Jumala on tarkoittanut armonajan Jumalan ja Hänen armonsa ja tahtonsa etsimiseen ja tekemiseen, mutta herjaaja tuhlaa sen herjaamiseen ja valehteluun. Järjetöntä ja tyhmää. Kun kuitenkin joudumme Jumalan eteen vastaamaan, miten käytimme arvokkaan elämämme ja armonaikamme!
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
”Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”
Apt 17:26,27 - Anonyymi00002
Matt 6:33
” Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Jeesus Kristus - Anonyymi00003
Mieletöntä se on.
- Anonyymi00031
Jep, todella!
- Anonyymi00004
Kyllä se on uskovainen joka elämänsä tuhlaa moisiin hörhöilyihin.
Paras tunnustaa, että tämä on meidän ainoa elämä. Pahinkaan narsisti ei pelaa jatkoaikaa.- Anonyymi00007
Koska et ole päässyt osalliseksi Jumalan valtakuntaan, etkä Jumalan lapseksi, et voi tietenkään ymmärtää mistä on kysymys.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koska et ole päässyt osalliseksi Jumalan valtakuntaan, etkä Jumalan lapseksi, et voi tietenkään ymmärtää mistä on kysymys.
Eikä kukaan muukaan.
Uskominen on tietämisen vastakohta. Jokainen saa valita.
Päätään voi pehmittää vaikka uskomuksilla tai muilla päihteillä jos kuka ei kestä todellisuutta. - Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikä kukaan muukaan.
Uskominen on tietämisen vastakohta. Jokainen saa valita.
Päätään voi pehmittää vaikka uskomuksilla tai muilla päihteillä jos kuka ei kestä todellisuutta.En voi muuta sanoa kuin että olen hyvin pahoillani siitä, että sinulle ei Jumalan armo kelpaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei jumalaton ihminen voi sitä käsittää. Olin minäkin ennen jumalaton, enkä käsittänyt.
- Anonyymi00005
Eräs Tarsolainen murhamies keksi opin ihmisillä olevista eriarvoisista armolahjoista hierarkian luomiseksi ja johtamisen ja naisten alistamisen mahdollistamiseksi Korinton seurakunnassa.
Jumala ei jaa Henkeä mitalla.
Kellä on kasteen lahjana saatu Pyhä Henki, on kaikki se, mitä Pyhä Henki on ja edustaa.- Anonyymi00006
Naiset eivät saaneet edes puhua mitään Korinton seurakunnassa, tai nyrkki heilahti.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00008
Teuvo. Miksi käytät armonaikasi väärin? Hukkaan menee elämäsi rippeet.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Naiset eivät saaneet edes puhua mitään Korinton seurakunnassa, tai nyrkki heilahti.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Miksi Teuvo hylkäsit Jeesuksen?
- Anonyymi00034
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teuvo. Miksi käytät armonaikasi väärin? Hukkaan menee elämäsi rippeet.
Paatunut mies.
- Anonyymi00014
Homous parempi vaihtoehto.
- Anonyymi00015
Vain täysin paatunut väittää, että valehtelu ei ole pahaa, eikä syntiä, kun sen tarkoitusperät ovat hyvät.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhitää kainot !- Anonyymi00018
Teuvo. Olet irrottanut tuon jakeen kokonaisuudesta irti, etkä ymmärrä lainkaan tuota kuvakieltä.
Siksi eksyt harhassasi aina vain pahemmin.
Miksi hylkäsit Jeesuksen Kristuksen ja lankesit Per-keleen ansaan ja paulaan? - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teuvo. Olet irrottanut tuon jakeen kokonaisuudesta irti, etkä ymmärrä lainkaan tuota kuvakieltä.
Siksi eksyt harhassasi aina vain pahemmin.
Miksi hylkäsit Jeesuksen Kristuksen ja lankesit Per-keleen ansaan ja paulaan?Paavalit tekemät Juutalaisten joukkosurmatkin olivat vain pelkkää kuvakieltä.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paavalit tekemät Juutalaisten joukkosurmatkin olivat vain pelkkää kuvakieltä.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Etkö ihan oikeasti todellakaan ymmärrä, että Paavali ( Saul ) teki PAHOJA TEKOJA ENNEN PELASTUMISTAAN, mutta KÄLKEEN PELASTUMISEN hän sai tehdä Jumalan valmistamia HYVIÄ TEKOJA?
Onko sinun todella noin mahdotonta se ymmärtää? Ei siihen tarvita mitään erityisen korkeaa älykkyyttä! - Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paavalit tekemät Juutalaisten joukkosurmatkin olivat vain pelkkää kuvakieltä.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Sotket Paavalin elämän tapahtumat, ENNEN ja JÄLKEEN Paavalin pelastumisen.
Ei tämä pitäisi olla, eikä ole rakettitiedettä, ettetkö sinäkin voisi tätä ymmärtää, kun lapsikin sen ymmärtää pyhäkoulussa.
- Anonyymi00016
Thayer's Greek Lexicon
Sana
Translitteroitu
Strongin koodi 5582
ψευσμα
pseusma psyoos'-mah
Sanan tausta
Sanaluokka
from 5574
subst. (neut.)
King James Version käännökset sanasta
AV-lie 1
Merkitys
1) a falsehood, a lie
2) the perfidy by which a man by sinning breaks faith with God - Anonyymi00017
Löydetty on. Kun vainoajat ja sortajat nurkissa häärii, kiusaajat ahdistavat niin on hyvä olla diplomaattiset suhteet Jumalaan! Oblivion stout...
- Anonyymi00019
Sana velvoittaa Jeesuksen omia pyhään ja nuhteettomasti elämään, ei suinkaan herjaamiseen, kuten apostolien herjaamiseen ja valehteluun ja pahansuopaisuuteen.
- Anonyymi00026
Aamen. Jumalan tahto on pyhitys.
- Anonyymi00020
Miksei isoäitini murhaajia voi pidättää ja heidän rikoskumppaneita karkoittaa maasta pois? Se olisi se tahto tässä
- Anonyymi00021
Wanha herjaaja EI MALTA olla herjaamatta.
- Anonyymi00025
Tätä ei wanha mies poloinen millään ymmärrä.
Hän ei ymmärrä sitä, minkä apostoli Paavali ( silloin Saul ) avoimesti kertoi, että hän ( Paavali ) ennen uskoontuloaan, pelastumistaan teki pahoja tekoja ja vainosi seurakuntaa.
Sitten Jeesus Kristus ilmestyi Paavalille ( Saulille ) ja ARMAHTI hänet!
MUTTA! Uskoontulonsa jälkeen hän sai kulkea Jumalan edeltävalmistetuissa, HYVISSÄ TEOISSA evankeliumia julistaen ja kirjoittaen, Jumalan kunniaksi.
Ei tämän pitäisi olla mitään rakettitiedettä, jota ei voisi ihminen normaalijärjellä ymmärtää.
Vai onko sittenkin niin, että näitä hengellisiä asioita ei jumalaton tai vain uskonnollinen ihminen voi millään kuitenkaan ymmärtää, koska ne pitää tutkiskella hengellisesti.
Toivotaan nyt kuitenkin, että hän vielä jonain päivänä nämä tajuaa Jumalan tahtomalla tavalla.- Anonyymi00030
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Saatana ilmestyi murhamiehille Damaskontiellä, ei mikään Jeesus.
Kukaan ei nähnyt mitään Jeesusta, ei edes haamua.
"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava." - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Saatana ilmestyi murhamiehille Damaskontiellä, ei mikään Jeesus.
Kukaan ei nähnyt mitään Jeesusta, ei edes haamua.
"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."Teuvo. Olet ennenkin nimittänyt Jeesusta Kristusta saata-naksi.
Tiedä se, että SE ON PAHIMMAN LAJIN JUMALAN PILKKAAMISTA! - Anonyymi00033
Paatumus tai Alzheimer estävät häntä ymmärtämästä. Muutoin olisi jo käsittänyt, luulen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551129
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561061Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141022Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7920- 93884
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5735Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista26675Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 68639
- 73617