Tosi rasittavaa, kun ihmiset tulkitsevat ystävällisyyden ja toisen huomioimisen väärin. Ihmiset, joista en ole kiinnostunut enkä edes pidä, kuvittelevat välillemme jotain.
Stressaavaa. Pyrin välttelemään, käännän katseen enkä katso päin. Vastaan lyhyesti. Muita vinkkejä? Jatkuva seurailu on myös ärsyttävää!!
Se mistä tämä kaikki johtuu, minuun luultavasti ihastuttiin silloin, kun itse olin yhteen aivan rakastunut ja säteilin. Ei silloin, eikä nyt kukaan muu kiinnosta.
Kaipaan tilannetta etten kiinnosta yhtään ketään.
Ärsyttävä tilanne
30
237
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Olet nainen?
- Anonyymi00002
Tuo on niin tuttua. Todella ärsyttävä tilanne, kun pitäisi olla veemäinen ja ilkeä, eikä se sovi omaan luontoon.
- Anonyymi00005
Neuvoja en osaa oikein antaa. Itse en ole keksinyt muuta keinoa kuin jankuttaa kyllätymiseen saakka, että en ole kiinnostunut ja jollei se auta, niin olen katkaissut kaikki välit. Se on vain kauhean vaikeaa, jos väistämättä esim. näkee arjessa.
- Anonyymi00007
Ja siis mikähän juttu toi on, että kun sitä on ihastunut/rakastunut niin heti on joku muukin yrittämässä? Ärsyttävää
- Anonyymi00003
All we ever hear from you is blah blah blah
So, all we ever do is go ja ja ja
And we don't even care about what they say cause it's
Ja ja ja ja
Blah blah blah blah - Anonyymi00004
Pysyttele sitte vaa siel magneettikuvantamishuoneessas säteilemässä.
- Anonyymi00006
Ikävää ettei teidän juttu kantanut kuitenkaan. Luulen että kunhan sydänsurusi olet surrut löytyy toinen jonka huomiosta pidät. Joillekin on vaikeaa hahmottaa mikä on kiinnostusta ja mikä ystävällisyyttä. Luultavasti eivät ole koskaan kokeneet millaista on kun joku on kiinnostunut oikeasti. Sehän ei sinun murheesi ole. Toki jos joku ihan ahdistelemaan käy. Poliisiin yhteyttä.
- Anonyymi00008
Juu. Siksi minäkin olen nykyään neutraali/tyly lähestulkoon jokaiselle.
En siksi, että olettaisin minuun ihastuttavan, vaan sen takia, ettei minun ystävällisyyttäni tulkittaisi muuksi kuin ystävällisyydeksi. Koska, jo edes olen kenenkään kanssa tekemisissä enemmän kuin kertaalleen, niin porukka aloittaa järkyttävän myllytyksen, koska ilmeisesti olettavat minun olevan ihastunut.
Sinänsä surullista, jos ystävällisyys ja huomioiminen olisi sallittua ainoastaan niissä tilanteissa, kun on ihastunut/rakastunut. Kyse on kuitenkin perus käyttäytymistavoista eikä rakkauden vannomisista.
Eipä toisaalta ole ollut ongelmana, että kuvittelisin kenenkään olevan ihastunut minuun. Vittuilu ja tietojen onkiminen harvemmin viittaavat rakkaudellisiin tunteisiin. Ystävällisyys on ystävällisyyttä ja kyllä ihastumisissa ja rakastumisissa on huomattavan eri sävy, kuin kohteliaisuudessa ja huomioimisessa.- Anonyymi00009
Miks kukaan pitää veetuilevaa tietojenonkijaa lähelläkään?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei pitäisikään, jos olisi vaihtoehtoja.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei miksikään, täysin turhia, ala-arvoisia halveksittavia ihmisiä. Ja niin tyhmiä, etteivät itse sitä ymmärrä toisille olevansa.
Miksi muuten swidduileva tietojenonkija ei ymmärrä, että hänen käytöksensä on MYRKYLLISTÄ ja hänet blokataan elämästä hänen oman käytöksensä MYRKYLLISYYDEN takia? - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei miksikään, täysin turhia, ala-arvoisia halveksittavia ihmisiä. Ja niin tyhmiä, etteivät itse sitä ymmärrä toisille olevansa.
Miksi muuten swidduileva tietojenonkija ei ymmärrä, että hänen käytöksensä on MYRKYLLISTÄ ja hänet blokataan elämästä hänen oman käytöksensä MYRKYLLISYYDEN takia?P.S. sivusta
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi muuten swidduileva tietojenonkija ei ymmärrä, että hänen käytöksensä on MYRKYLLISTÄ ja hänet blokataan elämästä hänen oman käytöksensä MYRKYLLISYYDEN takia?No siinähän on vissiin ero onko utelias, koska kyseinen ihminen kiinnostaa vai siksi, että ronkkii tietoja juorutakseen.
Tietojen onkijoilla tarkoitan jälkimmäistä. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
No siinähän on vissiin ero onko utelias, koska kyseinen ihminen kiinnostaa vai siksi, että ronkkii tietoja juorutakseen.
Tietojen onkijoilla tarkoitan jälkimmäistä.OK.
Keskivertonarsistin elämä on varmaan umpitylsää, ja että sitten vielä joutuu monotoninen puurtaja askartelemaan juoruja ihmisistä, joista ei ole kiinnostunut. - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
OK.
Keskivertonarsistin elämä on varmaan umpitylsää, ja että sitten vielä joutuu monotoninen puurtaja askartelemaan juoruja ihmisistä, joista ei ole kiinnostunut.No tuskin on puhtaista tarkoitusperistä kyse, jos kaivelee suunnitelmia ja toiveita vain, jotta saisi juoruta tai sabotoida.
Imitoijat ja matkijat ovat myös oma ruonalajikkeensa. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
No tuskin on puhtaista tarkoitusperistä kyse, jos kaivelee suunnitelmia ja toiveita vain, jotta saisi juoruta tai sabotoida.
Imitoijat ja matkijat ovat myös oma ruonalajikkeensa.Niin. Ei varmaankaan "hyvää hyvyyttään" jaksa myyrä kaivella jotakin muka epäkiinnostavaa ihmistä, jonka tekemisiä pitää kuitenkin sabotoida ja kaivella koko ajan. Häiriintynyttä...
Imitoijat ja matkijat kuulunevat myös jonkun sortin sosiopaatteihin. - Anonyymi00028
Jokainen saa olla tekemisissä ihan keiden kanssa syytä tai halua on. Vain sairaalloisen mustasukkainen idiootti saa paskahalvauksen joka kerta, kun kohde juttelee eri sukupuolelle. Sellaisille idiooteille eivät terveiden ihmisten asiat edes kuulu alun perinkään. ⛔
Ihan typerää, että jonkun häiriintyneen juntin päähän alun perinkään muotoutuu ajatus, että hänelle vieras ja kaikin puolin väärä ihminen liittyisi hänen elämäänsä mitenkään. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jokainen saa olla tekemisissä ihan keiden kanssa syytä tai halua on. Vain sairaalloisen mustasukkainen idiootti saa paskahalvauksen joka kerta, kun kohde juttelee eri sukupuolelle. Sellaisille idiooteille eivät terveiden ihmisten asiat edes kuulu alun perinkään. ⛔
Ihan typerää, että jonkun häiriintyneen juntin päähän alun perinkään muotoutuu ajatus, että hänelle vieras ja kaikin puolin väärä ihminen liittyisi hänen elämäänsä mitenkään.No en tiedä ketä tarkoitat, mutten ole puuttunut kenenkään tekemisissä olemisiin. Minun ihmissteitani kyllä yritetään johdatella ja määritellä.
- Anonyymi00011
Toisaalta, porukalle vaikuttaa olevan välillä haasteellista ymmärtää sanoja: Ei kiitos! En ole kiinnostunut. Eikä kyse ole edes tunteista ja ihmissuhteista vaan perusjutuista.
Ennemmin siinä tosin taitaa olla kyse tarkoituksella päinvastaisen välittämisestä, kuin väärinkäsityksistä.
Ai, et ole kiinnostunut tietokoneista? No sinullehan sopisi koodaaminen.
Et pidä rutiininomaisesti työstä. No mitenkä olisi siivous tai tiskaaminen?
Olet hetero. No, kyllä sinun pitäisi kuitenkin kokeilla suhdetta naisen kanssa, kun ethän sinä muutoin voi tietää varmasti.
Really? Et sitten halua olla vielä enemmän kusipää?- Anonyymi00013
No en minä ainaka halua olla kuollu, enkä myöskä mikään dekaanien koeputkilapsi, ku en oo semmosena syntynykään.
- Anonyymi00012
Etkö osaa muunlaisia suhteita. Me taas, hänen kanssaan, tunsimme kyllä jotakin toisiamme kohtaan alusta asti, mutta ei mitään niistä voimakkaista, impulsiivisista tunteista, jotka voivat Iskeä sähköiskun lailla , vaan jotakin hiljaisempaa ja lempeämpää, kaksi pientä valoa perätysten pimeässä lähenemässä toisiaan huomaamattomasti. Ja kun kohtaamisemme tihenivät tuntui kuin olisi vaivihkaa löytänyt rakkaan vanhan ystävän.
- Anonyymi00014
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että jonkinlainen yhteys meillä oli jo oikeastaan siitä asti, ennen kuin edes tiesin kuka sinä olet!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että jonkinlainen yhteys meillä oli jo oikeastaan siitä asti, ennen kuin edes tiesin kuka sinä olet!
En tiedä voisiko sen sanoa olevan jotain sellaista, että on jokin sellainen ymmärrys jota ei itsekään heti osannut tiedostaa! Mutta kuitenkin se yhteys oli aina läsnä ohimenoissa!
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tiedä voisiko sen sanoa olevan jotain sellaista, että on jokin sellainen ymmärrys jota ei itsekään heti osannut tiedostaa! Mutta kuitenkin se yhteys oli aina läsnä ohimenoissa!
Mutta sen ei koskaan ollut tarkoitus toteutua konkreettisesti! Niin ajattelin aina!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta sen ei koskaan ollut tarkoitus toteutua konkreettisesti! Niin ajattelin aina!
En ole unelmoinut suhteesta kenenkään kanssa! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle loppuelämän ajaksi! Se kesti noin 30 vuotta!
- Anonyymi00016
Niin kun on ihastumisen ja rakastumisen alussa aivan hullaantunut yhteen, muut voivat ymmärtää sen väärin. Sen sädehtimisen ja sisäisen onnen tunteen. Tuo ylitsepursuavaa tunne ei voi ikuisesti jatkua koska eihän voimatkaan riitä. Se kuluttaa kuitenkin, ihastus muuttuu lempeydeksi.
Naisille tilanne on vaikea, koska niin moni torjuttu mies on esim päätynyt surmaamaan läheisen, joka eroaa, joten naisten on yritettävä olla aina ystävällisiä miehille kaikissa tilanteissa koska miesten ego. Ja koska monet naiset on kasvatettu kilteiksi.
Mutta sitten ei saisi ”antaa ymmärtää”.
Miehille tilanne tuskin on yhtä vaikea, koska naisille torjunta tai välinpitämättömyys ei loukkaa egoa, naisten halu vaatii vastavuoroisuutta. - Anonyymi00019
Miehille tämä ei voi olla ongelma. Naiset hyväksyvät kielteisen suuttumatta. Miesten ei tarvitse pelätä. Naisten Ego ei kärsi torjunnasta.
Mutta sellaiset miehet joihin ihastutaan, silti varmaakin torjuvat ystävällisesti. - Anonyymi00024
Aren't you a doll 🥰
- Anonyymi00030
Aren’t you The rat 🥰 -side
- Anonyymi00025
Mieluummin tylytystä kuin vedätystä pahalla tahdolla. Ei mies oikein voi syville tunteilleen mitään, vaikka tiedostaakin, että vastakaikua ei ole luvassa. Sitä jää elämään pilvilinnoihin ja omaan kuviteltuun romanssiin, josta saa edes vähän lohtua. Itsepetostahan se on, mutta mitä teet, jos koskaan mitään muuta ei ole tarjolla. Maailma on joillekin hirvittävän tyly paikka. Suoranaista helvettiä.
Eli ei aina ole kyse stalkkailusta tai roikkumisesta tai kaiken ystävällisyyden tulkitsemisesta selväksi kiinnostuksen ilmaisuksi. Itse annan naisen mennä menojaan, vaikka tunne ja turha toiveajattelua jääkin olemaan. Ihmisillä, ehkä kaikilla, on paljon unelmia, joiden tietää jäävän ikuisesti toteutumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69959- 55928
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s42873Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54665Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21664- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.253570Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44548Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162507Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5491