Että valehtelin siksi etten menettäisi sua kokonaan, ja se oli paniikkireaktio. En olisi missään nimessä halunnut valehdella😥anteeksi 🥺 mutta sinä teit kostosi suunnitellusti 😧💔
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Teillä vaikuttaa olevan hemmetisti liikaa aikaa ja vaikeaa, kun kaikki on kostamista ja suunniteltua pahuutta.
- Anonyymi00002UUSI
En oo kostanu mitään.
- Anonyymi00003UUSI
Valehtelua ei voi tajuta, koska ei voi tietää mikä on totta. Mies ei ole ainakaan kostanut, mutta voi hyvin olla et joku on voinut kostaa hänelle, tosin siihen ei pitäisi olla mitään syytä.
- Anonyymi00004UUSI
Uskalsin varovasti kirjoittaa et taidat tykätä musta. Siitähän se sitte lähti. Silleen oli mielenkiitoinen täällä se draamankaari et ensin kirjoittelit tykkäät musta vedän puoleeni kuin hunajapurkki tyyliin seuraavaksi täysin yllättäen kirjoitit ettet ole koskaan ole rakastanut vaikka niin väitit ja sitte syytit entäs mitä minä oon tehnyt kun loukkannuin. Et vähän vaikea nyt ottaa selvää. Ja nyt väität et sekin oli valhe 😅
- Anonyymi00005UUSI
Mikä valehtelu ja mikä kosto? Tietääkö joku oikeasti mistä ap puhut?
- Anonyymi00006UUSI
kiinnostaa myös!
- Anonyymi00007UUSI
Ei mitään tietoa mitä kostoa on ollut.
En ole (vielä ainakaan) tehnyt mitään henk.koht asioihin liittyen.
Suoraan ehkä kannattais kysyä, kertoa ja sanoa. - Anonyymi00008UUSI
Yleensä valehtelemalla menettää toisen lopullisesti.
- Anonyymi00009UUSI
Niinpä, jos tietty nuorempi olisi puhunut kaikesta rehellisesti, tilanne olisi voinut muuttua ihan toisenlaiseksi jo vuosia sitten! Tiesin hänen seksuaalisen suuntautumisensa jo yli seitsemän vuotta sitten ja siksi ihmettelin niitä jatkuvia esityksiä, koska muut ilmeisesti luulivat etten ollut ymmärtänyt sitä! Arvatkaa miten ahdistavalta tuntui se jatkuva saman asian toisto joka paikassa! Miksi kukaan ei kysynyt minulta sitä, kuinka paljon olin jo ymmärtänyt, jos olisi ollut se ns. yhdyshenkilö, kaikki olisi ollut paljon helpompaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58826
- 69812
- 59783
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264645- 44603
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni25600Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17482
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?33466- 52459