En tiedä täyttääkö kiusaamisen kriteerit.
Pari vuotta sitten meille tuli töihin mies joka on toisia parempi ja valittaa aina muiden töistä. Joskus lyttää toiset täysin maanrakoon sanomalla että tämä toinen ei osaa yhtään mitään ja on itse paljon parempi.
Joskus se on melko rankkaakin veettuilua ja osa on naama kiukusta punaisena lähtenyt tilanteesta pois ja tämä jää vain naureskelemaan. Eräs rauhallinen mies sanoi kerran että oli pakko lähteä pois kun olisi vetänyt turpaan kohta.
Minulle kuitenkin tekee sitä eniten. Olen ollut työssäni lähes 20 vuotta enkä ole toista samanlaista kohdannut. Kaikkien muiden kanssa tulen toimeen ja ollaan ystävällisiä toisillemme. Jaksaakin paremmin.
Kesäloman viimeinen viikkokin meni ajatellessa että töihin pitää mennä ja mitähän sieltä taas tulee.
Tuli minun työtäni taas arvostelemaan ja minulla meni hermo. Käskin painua sinne v-alkuiseen elimeen. Jatkoi siinä vain ja karjaisin päin naamaa että nyt perkele lähdet siitä. Lähtihän se. Heitteli työkaluja mennessään.
Olen normaalisti täysin rauhallinen ja ystävällinen kaikille ja hänen sanomisensa olen ottanut tekohymyllä vastaan mutta jokin vain naksahti.
Nyt ei ole puhunut pariin viikkoon eikä ole katsonut edes päin mikä on oikeastaan aika hyvä juttu.
Teinkö väärin? Olisinko voinut toimia jotenkin toisin? Pomot tietää millainen hän on mutta on ammattilainen joten hänet halutaan pitää. Saa jopa minua parempaa palkkaa kun osaa sitä vaatia. Itse tyydyn siihen mitä annetaan. No se ei ole tämän jutun pointti.
Sanoin kritisoivalle työkaverille aika pahasti
2
<50
Vastaukset 2
Miksei metsä vastaisi tavalla, jolla metsään on huudettukin... Ja potut pottuina.
- Anonyymi00002UUSI
Olen työpaikkakiusattu koska teen keikkatöitä erilaisiin työpaikkoihin. Kun olen ulkopuolinen , minua kiusataan useissa paikoissa. Minut sivuutetaan, minun työ ei ole tärkeää, kun puhun heti ensimmäisestä työpäivästä alkaen, minua pidetään omituisena. Olen hermostunut muutamia kertoja oikein kunnolla, kun mitta on alkanut olla täysi. Ja mitä sitten? Minusta on tehty syyllinen kun olen avannut suuni,kun sormen olisi täytynyt osoittaa kiusaajaa. Jokaisessa työpaikassa ne vanhat työntekijät ovat olleet pahimpia kettuilijoita. Joissain tapauksissa he laittavat " vasikan" nuuskimaan, mitä tälle uudelle työntekijälle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561