Naiset joiden keskustelut hiljenee

Anonyymi-ap

Oletteko miettineet sitä deittipalveluissa kun keskustelunne hiljenee että miksi näin jos se hiljenee miehen puolelta?

Minä lopetan keskustelun siinä vaiheessa kun naiselta ei tule yhtään vasta kysymystä tai nainen ei tee yhtään aloitetta vaan on vastaajan roolissa pelkästään. Syy koska keskustelu on vastavuoroista ja sen ylläpito ei ole vain toisen tehtävä. Kukaan tervejärkinen mies ei hae perässä vedettävää naista jolla ei ole minkäänlaista aloitekykyä.

11

74

1Äänestä

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No ne saa tyypillisesti 100-1000 kertaa enemmän yhteydenottoja kuin ukot. Ruma akka saa tuon sata ja vähänkään paremman näköinen tuon lähemmäs tuhat.

• Anonyymi00004

Varmasti ainakin toiset. Ei silti selitä sitä että jos kerran on match ja on sanonut että on kiinnostunut ja haluaa sitä sun tätä että keskustellaan vain sen jälkeen kun mies kysyy jotain. Ei se toimi niin ei ainakaan minun kanssani toimi. Heti kun huomaan että hei mä vedän perässä tätä neitoa lopetan sen ja jos naisesta ei kuulu mitään se loppuu siihen. Asian saisi yksinkertaisesti muutettua kysymällä että miten menee tms mutta jos tätä ei tule sieltä naiselta se on siinä. Lukuisia osumia lukuisia tämän tyyppisiä hiljentyneitä keskusteluja. Miten voi olla kiinnostunut mutta ei silti tee mitään? Ei silti maailma on täynnä kummallisuuksia.

• Anonyymi00002

Kyllä aloitekyvytön nainen voi olla oikein hyvä: ehdottaa mitä tahansa niin sitä sitten kokeillaan. Kaikki menee läpi.

• Anonyymi00003

Saat pitää ne kaikki itse en sellaisia halua.

• Anonyymi00005

Ne yrittää "mallimiehiä" ja sinulle tehdään vaan kiusaa.

Aivan samanlaista käytöstä nuo naiset on kohdanneet mallimiesten taholta mikä kostetaan tavismiehille.

• Anonyymi00006

Monilla naisilla on sellainen asenne, että jos mies on luokkaa tavis, niin miehen vastuulla on aloittaa keskustelu ja silloinkaan nämä naiset ei oikein anna itsestään mitään.

Kaikki muuttuu kun naiset saa tykkäyksen poikkeuksellisen komean miehen kanssa. Naiset aloittavat sitten keskusteluja ja pyrkivät miellyttämään komeita miehiä.

• Anonyymi00007

Kuulostaa asialliselta syyltä. Samoja syitä miksi minä olen lopettanut keskustelun monien miesten kanssa. 👍

• Anonyymi00012

Kyllä ja haluan sanoa myös siksi tämän täällä palstalla että jos se vähän herättäisi näitä ihmisiä ajattelemaan.

• Anonyymi00009

Ei naisista suurin osa sitä ihmettele tai jää ihmettelemään, uutta kierrokseen koska tarjontaa riittää...kuviossa on kyllä se huono puoli että ihmettelevät vielä aikojenkin päästä miksi ketään pysyvää ei ainakaan löydy :D

• Anonyymi00010

Ois kyllä kiva kuulla naisilta, että kun he kohdistavat kiinnostuksensa pieneen miesjoukkoon, niin onko näillä miehillä useampia naisia kierrossa?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ois kyllä kiva kuulla naisilta, että kun he kohdistavat kiinnostuksensa pieneen miesjoukkoon, niin onko näillä miehillä useampia naisia kierrossa?

Moni nainen kuten mieskään ei tajua sitä omaa tasoaan. Voivat olla rähjäisiä ja pöhöttyneitä ja vanhoja mutta luulevat että kyllä heidän kuuluu saada 10-30vuotta nuorempi henkilö koska he ovat niin sopivia toisilleen. Ei ole ei vaan vittu ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      871
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      92
      838
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      726
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      670
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      551
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      539
    8. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      61
      533
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      533
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      506
    Aihe