä sitten ehtinyt vähän tutustuakin myöhemmin.
Oikeastaan täysin päinvastoin. Ei ole minkäänlaista kokemusta seksistä (ensimmäistä kertaa) sellaisen kanssa, jonka tuntisi hyvin.- Anonyymi00009
Olen. Olin kihloissa. Luulin tuntevani naisen. Eron jälkeen tajusin, että en tuntenut häntä yhtään. Kuka hän oli?
- Anonyymi00010
Joo exän kanssa tuskin tunsin koko ihmistä.
- Anonyymi00011
Kun olin sinkku niin ne baaripanotkin oli miesten kanssa jotka tunsin ja tiesin, eli en kenenkään itselleni tuntemattoman kanssa ole harrastanut seksiä.
- Anonyymi00012
Tietysti, enhän tunne täysin vielä itseänikään, saati sitten ketään toista.
AV Eiköhän kaikki orastavat suhteet ala tutustumisesta ellei ole jotenkin tuttava jo entuudestaan. Eli harvemmin toisen tuntemalla tuntee heti lähtöön.
Yksi ex oli vuosia kaveri, mutta hänet tunsin huonouten sitten loppujen lopuksi. Kaverina ihan erilainen, kun kumppanina. Kaksi ihan erilaista roolia ja persoonaa. Ja nykyiseen tutustuin 6kk joka päivä ennen kun alettiin suhteilemaan kaveria enempää.
Kaitpa me siksi on 16 vuotta yhessä asuttukin jo eikä joka närästä otettu poroja nokkaan.
- Anonyymi00013
Kyllä olen, vaikka ei minusta kyllä sellaiseen ole. Kunpa olisin luottanut enemmän omaan sisäiseen ääneeni, mutta toisaalta opin paljon arvokasta itsestäni.
Ne pari yhden yön sähellystä tosin jäivät kesken, kun en vaan pystynyt.
Aletheias- Anonyymi00015
Meni homma siis rentouden puuttuessa tavallaan sähellykseksi?
Aamulla morkkis, hyvin olisi voinut olla myös tekemättä...
Mjoo, kyllä parasta on nukkua ja helliä muutama yö ilman mitään "seksipakkoa".
Itse en kyllä heti antaudu vaikka aseella uhattaisi.
AV - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meni homma siis rentouden puuttuessa tavallaan sähellykseksi?
Aamulla morkkis, hyvin olisi voinut olla myös tekemättä...
Mjoo, kyllä parasta on nukkua ja helliä muutama yö ilman mitään "seksipakkoa".
Itse en kyllä heti antaudu vaikka aseella uhattaisi.
AVEi noissa oikeastaan mitään sen erityisempää sähellystä ollut, mutta minusta vain alkoi tuntumaan epämukavalta ja pyysin, että homma jätetään kesken. Keskeyttäminenkin tuntui todella kurjalta, mutta päättelin, että parempi keskeyttää kuin että pillahdan itkuun kesken kaiken.
Minun täytyy luottaa ja tuntea oloni niin henkisesti ja fyysisesti turvalliseksi, jotta pystyn heittäytymään eikä tuota tunnetta yhdessä illassa muodostu. Läheisyyden ja luottamuksen pitää antaa rauhassa muodostua.
Ja kyllä noista morkkis tuli, mutta olen ne käsitellyt itseni kanssa ja ottanut opikseni.
Aletheias
- Anonyymi00014
"Tule mun kotiin jatkoille, sulla on kuulemma iso muna."
Ja miksipä en lähtisi. Näitä sattuu. - Anonyymi00016
Olen harrastanut kolme kertaa, aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Se ei tuntunut ollenkaan hyvältä ja siksi en enää koskaan ole sen jälkeen harrastanut seksiä kenenkään kanssa! Ja siitä on aikaa jo noin 14 vuotta! Mietin sitä miksi en saanut mitään sellaisesta seksistä ja etsin siksi tietoa netistä ja tulos oli se, että olen demiseksuaali! Minulla on autismin kirjon piirteitä ja demiseksuaali on lähes yhtä kuin aseksuaali!
- Anonyymi00018
Ei tulis mieleenkään.
- Anonyymi00019
En ole Kulta Rakkaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561