Naisista kysymystä

Mites moni mies täällä tai miesoletettu karsastaa naista, jos naisella on lihaksia ja lihaksikas keho? Lyhyet hiukset? Meikitön?

Saa rönsyillä. Seurailen huomiseen asti miten rohkeita näkemyksiä ilmestyy. Kysyn lisää, jos kysyttävää tulee muuten luen mitä muut miettii.

69

339

2Äänestä

Vastaukset 69

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole mies, mutta vastaan silti. Täällä ja somessa yleisestikin saa sen kuvan, että 99% karsastaisi. Todellisessa elämässä tuollaista karsastusta ei juurikaan huomaa. En ole koskaan tavannut lyhythiuksista ja/tai lihaksikasta naista, jolla olis ollut noiden ominaisuusksiensa takia ongelmia löytää miestä.

Sen verran olen valmis joustamaan, että ehkä nuo eivät ole olleet kaikkien heidän miehilleen preferenssejä (en tiedä). Se on kuitenkin lopulta yhdentekevää, sillä kukapa ihminen muka sellaisen täydellisesti omiin preferensseihinsä sopivan löytäisi. Aina joutuu joustamaan jostakin, todennäköisesti monesta asiasta ja huippumalleistakin miehet eroavat ja myös näitä pettävät.

• Juu ja kauneus on katsojan silmässä, pätee tässäkin. 👍

Jonkun mielestä hirveän näköinen ämmä on toiselle komia nainen.

• Anonyymi00002

100% palstalla olevista miehistä karsastaa tuollaista ja pahasti. AIvan takuuvarmasti sata prosenttia MIEHISTÄ.

• En nyt jostain syystä usko. 😆
        Toki ei täällä montaa miestä vaikuta olevankaan. Pari miestä ja loput jotain vinkuleluja.

• Anonyymi00004
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En nyt jostain syystä usko. 😆
        Toki ei täällä montaa miestä vaikuta olevankaan. Pari miestä ja loput jotain vinkuleluja.

Totta, sanoisin niin että itseni lisäksi yksi mies joka käy satunnaisesti, ja sitten niitä vinkuvia naisia muutamia 2-4 kpl.

• Anonyymi00003

Ei vaikuta negatiivisesti minuun. Oikeastaan jopa toisinpäin.

Sellaiset stereotyyppisen "prinsessamaiset" piirteet ei sytytä.

Naiselliset piirteet kyllä naisella tulee jotenkin läpi, vaikka olis kuinka lihaksikas. En tosin ihan kovin lihaksikkaisiin, vaikkapa podareihin tutustunut ikinä missään, mutta itse persoona voisi viehättää.

• Anonyymi00005

No onko tämän "töksnöksöön" persoona kovin viehättävä mielestäsi? Voit lukea sen mielipiteitä tältä palstalta ja tehdä arvion.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No onko tämän "töksnöksöön" persoona kovin viehättävä mielestäsi? Voit lukea sen mielipiteitä tältä palstalta ja tehdä arvion.

Hänhän ei käsittääkseni ole mikään bodari.

Sivusta...

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No Tökis menis ihan jees. Oon hänen kanssaan monesta asiasta samaa mieltä, mutta luultavasti seksuaalisuuteen tökkäis lopulta, mitä olen pidemmän aikaa hänen juttujaan lukenut. Siinä ollaan aika päinvastaisia.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sivusta...

No täytyy korjata, että kyllä mä yhden podarinkin tunnen, mutta hän taas on podarin ja prinsessatyypin sekoitus päällisinpuolin, niin ei oiein kemioita synnytä, vaikka ihan mukava tyyppi.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Sivusta...

En ole, eikä ikinä tule. 👍

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En ole, eikä ikinä tule. 👍

Lihakset on kaikilla kuten Scrg fiksusti kommentoikin ja minulla ne mitä on.. On saatu aikaan ihan työn seurauksena, ei tavoitteena.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

No Tökis menis ihan jees. Oon hänen kanssaan monesta asiasta samaa mieltä, mutta luultavasti seksuaalisuuteen tökkäis lopulta, mitä olen pidemmän aikaa hänen juttujaan lukenut. Siinä ollaan aika päinvastaisia.

Juu, samat ajatukset meistä. Kun tunnistan sinut. 👍

• Anonyymi00008 kirjoitti:

No täytyy korjata, että kyllä mä yhden podarinkin tunnen, mutta hän taas on podarin ja prinsessatyypin sekoitus päällisinpuolin, niin ei oiein kemioita synnytä, vaikka ihan mukava tyyppi.

Se portsari?

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, samat ajatukset meistä. Kun tunnistan sinut. 👍

No mä oon sullekin sanonut, ettei mua sellaiset "prinsessatyypit" sytytä. Kahdella viimeisellä naisellani oli lyhyet hiukset ja kummallakin suht lihaksikkaat vartalot. Toinen oli hoitsu ja toinen kokki. Niissä ammateissa kroppaa joutuu käyttämään ja kyllä heissä voimaa oli.

Kumpikaan ei meikannut lisäksi usein...ehkä ripsarit kopsauttivat ripsiin ja menoks. Toisella taisi olla kulmat tatuoituna, mikä ehkä oli "kestomeikkausta".

Niin ja kumpikin suosi housuja, eikä pitäneet erityisen naisellisia vaatteita arkena, mutta toki olivat jossain juhlissa ihan pirun seksikkäitä, ainakin minusta. :oP

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No mä oon sullekin sanonut, ettei mua sellaiset "prinsessatyypit" sytytä. Kahdella viimeisellä naisellani oli lyhyet hiukset ja kummallakin suht lihaksikkaat vartalot. Toinen oli hoitsu ja toinen kokki. Niissä ammateissa kroppaa joutuu käyttämään ja kyllä heissä voimaa oli.

Kumpikaan ei meikannut lisäksi usein...ehkä ripsarit kopsauttivat ripsiin ja menoks. Toisella taisi olla kulmat tatuoituna, mikä ehkä oli "kestomeikkausta".

Niin ja kumpikin suosi housuja, eikä pitäneet erityisen naisellisia vaatteita arkena, mutta toki olivat jossain juhlissa ihan pirun seksikkäitä, ainakin minusta. :oP

Mutta seksikkyys tarkoitti sellaista "seksikkään ulkopuolen" näyttämistä noissa juhlissa tms.

Seksikkyys heistä tuli läpi vaikka olisivat olleet juuri sängystä tempaistu ja ukin kalsareissa ja flanellipaidassa. :oD

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Juu, muistan mitä on juteltu. Silleenhän monesti ihmiset on. Arjessa vähemmän pop ja juhlassa sitten jotain ees.

• Anonyymi00017
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se portsari?

Saatat ehkä löytää hänet mun facesivuilta.

Mutta toisaalta ei hänessä ne lihakset tai raamikas osuus ole se mikä tökkäsis. Ehkä sellainen glitteriprisessajuttu ja ehkä se podaus tuossamäärin. Ja varsinkin kun oon jutellut hänen kanssaan kaikenlaisista, niin ehkei se arvomaailmakaan kohtais.

Mutta ihan mukava ja hauska tyyppi. Kyllä hänen kanssaan voin tekemisissä olla ja ehkä joskus käynkin häneltä ottaa taas jonkun hiustatskan. :o)

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

YÖÄK..... Hyi h*lvatti mikälaisia.... EI IKINÄ, niin alas en IKINÄ alentuisi että tuollaisia ottaisin. En edes pystyisi niitä p*nemaan kun alkaisin oksentamaan jo pelkästä ajatuksestakin. Ehkä sitten olet kovempi mies kun minä, ja p*anet vaikka puuta pihalla, minä en sellaiseen vaan pysty. TIedän että jotkut miehet pystyy kaikenlaiseen, minä en kuulu heihin.

• Tökstöksnöö
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Saatat ehkä löytää hänet mun facesivuilta.

Mutta toisaalta ei hänessä ne lihakset tai raamikas osuus ole se mikä tökkäsis. Ehkä sellainen glitteriprisessajuttu ja ehkä se podaus tuossamäärin. Ja varsinkin kun oon jutellut hänen kanssaan kaikenlaisista, niin ehkei se arvomaailmakaan kohtais.

Mutta ihan mukava ja hauska tyyppi. Kyllä hänen kanssaan voin tekemisissä olla ja ehkä joskus käynkin häneltä ottaa taas jonkun hiustatskan. :o)

Oon nähny joo joskus aiemmin kuvan sun facessa. Eihän ihmisessä tartte olla kun muutama juttu miksi ei kohtaa, ne on oleellisia joskus nekin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

YÖÄK..... Hyi h*lvatti mikälaisia.... EI IKINÄ, niin alas en IKINÄ alentuisi että tuollaisia ottaisin. En edes pystyisi niitä p*nemaan kun alkaisin oksentamaan jo pelkästä ajatuksestakin. Ehkä sitten olet kovempi mies kun minä, ja p*anet vaikka puuta pihalla, minä en sellaiseen vaan pysty. TIedän että jotkut miehet pystyy kaikenlaiseen, minä en kuulu heihin.

Siksi oletkin palstan neitsytsetä. 😄

Kovat puheet, mutta 0-tulos. 🤣

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin. Siksi jotku lisääntyvät ja toiset vaan ulisevat.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Viinaa juovat ihmiset lisääntyvät eniten.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sulla on sitten monta veljeä/siskoa?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eivät ainakaan paljon viinaa juovat.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niinpä. Miettikää, jos jotkut luolamiehet olis olleet yhtä pikkuprinsessoja, kuin nämä nykypäivän palstaprinssit. 🤣

• "karsastaa"

" naista, jos naisella on lihaksia ja lihaksikas keho? "

Kaikilla ihmisillä on lihaksia. Toisaalta hyvin harvalla naisella on huomattavan lihaksikas keho. Naiset tuppaavat olemaan miehiin (tai ainakin itseeni) verrattuna pehmeitä silloinkin, kun heissä ei ole merkittävästi tai ehkä yhtään ylipainoa. Voin olla väärässäkin, mutta olen aina olettanut että jos nainen olisi huomattavan lihaksikas hän haluaa kohtuullisen rotevan miehen rinnalleen ettei näytä kovin isolta. Naisilla on usein tapana katsoa itseään ikään kuin ulkopuolisen silmin ja arvioida miltä hän tai he näyttävät. Ehkä miehetkin tekevät sitä.

Joten, ehkä.

"Lyhyet hiukset? "

Ei suuremmin merkitystä. Ehkä jollekin sopii lyhyemmät ja jollekin pidemmät. Kai naiset itse tietävät tuon paremmin. Kengät ratkaisevat enemmän ja hiuksilla saattaa olla korrelaatio kenkiin. Tuskin olen myöskään erityisen hyvä huomaamaan tai muistamaan ihmisten hiustyylejä.

Jokin hiustyyli voi olla näyttävä, ja se voi jonkun vaan ei minun mielestäni olla vaivan arvoinen. Itsellänikin on ollut erilaista hiuspituutta, enkä silti yhtään eri ihminen ole ollut niiden kanssa.

Taas voin olla väärässä, mutta jokin lyhyeksi kynitty aatetukka sitten luultavasti korreloi vahvasti hankalan luonteen tai asenteen kanssa.

Joten, ehkä.

"Meikitön? "

Meikitön on oikein hyvä. Tämä on käytännöllisyyskysymys. On mainiota, johonkin voi lähteä melkein heti ilman sen miettimistä millainen naama milloinkin pitäisi kasvoille maalata.

• Anonyymi00009

Meikitön ja lyhythiuksinen kelpaa, sali-tyhjäpää ei.

• En karsasta lihaksikkuutta. Päinvastoin. Eksä oli kropaltaan sellainen sprintterityyppinen sadan metrin menijä eikä hirmuisesti meikkaillut.
      Aika harvalle sopi lyhyet hiukset mutta tuli sellaiset hänelläkin nähtyä.
      Tämmöinen elävä esimerkki :)

• Anonyymi00010

Sinä automaattisesti oletat, että ko naistyyppiä karsastetaan? Aika erikoista. Onneksi me kaikki ollaan eri näköisiä, lyhyitä tai pitkiä ja siltä väliltä, lihavia ja laihoja ja siltä välilta, hiuksia paljon tai ei ollenkaan jne. Olishan se kamalaa, jos kaikki olisi samaan muottiin valettuja.

• Anonyymi00012

Itse karsastan lujasti. Ja tilanne on se, että tämän tästä juuri sellaiset naiset kiinnostuu minusta, koska olen kirveellä veistetty mallipoika, ei ole kaljamahaa. Ei sen puoleen erityisen isosti lihastakaan. Onnistuu aivan kaikki ilman käsiä lattialta ylös-temput. On tasapainoa, nopeutta ja notkeutta.

Nyt kuitenkin on niin, että tuollaiset testo-naiset saa minulta aina pakit, koska ei nyt vain kiinnosta. Saattaa olla että useampien pakkien jälkeen alkaa ajatella että miehet karsastaa.

• En oleta, mutta luen palstaa ja siksi kysyn.

• Anonyymi00011

Mainitut ominaisuudet eivät aiheuta vierastus-reaktioita.
      Sopivasti sporttisen lihaksikas nainen voi ominaisuutensa vuoksi olla jopa kiinnostava.

Jos puhutaan ulkoisista ominaisuuksista, jotka eivät viehätä, niin ehkä miesmäiset jyryt/vahvat kasvojenpiirteet sekä suoraan sanottuna löysä läski.

Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00016

Miksi lihaksia tulis pelätä?
      Hassu ajatus. Sopiva pehmeys on silti aina hyvä säilyttää.
      Nainen jolla rasvaprosentti olisi alle 17 on kyllä makuuni jo liian "kuiva".

AV

• Anonyymi00019

Joo, kyllä naisella läskiä pitää aina olla mistä tarrata kiinni. Täyteläiset menevät vielä mutta roikkuva iho ei sentään. Family guyssa Stewie liiti liito-oravan lailla kun se oli laihduttanut tai bodannut ekana ja sitten sen iho roikkui ja se sai "siivet" :). -💊-.

• Ei kai niitten pelkääminenkään mitään auta, toisille ne kasvaa melkein ittekseen ja toiset käy niitä treenaamassa tarkoituksella, kaikilla niitä on kunkin omiksi tarpeiksi.

• Anonyymi00018

Luonnollinen kauneus on parasta. Se ja jos naama on hyvännäköinen ja luonne lisäksi positiivis-ekstroverttinen niin muuta ei vaadita. Lukiossa oli yks salilla käyvä blondi. Ite en yleisillä saleilla oikein käynyt. Kyllä me tykättiin toisistamme vaikkei koskaan edes puhuttu. Ei nyt mikään aktuaalinen bodari ollut mutta timmissä kunnossa kylläkin ;). -💊-.

• Anonyymi00020

Riippuu oletko avaruudesta vaiko tellukselta. Näin ihan vaan teoriassa.

• Ei nyt puhuta musta, edes teoriassa niin aika moni nainen katukuvassa on roteva, lyhyet hiukset eikä meikistä tietoakaan. Ja kyllä niilläkin joku äijän näköinen rahjuke kinteteillä roikkuu.

• Noh...
      Lihaksellisesta voisi olla apua monessa asiassa, niin ei tarvitsi niin usein itse ja yksin.

• Anonyymi00024

Sellainen nainen varmaan olisi hyvä runk kaamaan sinua kun on niin voimakas?

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Sellainen nainen varmaan olisi hyvä runk kaamaan sinua kun on niin voimakas?

Kyse on painavien asioiden kanniskelusta.

• Anonyymi00025
        buddy-love kirjoitti:

Kyse on painavien asioiden kanniskelusta.

No ei "ne" nyt niin painavia voi olla! Kyllä niitä ihan tavallinenkin nainen pystyy nostelemaan.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

No ei "ne" nyt niin painavia voi olla! Kyllä niitä ihan tavallinenkin nainen pystyy nostelemaan.

Epäilen, että mielikuvituksesi on urautunut kovin kapealle alueelle.

• Anonyymi00027

Denise Masino hiukan nuorempana oli monien runkkels-operaatioiden kohde. Ei kylläkään meikitön ja lyhythiuksinen, mutta timmi bodari ja kunnon römpötin pienen kalun kokoisella klitalla. Ou jeah!

• 150cm hattu päässä ja korostuu kroppa?

Nopeella vilkasulla pitkät hiukset ja meikattu. Eli lihakset on sun juttu?

• Jos lihaksikkuudella tarkoitetaan selaista kehoa joka kertoo enemmän tavoitteellisesta urheilusta kuin terveys/hyötyliikunnasta niin nuorena olisin hieman karsastanut.
      Itse lihaksikkuus ei ole se juttu vaan siinä mukana tuleva urheilu-ura. On laji mikä tahansa niin jos siinä haluaa menestyä jopa ammattilaisuuteen asti niin kyllä parisuhdekin silloin elää tämän urheilun kalenterin ja kellon mukaan.
      Siinä joutuu hyvin nopeasti tekemään päätöksen pystyykö elämään tuollaisessa parisuhteessa jossa mennään kumppanin harrstuksen tai ammatin ehdoilla. Jos vastaus on kyllä niin silloin pitää olla myös valmis antamaan toiselle tuki jota hän tarvitsee.
      Sen päätöksen teko ei varmaan nuorena olisi ollut helppo.

Hiuksien pituudella ei ole väliä mutta toivoisin että väri ei vaihdu muuten kuin luonnollisesti iän myötä. Tämä toive pohjautuu ihan siihen tietoon mitä tiedetään kampaajien kemikaalialtistuksista. Ihan terveyssyistä toivoisin että luonnollinen väri on se mikä pysyy.

Meikittömyydestä on niin tiedä koska minun on hyvin vaikea erottaaa joku seitinohut arkimeikki meikittömyydestä. Toki sitten kun menee värikartta linjalle niin sitten tietysti eron huomaa. Meikittömyyden hyvä puoli on toive että kaikenlaisten purkkien määrä pienenee.
      Aikanaan parisuhteessa oli vähän ihmeissään kun hyllyssä oli shampoita joissa oli omenan kuvaa, persikkaa, avokadoa, sitruunaa, keräkaalia, kanttarellia ja sitten vielä sunnuntaiksi joidenkin näiden yhdistelmää lisättynä mangaanilla ja jodilla. Aina sai jännittää että käytti omaa shamppoota sillä jos oli vahingossa tullut väärä purkki käteen niin sanomista siitä tuli.
      Se käyttämäni shamppoo oli tarkoitettu juuri hänen hiuslaadulleen ja maksoi yli 50 euroa. En minä sillä että kyllähän laatu saa maksaa mutta kun hän minulle perusteli ko pesuaineen hankintaa niin silloin se maksoi vain 15 euroa.

• Nojoo, ymmärrän. Hyvin perusteltu vastaus, selkeä. Kyllähän sillä eroa on onko lihas työllä arjessa, elämässä saatua vai ihan helvetisti treenaamalla tavoitteellisesti kehon ympärillä. Tulosten ympärillä pyörien.

Itsellä on molemmista syistä kokemusta, siksi ymmärrän.

Se on totta,ettei purkkia ja purnukkaa ole hyllyissä kun ehostus on wash and go tyyliä. Ihan tarpeeksi niitä silti on, kun on puolison päänahkan kisteuttavaa ja hilseshampoo, kiharapään lapsen shampoo ja hoitoaine, sitten tuote tarkan lapsen shampoo ja hoitoaine, saippuat. Molemmilla lapsilla vyötärölle hiukset, on sitä hiusta mitä pestä. Ja itellä sitten menee tippa mitä vaan shampoota muitten purkeistakin.

Välillä kyrsii jo se purkkien määrä 6-7 purkkia suihkuhyllyssä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Nojoo, ymmärrän. Hyvin perusteltu vastaus, selkeä. Kyllähän sillä eroa on onko lihas työllä arjessa, elämässä saatua vai ihan helvetisti treenaamalla tavoitteellisesti kehon ympärillä. Tulosten ympärillä pyörien.

Se on totta,ettei purkkia ja purnukkaa ole hyllyissä kun ehostus on wash and go tyyliä. Ihan tarpeeksi niitä silti on, kun on puolison päänahkan kisteuttavaa ja hilseshampoo, kiharapään lapsen shampoo ja hoitoaine, sitten tuote tarkan lapsen shampoo ja hoitoaine, saippuat. Molemmilla lapsilla vyötärölle hiukset, on sitä hiusta mitä pestä. Ja itellä sitten menee tippa mitä vaan shampoota muitten purkeistakin.

Niin ja itsellä on oltava muotoilusuolasuihke, muuten on pannukakku hius ja toinen muksu tarvii takkusuihkeenkin 🤣

Jos vielä olis meikit yms. voi helvetti menis hermot mullakin. Roll-on, shampoo, saippua ja suolasuihke, muuta en tarvi. Perusvoidetuubi, jos nahka kuivahtaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Nojoo, ymmärrän. Hyvin perusteltu vastaus, selkeä. Kyllähän sillä eroa on onko lihas työllä arjessa, elämässä saatua vai ihan helvetisti treenaamalla tavoitteellisesti kehon ympärillä. Tulosten ympärillä pyörien.

Mullakin molemmilla tytöllä pitkät hiukset ja jos jonkunlaista purnukkaa oli käytössä. Sitten kun vielä lähtivät kotoa niin eivät ottaneet niitä mukaan vaan jättivät tänne ettei tarvi mukana kuljettaa kun tulevat käymään.
        Joskus mietinyt että jos tutustuisin naiseen ja homma etenisi niin pitkälle että haluaisi käydä luonani suihkussa niin varmaan luulisi että olen vieläkin parisuhteessa.

• Anonyymi00028

Yllättävän tervehenkinen ketju 👍

• Tähän asti kyllä, mukavan tervehenkinen.

• Anonyymi00034

Lihaksikas nainen tosiaan ei kuulu makuuni. En tiedä miksi tarkalleen ottaen. Ehkä siinä on joku oman maskuliinisuuden heikkeneminen alitajuisesti.

Olen nähnyt lähes siilitukkaa, joka on näyttänyt hyvältä naisella.

Meikittömyydestä on vaikea sanoa mitään. En osaa enää nykyään edes arvioida onko naisella kevyt meikki vai ei. Kyllä kaikki exät ovat olleet kauniita mielestäni ilman meikkiä.

Näissäkin asioissa voi vaikuttaa ihan yksilölliset piirteet muutenkin. Jollekin voi sopia vaikka lyhyet hiukset paremmin kun toiselle.

• Eikä kaikki vaan hivele silmää. Lihaksikkuuttakin on niin moniasteista.

Mä en tykkää yhtään kummallakaan sukupuolella kuivakasta lihaksikkaasta kropasta, mitä näkee fitness ja bodarien parissa. Lihas korostuu äärimmäisesti. Se on ihan esittelyä varten rakennettukin.

Semmonen työllä saatu, vähän vahingossa eikä tietoisesti rakentamalla on omaan silmään miellyttävin. Ei mitenkään ylikorostettua. Luonnollisin lihaksikkuuden muoto. 👍

Luonnollisuus on pop.

• Anonyymi00035
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Eikä kaikki vaan hivele silmää. Lihaksikkuuttakin on niin moniasteista.

Mä en tykkää yhtään kummallakaan sukupuolella kuivakasta lihaksikkaasta kropasta, mitä näkee fitness ja bodarien parissa. Lihas korostuu äärimmäisesti. Se on ihan esittelyä varten rakennettukin.

Semmonen työllä saatu, vähän vahingossa eikä tietoisesti rakentamalla on omaan silmään miellyttävin. Ei mitenkään ylikorostettua. Luonnollisin lihaksikkuuden muoto. 👍

Luonnollisuus on pop.

Juu. Siis itselleni tuli mieleen tuosta sellainen fitness/bodari tyyppinen lihas josta en välitä. Siinä ei tosiaan ole mitään vikaa jos on luonnollisen näköinen lihaksisto.

Pehmoisuus kyllä kuuluu omaan mieltymykseen.

• Anonyymi00036

Uuu..h. mieluiten raksa lihakset, ei feikit kuntosali tuotokset.😍🤷‍♀️

• Anonyymi00037

Minussa on vaan se että tykkään jätkämäisistä naisista kuin myös hyvin naisellisista sellaisista. Sen lisäksi erittäin miehekkäistä ns karskeista duunari miehistä.🤷‍♀️

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Minussa on vaan se että tykkään jätkämäisistä naisista kuin myös hyvin naisellisista sellaisista. Sen lisäksi erittäin miehekkäistä ns karskeista duunari miehistä.🤷‍♀️

Raksalla on sekä naisia että miehiä, siellä käyt notkumassa työmaa aidan takana? 😜

• Anonyymi00038

Hieron mielelläni naisen lihaksiston rentouttaen mielihyvän tunteilla.
      Kiva jos naisella lihaksia on mitä hieroa.

AV

• Rasvan allakin on lihakset eli aina on mitä hieroa.

• No se aina riippuu ja roikkuu. Mulla on ollu avokkaana hyvin prikulleen ns. poikatyttö, joka enimmäkseen oli varsin jätkämäinen, ei ylettömän lihaksikas, mutta hoikka kun oli, niin kaikki näkyi, esim. puita kaataessa ja karsiessa. Meikkasi kun ite sille päälle sattui ja muuten oli kuten huvitti. Ja aina lyhyt fleda. Oli se hyvin naisellinenkin, mutta vain kun siihen oli omasta mielestään syytä/tilaa.

Oikeastaan voisi todetakin, että eihän mulla edes ollut kommentoitavaa 😂

• Lyhyt fleda on helpoin ja mukavin. Hetken kun kasvatteli taas hiusta tuli ihan paniikki päästä siitä eroon. Siihenkin tottuu, että hiukset on aina lyhyet.

Niinhän sitä ihmisen kuuluskin olla just silleen kun itellä hyvä on. Eikä niin kun muut haluaa oltavan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Lyhyt fleda on helpoin ja mukavin. Hetken kun kasvatteli taas hiusta tuli ihan paniikki päästä siitä eroon. Siihenkin tottuu, että hiukset on aina lyhyet.

Niinhän sitä ihmisen kuuluskin olla just silleen kun itellä hyvä on. Eikä niin kun muut haluaa oltavan.

Juu, se oli tonkin mimmin näkemys asiaan, lyhyt on helpoin ja jos tarttee, siitäkin saa pirun näyttävän kun vähän laittaa. Kuten saikin ja saa edelleen, ei se ole mihinkä muuttunu parissa kymmenessä vuodessa 😂

• randombypasser kirjoitti:

Juu, se oli tonkin mimmin näkemys asiaan, lyhyt on helpoin ja jos tarttee, siitäkin saa pirun näyttävän kun vähän laittaa. Kuten saikin ja saa edelleen, ei se ole mihinkä muuttunu parissa kymmenessä vuodessa 😂

Miksipä hyvää muuttaa. 😜

Lohkesi taas juurihoidettu hammas. Mäsdytin kermakolaa ja vähän jo tuntui, että hammas "kantaa", sitten raksahti. Nyt tuntuu inhottavalle kun palat ei enää ole kohdillaan. Ei vielä irti muttei halkeman kohdalta kohdallaankaan. Ja viikonloppu.... Ei jaksas mennä päivystykseenkään kun ei ole kipeä, pääsiskökään.
        Vasta söin 5 pvän antibiootti kuurin kun yksi juurihoidettu meni ikeneen asti rikki ja tulehdus ehti märkää tehdä.

Tässä alkaa oikeesti olla puruhampaista pulaa. 🫩

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Miksipä hyvää muuttaa. 😜

Lohkesi taas juurihoidettu hammas. Mäsdytin kermakolaa ja vähän jo tuntui, että hammas "kantaa", sitten raksahti. Nyt tuntuu inhottavalle kun palat ei enää ole kohdillaan. Ei vielä irti muttei halkeman kohdalta kohdallaankaan. Ja viikonloppu.... Ei jaksas mennä päivystykseenkään kun ei ole kipeä, pääsiskökään.
        Vasta söin 5 pvän antibiootti kuurin kun yksi juurihoidettu meni ikeneen asti rikki ja tulehdus ehti märkää tehdä.

Tässä alkaa oikeesti olla puruhampaista pulaa. 🫩

Ai saateri... Pääset kyllä päiväriin, kun sanot että vihloo pirusti ja särkeekin. Juurihoidettu vielä, niin sun historialla niille tulee paniikki ja ovet on selällään. Parempi mennä nopeammin kuin hitaammin, muuten voi tulla vielä kivuliaita päiviä eteen...

• randombypasser kirjoitti:

Ai saateri... Pääset kyllä päiväriin, kun sanot että vihloo pirusti ja särkeekin. Juurihoidettu vielä, niin sun historialla niille tulee paniikki ja ovet on selällään. Parempi mennä nopeammin kuin hitaammin, muuten voi tulla vielä kivuliaita päiviä eteen...

Se on lähinnä toi ympärillä oleva kudos ärsyyntynyt ja yhtään ei kärsi purra, kun rapsahtaa hampaasta ulkoreuna pois.

Viimeksikin sain varttua 2 päivän päähän aikani kanssa. Sitten lääkäri toteskin täällähän on mätää helkkaristi. Menee äkkiä ikeneen pöpöt, vaikkei juuria olekkaan kun hammas on halki.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on lähinnä toi ympärillä oleva kudos ärsyyntynyt ja yhtään ei kärsi purra, kun rapsahtaa hampaasta ulkoreuna pois.

Viimeksikin sain varttua 2 päivän päähän aikani kanssa. Sitten lääkäri toteskin täällähän on mätää helkkaristi. Menee äkkiä ikeneen pöpöt, vaikkei juuria olekkaan kun hammas on halki.

No huomenna on maanantai, niin sitten suitsait sukkelaan vastaanotolle. Se on juurikin tuo, että kun sinne lohkeaman nirhimään ikeneen pukkasee pöpöjä, niin olet teholla liiankin helposti.

• Anonyymi00039

Ihan tavallinen lihaksikas keho on hyvän näköinen kivan ihmisen ympärillä. "Ihan tavallinen" on siis kovan treenisalin tavallinen. Ei Prisma-tavallinen.

Jossain kohtaa lihaksikas kroppa paljastaa mt-ongelmat ja doupin. Ei hyvä.

Nöf 🐷

• Mietin tuota treenisalin tavallista, että hahmotanko tavallisen nyt oikein. Treenisali keho kun yleensä erottaa helposti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2406
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1491
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      642
      1014
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe