Voi millaista armonajan tuhlausta!

Anonyymi-ap

Jumala on tarkoittanut armonajan Jumalan ja Hänen armonsa ja tahtonsa etsimiseen ja tekemiseen, mutta herjaaja tuhlaa sen herjaamiseen ja valehteluun. Järjetöntä ja tyhmää. Kun kuitenkin joudumme Jumalan eteen vastaamaan, miten käytimme arvokkaan elämämme ja armonaikamme!

31

65

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

”Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
      että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”
      Apt 17:26,27

• Anonyymi00002

Matt 6:33
      ” Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
      Jeesus Kristus

• Anonyymi00003

Mieletöntä se on.

• Anonyymi00031

Jep, todella!

• Anonyymi00004

Kyllä se on uskovainen joka elämänsä tuhlaa moisiin hörhöilyihin.

Paras tunnustaa, että tämä on meidän ainoa elämä. Pahinkaan narsisti ei pelaa jatkoaikaa.

• Anonyymi00007

Koska et ole päässyt osalliseksi Jumalan valtakuntaan, etkä Jumalan lapseksi, et voi tietenkään ymmärtää mistä on kysymys.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Koska et ole päässyt osalliseksi Jumalan valtakuntaan, etkä Jumalan lapseksi, et voi tietenkään ymmärtää mistä on kysymys.

Eikä kukaan muukaan.
        Uskominen on tietämisen vastakohta. Jokainen saa valita.
        Päätään voi pehmittää vaikka uskomuksilla tai muilla päihteillä jos kuka ei kestä todellisuutta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikä kukaan muukaan.
        Uskominen on tietämisen vastakohta. Jokainen saa valita.
        Päätään voi pehmittää vaikka uskomuksilla tai muilla päihteillä jos kuka ei kestä todellisuutta.

En voi muuta sanoa kuin että olen hyvin pahoillani siitä, että sinulle ei Jumalan armo kelpaa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei jumalaton ihminen voi sitä käsittää. Olin minäkin ennen jumalaton, enkä käsittänyt.

• Anonyymi00005

Eräs Tarsolainen murhamies keksi opin ihmisillä olevista eriarvoisista armolahjoista hierarkian luomiseksi ja johtamisen ja naisten alistamisen mahdollistamiseksi Korinton seurakunnassa.

Jumala ei jaa Henkeä mitalla.

Kellä on kasteen lahjana saatu Pyhä Henki, on kaikki se, mitä Pyhä Henki on ja edustaa.

• Anonyymi00006

Naiset eivät saaneet edes puhua mitään Korinton seurakunnassa, tai nyrkki heilahti.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00008

Teuvo. Miksi käytät armonaikasi väärin? Hukkaan menee elämäsi rippeet.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Naiset eivät saaneet edes puhua mitään Korinton seurakunnassa, tai nyrkki heilahti.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Miksi Teuvo hylkäsit Jeesuksen?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Teuvo. Miksi käytät armonaikasi väärin? Hukkaan menee elämäsi rippeet.

Paatunut mies.

• Anonyymi00014

Homous parempi vaihtoehto.

• Anonyymi00015

Vain täysin paatunut väittää, että valehtelu ei ole pahaa, eikä syntiä, kun sen tarkoitusperät ovat hyvät.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhitää kainot !

• Anonyymi00018

Teuvo. Olet irrottanut tuon jakeen kokonaisuudesta irti, etkä ymmärrä lainkaan tuota kuvakieltä.
        Siksi eksyt harhassasi aina vain pahemmin.
        Miksi hylkäsit Jeesuksen Kristuksen ja lankesit Per-keleen ansaan ja paulaan?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Teuvo. Olet irrottanut tuon jakeen kokonaisuudesta irti, etkä ymmärrä lainkaan tuota kuvakieltä.
        Siksi eksyt harhassasi aina vain pahemmin.
        Miksi hylkäsit Jeesuksen Kristuksen ja lankesit Per-keleen ansaan ja paulaan?

Paavalit tekemät Juutalaisten joukkosurmatkin olivat vain pelkkää kuvakieltä.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Etkö ihan oikeasti todellakaan ymmärrä, että Paavali ( Saul ) teki PAHOJA TEKOJA ENNEN PELASTUMISTAAN, mutta KÄLKEEN PELASTUMISEN hän sai tehdä Jumalan valmistamia HYVIÄ TEKOJA?
        Onko sinun todella noin mahdotonta se ymmärtää? Ei siihen tarvita mitään erityisen korkeaa älykkyyttä!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sotket Paavalin elämän tapahtumat, ENNEN ja JÄLKEEN Paavalin pelastumisen.
        Ei tämä pitäisi olla, eikä ole rakettitiedettä, ettetkö sinäkin voisi tätä ymmärtää, kun lapsikin sen ymmärtää pyhäkoulussa.

• Anonyymi00016

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi 5582

ψευσμα

pseusma psyoos'-mah

Sanan tausta

Sanaluokka

from 5574

subst. (neut.)

King James Version käännökset sanasta

AV-lie 1

Merkitys

1) a falsehood, a lie

2) the perfidy by which a man by sinning breaks faith with God

• Anonyymi00017

Löydetty on. Kun vainoajat ja sortajat nurkissa häärii, kiusaajat ahdistavat niin on hyvä olla diplomaattiset suhteet Jumalaan! Oblivion stout...

• Anonyymi00019

Sana velvoittaa Jeesuksen omia pyhään ja nuhteettomasti elämään, ei suinkaan herjaamiseen, kuten apostolien herjaamiseen ja valehteluun ja pahansuopaisuuteen.

• Anonyymi00026

Aamen. Jumalan tahto on pyhitys.

• Anonyymi00020

Miksei isoäitini murhaajia voi pidättää ja heidän rikoskumppaneita karkoittaa maasta pois? Se olisi se tahto tässä

• Anonyymi00021

Wanha herjaaja EI MALTA olla herjaamatta.

• Anonyymi00025

Tätä ei wanha mies poloinen millään ymmärrä.
      Hän ei ymmärrä sitä, minkä apostoli Paavali ( silloin Saul ) avoimesti kertoi, että hän ( Paavali ) ennen uskoontuloaan, pelastumistaan teki pahoja tekoja ja vainosi seurakuntaa.

Sitten Jeesus Kristus ilmestyi Paavalille ( Saulille ) ja ARMAHTI hänet!

MUTTA! Uskoontulonsa jälkeen hän sai kulkea Jumalan edeltävalmistetuissa, HYVISSÄ TEOISSA evankeliumia julistaen ja kirjoittaen, Jumalan kunniaksi.

Ei tämän pitäisi olla mitään rakettitiedettä, jota ei voisi ihminen normaalijärjellä ymmärtää.
      Vai onko sittenkin niin, että näitä hengellisiä asioita ei jumalaton tai vain uskonnollinen ihminen voi millään kuitenkaan ymmärtää, koska ne pitää tutkiskella hengellisesti.
      Toivotaan nyt kuitenkin, että hän vielä jonain päivänä nämä tajuaa Jumalan tahtomalla tavalla.

• Anonyymi00030

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

Saatana ilmestyi murhamiehille Damaskontiellä, ei mikään Jeesus.

Kukaan ei nähnyt mitään Jeesusta, ei edes haamua.

"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

Saatana ilmestyi murhamiehille Damaskontiellä, ei mikään Jeesus.

Kukaan ei nähnyt mitään Jeesusta, ei edes haamua.

"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."

Teuvo. Olet ennenkin nimittänyt Jeesusta Kristusta saata-naksi.
        Tiedä se, että SE ON PAHIMMAN LAJIN JUMALAN PILKKAAMISTA!

• Anonyymi00033

Paatumus tai Alzheimer estävät häntä ymmärtämästä. Muutoin olisi jo käsittänyt, luulen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      55
      1129
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1061
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1022
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      920
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      93
      884
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      735
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      26
      675
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      652
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      68
      639
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73