Apostoli Paavali oli todellakin vaarallinen mies, mutta vain Saa-tanan mielestä, sillä apostoli Paavalin lähetystyön runsaiden hengellisten hedelmien lisäksi olemme mekin ja miljoonat muut kaikkialla maailmassa kaikkina aikoina jKr saaneet ravita itseämme ja rakentua Jumalan Hengen vaikuttamista apostoli Paavalin kirjeistä, jotka muodostavat Uudesta Testamentista huomattavan osan.
Kiitos Jumalalle apostoli Paavalista!
Apostoli Paavali, vaarallinen mies!
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Hyvä aloitus ja totta!
Tällainen Herran sotarintaman konkari iloitsee tuollaisesta.
Koska Paavali oli Vaarallinen mies paholaisen valtakunnalle, TOKI se teki ja on tehnyt kaikki temput. Ja agiteeraa pilkaajia ja valehtlijoita kiusatakesen.
Mitä voi susi jolla ei ole hampaita?
Mitä voi "käärme" kun Jeesus pani sen pään poikki!! - Anonyymi00002
Paavalissa oli murhan ja valheen henki loppun asti.
Miehet kädet oli Pyhien Juutalaisten, Jeesuksen veljien verssä. Kaikin merkki oli siinä miehessä.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä m y ö s tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Mies olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen. Mutta se ei onnistunut.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.- Anonyymi00013
Teuvo. Sinulla on paha tekstin ymmärtämisen kyky. Kyse oli tapahtumista ENNEN Paavalin uskoontuloa.
- Anonyymi00003
Jeesuksen veljien Juualaisten tappaminen on karmea teko, mitä ei saa anteeksi ollenkaan.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi00004
Miehet kädet oli Pyhien Juutalaisten, Jeesuksen veljien veressä.
Kainin merkki oli siinä miehessä. - Anonyymi00005
Matteus 25
40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' [Sananl. 19:17; Matt. 10:42; Hepr. 6:10]
41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 1:7; Ilm. 20:10,15]
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. - Anonyymi00006
Paavalin pyhän kutsumuksen avustaja ovat miljoonat ihmiset saaneet siunauksia ja vahvistusta uskoonsa.
- Anonyymi00007
Kyllä saa-tanaa harmittaa, kun Paavali on estänyt monen menon hel-vettiin!
- Anonyymi00008
Juutalaisten pyhien miesten murhamiesten porukoihin ja seuraajaksi ei pidä lähteä, vaikka he osaisivat Raamatun ulkoa.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. - Anonyymi00009
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00010
Ei herjaaja ole vanhurskauden palvelija.
Ei varsinkaan Paavalia herjaava homo. - Anonyymi00011
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen taivaaseen nousun jälkeen ilmestyvistä damaskontien henkijeesuksesta ja Paavalin kaltaisista uusista väkevistä julistajista, jotka valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa sitä hävittämässä.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin." - Anonyymi00012
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Jeesus näki jo etukäteen ne Damaskontien tapahtumat, salaman välähdykset, hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset. - Anonyymi00014
Todellakin. Apostoli Paavali oli Jumalan palvelija ja vieläkin Saa-tana sitä vihaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561